• Heej allemaal!
    Hebben jullie tips voor flirten bij een jongen? Ik vind dus een jongen leuk (zie: HELP! Ik vind 2 jongens leuk etc.) maar hij zit niet bij mij in de klas, ik zie hem alleen in de pauze lopen.. Tips voor flirten ofzo? Maar na mij gevoel kan ik hem nooit bereiken omdat hij is heeel erg populair en heeft heel veel aandacht van meisjes! Hoe kan ik daar ooit tussenkomen? Xx

    Ik lach meestal heel veel, maar dan een beetje op een flirterige manier. Dus niet té vrolijk lachen, maar een beetje lief en dan misschien verlegen weg kijken ofzo. Bij mij werkt het soms. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eén woord: Oogcontact.
    Verder kan je hem misschien eens aanspreken in de pauze? (voorbeeld: Zeg gedag, vraag hoe zijn vakantie was/bepaalde toets ging/of hij een bepaald programma heeft gekeken/of hij een snoepje wil als je die bijv. hebt gekocht)
    Alleen als je zelf zegt dat hij zo enorm populair is en aandacht krijgt en jij bent zelf niet zo, weet je dan wel zeker dat jullie goed bij elkaar zouden passen? Niet flauw bedoelt hoor, maar niet dat jullie straks iets hebben en je jaloers wordt omdat al die andere meisjes nog op hem vallen of hij jou een beetje links laat liggen.


    “Love is a contradiction.”

    Lipjes tuiten en zwoel naar hem kijken
    Nee doe dat maar niet, lawl.
    Meestal een beetje lief lachen en wegkijken als hij naar je kijkt. Of verlegen aan je haar zitten plukken.


    Me so good.

    Ik maak zelf altijd oogcontact en ik maak een praatje. Bij mij werkt het altijd goed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Zoek iemand die je wel kan bereiken. Ik vind flirten nutteloos.


    26 - 02 - '16

    Edith schreef:
    Zoek iemand die je wel kan bereiken. Ik vind flirten nutteloos.

    +100


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    je moet vooral jezelf blijven dat is gwn iets wat je niet moet vergeten blijf gwn jezelf en stap is een keer op hem af of maak oogcontact

    Trek je shirt uit en geef hem een lapdance, als ie je dan nog niet opmerkt valt ie niet op meisjes (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Probeer aan zijn nummer te komen :P


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Edith schreef:
    Zoek iemand die je wel kan bereiken. Ik vind flirten nutteloos.

    Flirten hoort erbij. Zelfs bij iemand die wel bereikbaar is :')


    -

    Als je hem nooit spreekt zou ik oogcontact maken, zijn blik heel even vasthouden en dan weer wegkijken.
    En een klein praatje maken wanneer je hem tegenkomt op de gang werkt ook, dan merk je vanzelf wel of hij ook interesse heeft. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    RainbowDash schreef:
    Trek je shirt uit en geef hem een lapdance, als ie je dan nog niet opmerkt valt ie niet op meisjes (cat)

    Goed plan ;)
    Gewoon jezelf blijven en doen wat je denkt dat het best bij je past en wat je denkt dat het meest gaat uithalen


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    stap 1
    doordringend oogcontact maken
    stap 2
    verlegen weg kijken
    stap 3
    vrolijk lachen naar een vriendin van je
    stap 4
    speel met een plukje haar

    maar vooral dat oogcontact is belangrijk a.


    I solemny swear I'm up to no good.

    Het heeft altijd zin om te flirten alleen iedereen doet dat op zijn eigen manier. Jij moet die van jou blijkbaar nog vinden:P Oogcontact is wel een hele goede(H)

    XXXjes Wiskunde maatje

    Gewoon kijken en dan wegkijken, dan laat je merken dat je hem wel leuk vind.