• Wat vind jij ervan dat er over VMBO'ers vaak een negatief beeld is, en over VWO'ers en dan vooral over Gymnasiasten wordt gezegd dat het allemaal nerds zijn?
    Ben je het er mee eens of niet geef je mening


    dit is aleeen een stelling niet mijn mening :''3



    zelf doe ik Havo.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 14:30 ]


    Perfect girls aren't real and real girls aren't perfect.

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)Ik geef Sem eigenlijk wel gelijk, hier in Antwerpen is het echt zo, en dat het allemaal allochtonen zijn.


    Go Belgica. Mijn klas is vól buitenlanders. De Kosovaren zeggen altijd gewoon "de bord" ipv "het bord".


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Sommigen wel en sommigen niet. Ik doe havo. Maar mijn vrienden deden VMBO. En ach, je had daar echt van die mensen... maar die heb je ook op de havo, dus ach.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Go Belgica. Mijn klas is vól buitenlanders. De Kosovaren zeggen altijd gewoon "de bord" ipv "het bord".

    Verloedering van de nederlandse taal! :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Go Belgica. Mijn klas is vól buitenlanders. De Kosovaren zeggen altijd gewoon "de bord" ipv "het bord".


    Sorry hoor, maar nu maak je zelf ook een ''buitenlands'' foutje
    Het is 'Mijn klas zit vol met buitenlanders' i.p.v. Mijn klas is vól buitenlanders.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Bullshit schreef:
    - VMBO zijn simpelere mensen qua kennis/manier van omgaan met die kennis, maar tonen vaak wel oprechter begrip in andere mensen.
    - Havisten, daar kan ik niet veel meer over zeggen dan dat ze er tussenin zitten. Dat zij het leren niet zo nauw nemen vind ik logisch, aangezien ze toch worden gezien als dom.
    - VWO-ers vind ik 8 van de 10 keer ronduit arrogant, ze denken dat ze de wereld aankunnen en alles kunnen bereiken dat ze willen, puur omdat ze op een andere manier met kennis omgaan. Maar als je ze een hamer en een stuk hout geeft, kunnen ze er vaak niets van zonder hun rekenmachinetje. -Ik heb zelf VWO gedaan, ik weet hoe de mensen zijn, ik weet hoe ik toen was. Nu doe ik Havo.

    Stiekem ben ik het hier 100% met eens, ook al doe ik zelf VWO.
    Wij gaan indd gewoon anders om met kennis.
    & ik kan idd niks met een hamer en een stuk hout, ik vind het nutteloos&ja, ik moet toegeven, ik zou er gewoon niks mee kunnen. Ik kan dus echt níks als het praktijkgericht is. :']
    Maar arrogantie valt wel heel erg mee, hoor. In mijn school dan.
    Vooral omdat 2 van de 3 mensen die VWO doen in mijn klas niet veel snuggerder zijn dan die mensen in het VMBO.
    Maar je kan sowieso niet iedereen over één kam scheren.


    Great minds think alike.

    Ik kan ook niks met een hamer en een stuk hout. Als je me daar nou een spijker bijgeeft wel (krul) Mhuaua jullie domme zogenaamde slimbo's (nerd)


    -

    Oh ja, en trouwens, in mijn klas wordt je al 'nerd' genoemd als iedereen een 3 heeft, en jij een 3.2 hebt. :']


    Great minds think alike.

    Genius schreef:
    Ik kan ook niks met een hamer en een stuk hout. Als je me daar nou een spijker bijgeeft wel (krul) Mhuaua jullie domme zogenaamde slimbo's (nerd)

    Haha, ik dacht al. Ben ik nou echt zo slecht in praktijkgerichte dingen? :')


    Great minds think alike.

    Pffff ik ben niet arrogant en ik doe ook VWO x'D Wat zijn dat trouwens voor kutopmerkingen. Dat ligt niet aan het VWO maar de persoon zelf.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    Pffff ik ben niet arrogant en ik doe ook VWO x'D Wat zijn dat trouwens voor kutopmerkingen. Dat ligt niet aan het VWO maar de persoon zelf.


    Great minds think alike.

    Stamppot schreef:
    Pffff ik ben niet arrogant en ik doe ook VWO x'D Wat zijn dat trouwens voor kutopmerkingen. Dat ligt niet aan het VWO maar de persoon zelf.

    Let op je woorden. Je bent wel arrogant :9~


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Let op je woorden. Je bent wel arrogant :9~

    Ohhhh dat meen je niet :'(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Ohhhh dat meen je niet :'(

    Nee grapje (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nee grapje (krul)

    Nee dan is het goed :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zit op een school waar elk niveau gemixt zit, tot aan leerjaar 4 -Dan is het op profielen, maar wel Havo en Atheneum samen-. En er zijn mensen waarvan je verwacht dat ze vmbo zouden doen die VWO doen, en andersom. Maar iedereen wordt op die manier wel hetzelfde behandeld, en dat scheelt echt ontzettend in het zelfbeeld van onze VMBO-ers.


    Everything means nothing, if I ain't got you.