Bullshit schreef:
- VMBO zijn simpelere mensen qua kennis/manier van omgaan met die kennis, maar tonen vaak wel oprechter begrip in andere mensen.
- Havisten, daar kan ik niet veel meer over zeggen dan dat ze er tussenin zitten. Dat zij het leren niet zo nauw nemen vind ik logisch, aangezien ze toch worden gezien als dom.
- VWO-ers vind ik 8 van de 10 keer ronduit arrogant, ze denken dat ze de wereld aankunnen en alles kunnen bereiken dat ze willen, puur omdat ze op een andere manier met kennis omgaan. Maar als je ze een hamer en een stuk hout geeft, kunnen ze er vaak niets van zonder hun rekenmachinetje.
-Ik heb zelf VWO gedaan, ik weet hoe de mensen zijn, ik weet hoe ik toen was. Nu doe ik Havo.
Bullshit, je schrijft bullshit.
Hoezo zijn VMBO-ers 'oprechter' dan gymnasiasten? Ik weet zeker dat die pedo's uit het kinderdagverblijf geen gymnasium hebben gedaan aangezien ze in de krant als zwakbegaafd werden aangestempeld. Ik zeg niet dat alle VMBO-ers zo zijn, maar het is nogal raar om te zeggen dat je aan de hand van iemands niveau iemands oprechtheid wil meten.
En waarschijnlijk vind je VWO-ers arrogant omdat het je zelf niet is gelukt. Ik denk inderdaad dat ik de wereld aankan omdat ik slim ben, en weet hoe ik met dingen om moet gaan en weet dat ik mezelf later kan onderhouden met iets wat ik leuk vind om te doen en waar ik me in kan verliezen, en dat zal inderdaad iets slims zijn en niet zoiets als kapper.
EDIT: Geef me een hamer en een stuk hout en ik kan er niks mee, want ik heb dan geen spijkers of meer hout, en volgens mij kan jij net zo hard op een stuk hout doelloos rammen als ik
[ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 17:19 ]