• Wat ik me nou dus al zo lang afvraag. Kan een echte homo-hater me nou precies uitleggen wat daar zo vreselijk aan is?
    En ik irriteer me aan mensen die mensen homo noemen die ze niet kennen. (Kijkt even naar Tokio Hotel haters en Justin Bieber haters). No offence ofzo, maar ik vroeg het me even af, aangezien ik echt totaal geen probleem heb met homo's.

    BlueElephant schreef:
    Ik wil een homovriendje! :'D
    Ja, echtwaar. Ik wil zo'n beste vriend die echt veeeeeels te gay is meepraat over jongens :'D

    -
    Now, who's with me? :'D
    Oeh yeah, me has a lot of them =3


    Life is hard and then we die

    Jongens die hetero zijn, worden dan bang dat een homo op hen zal vallen.


    Only losers can act the way you do

    Ikzelf ben homo en heb mijn deel met pesten al wel gehad. Ze denken je te kunnen krenken met hun vreselijke opmerkingen en ookal laten we dat niet altijd merken HET DOET VERDOMME PIJN!.
    Ikzelf ben geen vrouwelijke homo en vind het zelf verschrikkelijk hoe sommige vrienden van me 'het wijf' uithangen, ik ben een gewone jongen die toevallig homo is en ik kan maar 1 ding zeggen aan al wie haat heeft aan het hele holibi gedoe.
    We hebben schijt aan jullie mening laat ons gewoon zijn wie we zijn en accepteer je ons niet laat ons dan tenminste met rust bende zielige.... (oké als ik erop zet wat er op mijn lippen ligt word ik vast gebandxD)



    xAlex


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Owja nog even dit!

    Tis niet omdat je homo bent dat je elke jongen die je ziet bespringt hoor!
    Wij hebben ook zo iets dat eergevoel noemt.


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Ik heb helemaal geen problemen met homo's. Wat maakt het nou uit of je op hetzelfde of het andere geslacht valt? Al vind ik de kijk mij nou homo's wel irritant. Heb altijd het idee dat die meer homo zijn omdat het stoer is ofzo.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 22:13 ]

    mine schreef:
    Ik ben geen homo hater. Waarom zou ik het zijn toch ook mensen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nou, ik noem jongens soms ook homo terwijl ik ze niet ken, want als een jongen homo is, kun je dat meestal zien.
    Verder heb ik er niets tegen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Sniper schreef:
    Ik heb geen problemen met homo's, wel met de gayhand-en-check-mij-homo-wezen-homo's. Vreemde soort van paradox, I know.
    Ik kan er echt pissig om worden als mensen dat zeggen. Mijn broer is homo en mensen zeggen ook vaak tegen hem dat ze er geen problemen mee hebben omdat hij tenminste geen nicht is. Maar dan hebben wij zoiets van en wat nou als die dat wel was? Doet ie jou er dan ineens wel kwaad mee om homo te zijn ofzo? Zou je 'm dan ineens niet accepteren? :S


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik hou niet van homo's omdat God het niet toe staat
    een mens moet zich op natuurlijke wijze voortplanten, iets wat homo's niet kunnen

    FlinkeNamen schreef:
    ik hou niet van homo's omdat God het niet toe staat
    een mens moet zich op natuurlijke wijze voortplanten, iets wat homo's niet kunnen
    De meeste homo's zijn niet eens christelijk. Dus waarom zou jouw geloof dan wel mogen bepalen hoe zij hun leven leiden?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik heb er geen problemen mee,een van mijn vrienden is homo.Ik denk dat,vooral jongens, er problemen mee hebben dat sommige jongens zo vrouwelijk zijn. En vaak is er ook de angst dat de homo's verliefd op hen zijn.

    Wat betreft die haters,die zeggen gewoon maar wat zonder er over na te denken. Net als dat schelden met Joden. Ik snap alleen niet waarom ze het doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    BlueElephant schreef:
    Ik wil een homovriendje! :'D
    Ja, echtwaar. Ik wil zo'n beste vriend die echt veeeeeels te gay is meepraat over jongens :'D

    -
    Now, who's with me? :'D



    Me, me : D!
    Ik heb zo'n vriend (a), alleen ik zie hem niet zo vaak :(


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    FlinkeNamen schreef:
    ik hou niet van homo's omdat God het niet toe staat
    een mens moet zich op natuurlijke wijze voortplanten, iets wat homo's niet kunnen

    Waar in de bijbel staat dat?
    In de tijd van Jezus was homo zijn heel normaal,bijna mooi.

    Ik dacht trouwens dat voor God iedereen gelijk was en we allemaal Gods kinderen zijn? Zolang je maar het zelfde bent als andere he.
    Sorry maar ik kan gewoon niet goed tegen dat schijnheilige gedoe.
    Niks persoonlijk!

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 10:21 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    BlueElephant schreef:
    Ik wil een homovriendje! :'D
    Ja, echtwaar. Ik wil zo'n beste vriend die echt veeeeeels te gay is meepraat over jongens :'D

    -
    Now, who's with me? :'D

    I'm with you!
    das gew super handig en leuk :p lkkr shoppe en jongens spotte:Y)

    k heb dus nix tege homo's k bedoel... knoem JB zelfs gn homo.... en da wil heeel wa zegge (krul) xD
    xx


    Only those who listen can hear

    Ik kan er niet tegen als mensen volgens de bijbel leven. En er staat nergens in de bijbel dat je geen homo mag zijn. Ook niet dat je geen seks voor het huwelijk mag hebben :') En daarbij, Wie is god om te bepalen van wie je mag houden en van wie niet? Ik vind dat zo nergens op slaan


    I chill back and I spread peace n love