• Wat ik me nou dus al zo lang afvraag. Kan een echte homo-hater me nou precies uitleggen wat daar zo vreselijk aan is?
    En ik irriteer me aan mensen die mensen homo noemen die ze niet kennen. (Kijkt even naar Tokio Hotel haters en Justin Bieber haters). No offence ofzo, maar ik vroeg het me even af, aangezien ik echt totaal geen probleem heb met homo's.

    FlinkeNamen schreef:
    het verschil tussen God en de duivel is groot waar de duivel oorspronkelijk geschapen werd als lucifer de drager van het licht
    hij weigerde echter om voor adam en eva neer te buigen omdat hij zich beter voelde als de mens en werd verbannen sindsdien vecht hij om de mens weg te krijgen van het goede en door hen tot slechte daden te brengen
    God heeft hem geschapen als een engel met een wil en is daarom al groter dan hem
    mensen moeten stoppen onze HEER overal de schuld van te geven waar het meeste werk door onszelf is wanneer wij de duivel in onze harten toelaten
    wij moeten zelf kunnen bewijzen dat wij het waardig zijn om uiteindelijk bij hem te kunnen komen in het paradijs

    Dus, als wij leven volgens het boek, komt god bij je langs om een complimentje te geven? Nee. Je leeft voor je eigen voldoening. Als jij voldoening schept uit het leven volgens het boek, prima. Maar veroordeel dan niet anderen die op een andere manier hun leven doorbrengen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    GabyDeUser schreef:
    Ik wil een homo-vriend, die je omhelzen en zeggen kom maar schat als je over je gevoelens/problemen praat, die smaak hebben waardoor het heerlijk is met ze te shoppen en die gewoon supah lief zijn. _O_

    Je bent niet de enige, meid. :3


    Great minds think alike.

    FlinkeNamen schreef:
    Lukas 20:34 En Jezus, antwoordende, zeide tot hen: De kinderen dezer eeuw trouwen, en worden ten huwelijk uitgegeven;

    Hebreeën 13:4 Het huwelijk is eerlijk onder allen, en het bed onbevlekt; maar hoereerders en overspelers zal God oordelen.

    Catechismus
    Zondag 41
    antwoord 108 Dat alle onkuisheid van God vervloekt is , en dat wij daarom,haar van hart vijand zijnde , kuis en ingetogen leven moeten , hetzij inden heiligen huwelijken staat of daarbuiten.


    men hoort dus maagd te blijven tot het huwelijk, dat bedoelt is tussen twee geliefden (man en vrouw) die enkel het bed mogen delen omdat zij getrouwd zijn én zich dan kunnen en mogen voortplanten
    wat jullie vinden moeten jullie weten maar ik doe er niet aan mee
    ik wil schoon zijn zonder zulk soort zonden op de dag des oordeel

    Ik zie nergens staan dat het om man en vrouw gaat. Dat het om man en vrouw zou gaan is dat puur een interpretatie. Daarnaast de Bijbel is niet goed vertaald en is een soort van propaganda(ik bedoel het niet verkeerd maar de Bijbel wil alles beter later voorkomen dan het was).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    FlinkeNamen schreef:
    ik snap eigenlijk niet dat mensen zo boos worden omdat koweed en ik ergens in geloven
    hij als moslim, ik als christen
    jullie hebben jullie mening gevormd en wij die van ons door waar wij in geloven
    ik haat homoseksuelen niet maar ik heb ze liever ook niet al teveel in de buurt of anders niet al te openlijk
    sorry als mensen dat vreemd vinden of niet fijn maar zo doe ik wat ik denk dat goed is en zoals koweed al eerder in dit topic zij gaat God boven alles dus ook boven lusten en dergelijke



    ok,maar ik ben ook christen. mag ik dan geen christen zijn omdat ik bi ben.

    Ik heb geen problemen met homo's en ook geen problemen met mensen die het niet heel erg op homo's hebben, zolang ze maar niet gaan discrimineren. Stel nou dat iedereen homo was en jij als enige hetero, dan zou je toch ook willen dat je door iedereen geaccepteerd werd?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    BlueElephant schreef:
    Ik wil een homovriendje! :'D
    Ja, echtwaar. Ik wil zo'n beste vriend die echt veeeeeels te gay is meepraat over jongens :'D

    -
    Now, who's with me? :'D


    Ikke *steekt hand op*
    Homo's zijn geweldig !!! :D

    Soms scheld ik wel met homo, maar het is niet dat ik ze haat.
    In fact I love gays :9~


    Alleen maar tranen van geluk

    Ach, mensen zijn altijd bang voor wat ze niet kennen!


    What can I do?

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind homo's echt super cool, dus ik kan je niet helpen. Ik kan wel zeggen dat ik dezelfde vraag heb.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.