• Wat ik me nou dus al zo lang afvraag. Kan een echte homo-hater me nou precies uitleggen wat daar zo vreselijk aan is?
    En ik irriteer me aan mensen die mensen homo noemen die ze niet kennen. (Kijkt even naar Tokio Hotel haters en Justin Bieber haters). No offence ofzo, maar ik vroeg het me even af, aangezien ik echt totaal geen probleem heb met homo's.

    KOWEED schreef:
    (...)

    Hahhaah, nou ik ben geen aap geweest hoor:p
    Ieder zijn eigen geloof,
    we zullen 't pas weten op de dag des oordeels(A)
    -wanneer de wereld vergaat-

    De wereld zal niet zo snel vergaan, aangezien ze het al 4,6 jaar heeft volgehouden. Ik denk dat de mensen eerder uitsterven door natuurrampen ofzo. En daar komt geen god bij aan te pas.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    KOWEED schreef:
    (...)


    Zo bedoel ik 't niet 'D
    Ik laat homo's in hun waarde, maar ik heb er liever geen een in mn buurt.
    Kweet ookwel dat de meeste een moeilijke periode achter de rug gaan en blabla.
    Maar ik kan 't me gewoon niet voorstellen, zegmaar.
    In mijn cultuur bestaat het woordje 'homo' ook niet.



    ok,maar in de homocultuur het woordje moslim ook niet. en dat bektend niet dat ik er geen in mijn buurt wil hebben.

    KOWEED schreef:
    (...)


    Zo bedoel ik 't niet 'D
    Ik laat homo's in hun waarde, maar ik heb er liever geen een in mn buurt.
    Kweet ookwel dat de meeste een moeilijke periode achter de rug gaan en blabla.
    Maar ik kan 't me gewoon niet voorstellen, zegmaar.
    In mijn cultuur bestaat het woordje 'homo' ook niet.

    Hmm ik vind dat raar.
    Kijk, ik kan me bvb ook niet voorstellen dat mensen fan kunnen zijn van Justin Bieber, of zichzelf bvb helemaal in het zwart kleden.

    Ik zou dit zelf nooit doen.
    Maar dan kun je het nog wel accepteren? Omdat je je het niet voor kunt stellen, hoef je nog niet iets tegen die mensen te krijgen?
    Daaruit ontstaat haat.
    Hippies unite!


    ars moriendi

    Ik heb niks tegen homo's (:
    En haters zeggen zoveel dat niet waar is (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    RoseDestiny schreef:
    (...)
    heb medelijden met je :3 *geeft knuffel*



    thanks,-knuffelt terug-

    loveprinses schreef:
    (...)

    ik heb de tranen nu in mijn ogen staan terwijl ik eigenlijk niet wil toegeven. kijk ik ben ook maar een mens,met een hart en gevoel. ik accepteer einderen van moslims tot geert wilders fans. maar waarom accepteert niemand mij dan.


    Ik wil hier niemand kwetsen.
    Ik heb niks tegen je, je mag van mij doen en laten.
    Dus maak je vooral niet druk om wat ik hier vind.
    Het is maar wat ik er van vind, ik zal een homo ook nooit op straat uitschelden ofzo. Alleen laat ik 't zo zeggen; ik zou 't pas echt erg vinden als 1 van mn familieleden homoseksueel bleek te zijn
    Verder zul je vast een aardige meid zijn hoor!(A)
    No hard feelings.

    KOWEED schreef:
    (...)

    Ik wil hier niemand kwetsen.
    Ik heb niks tegen je, je mag van mij doen en laten.
    Dus maak je vooral niet druk om wat ik hier vind.
    Het is maar wat ik er van vind, ik zal een homo ook nooit op straat uitschelden ofzo. Alleen laat ik 't zo zeggen; ik zou 't pas echt erg vinden als 1 van mn familieleden homoseksueel bleek te zijn
    Verder zul je vast een aardige meid zijn hoor!(A)
    No hard feelings.


    ok,stel je voor je neef vertelt je morgen dat hij niet van meisjes houd,wat ga je dan doen?

    Mercury schreef:
    (...)
    Hmm ik vind dat raar.
    Kijk, ik kan me bvb ook niet voorstellen dat mensen fan kunnen zijn van Justin Bieber, of zichzelf bvb helemaal in het zwart kleden.

    Ik zou dit zelf nooit doen.
    Maar dan kun je het nog wel accepteren? Omdat je je het niet voor kunt stellen, hoef je nog niet iets tegen die mensen te krijgen?
    Daaruit ontstaat haat.
    Hippies unite!


    Ik kan het je niet uitleggen zolang je niet in mijn schoenen staat.
    't Eerste wat ik denk bij een homo is : vies
    Iets waar ik eigelijk tegen ben,
    snap je dan dat ik 't ook nooit kan accepteren.
    Het is voor mij niet in te denken

    ByanRutler schreef:
    Naja, ik ken mensen die uit de kast zijn gekomen, en die zich gelijk totaal anders gedragen. Alsof je in een bepaald 'plaatje' moet passen. Dat vind ik overdreven. Ik heb echt níks tegen homo's, mijn beste vriend is homo, maar het is fijn als die mensen gewoon zichzelf blijven en niet zich gedragen als zogenaamd zou 'moeten' :') zegmaar...


    nouja, sommigen durven zichzelf niet zijn tot ze uit de kast zijn gekomen?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    @loveprinses fuck degenen die niet tegen holebi's kunnen. ik ben zelf bi, en als bij mij mijn vriendinnen mij accepteren, ben ik al blij. wat mijn familie, of andere quizlet users, denken, scheelt me de ballen. ik ben wie ik ben, en als ze me niet accepteren, nouja, heb ik effe vet pech gehad zeg.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    loveprinses schreef:
    (...)

    ok,stel je voor je neef vertelt je morgen dat hij niet van meisjes houd,wat ga je dan doen?


    Zal never nooit niet gebeuren.
    Maar stel, dan zou 't voor mij klaar zijn, geen contact, achternaam wijzigen, geen familie meer.

    KOWEED schreef:
    (...)

    Zal never nooit niet gebeuren.
    Maar stel, dan zou 't voor mij klaar zijn, geen contact, achternaam wijzigen, geen familie meer.

    omg.. goh, dan hou je ook niet echt van em..?


    ars moriendi

    KOWEED schreef:
    (...)

    Zal never nooit niet gebeuren.
    Maar stel, dan zou 't voor mij klaar zijn, geen contact, achternaam wijzigen, geen familie meer.


    dat is toch niet te geloven het is en blijft familie...

    Grizzly schreef:
    @loveprinses fuck degenen die niet tegen holebi's kunnen. ik ben zelf bi, en als bij mij mijn vriendinnen mij accepteren, ben ik al blij. wat mijn familie, of andere quizlet users, denken, scheelt me de ballen. ik ben wie ik ben, en als ze me niet accepteren, nouja, heb ik effe vet pech gehad zeg.


    je hebt gelijk,ik trek het me ook teveel aan allemaal.

    Mercury schreef:
    (...)
    omg.. goh, dan hou je ook niet echt van em..?



    Jawel, maar niet als ie z'n eigen geloof verafschuwt.
    Dat kan niet hea, je moet god boven alles stellen, ook dus je familie, ouders, zussen&broers enz