• Ik mag dus mijn herkansingen voor wiskunde voortaan mét mijn wiskundedocent samen in een apart lokaal maken! Dan gaat ze me de vragen uitleggen :'D Serieus, God just blessed me!
    Iemand nog voordelen doordat ze aardig zijn tegen leraren? :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee, als ik aardig ben tegen leraren krijg ik stank voor dank. Dus daarom doe ik niet aardig tegen ze ;D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ja :"D
    Ik had een keer een opdracht niet ingeleverd voor Geschiedenis, en ik kreeg er een 6,7 voor terwijl een ander meisje die hem ook niet gemaakt had een 1 kreeg(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Wejo!
    Lucky bastard.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik krijg altijd hoge cijfers voor mijn natuurkunde projecten. :3 Maar ik doe er ook wel erg mijn best op, hoor. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Rosyln schreef:
    Wejo!
    Lucky bastard.

    Echt he :o
    Misschien haal ik dan eens hoger als een 3 :9~

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 22:14 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Niet echt. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Stamppot schreef:
    (...)
    Echt he :o
    Misschien haal ik dan eens hoger als een 3 :9~

    Dat zou fijn zijn:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rebellaaa schreef:
    Nee, als ik aardig ben tegen leraren krijg ik stank voor dank. Dus daarom doe ik niet aardig tegen ze ;D

    Hmmm nee niet echt. Ik ben eerder stil, dus de leraren doen eerder creepy


    Today will be Girl's Day party with you~

    uhm nee niet echt haha :'D

    mijn nederlands lerares kwam net wel naar een voorstelling kijken van ons, maar ik haat haar,en toen heb ik haar keihard uit staan lachen, omdat ze zo belachelijk de hele tijd was haha :Y)
    ik mag haar nog steeds niet -zij mij ook niet :'D, ik ben volgens haar erg..eigenwijs..haha :Y)-

    Whipple schreef:
    uhm nee niet echt haha :'D

    mijn nederlands lerares kwam net wel naar een voorstelling kijken van ons, maar ik haat haar,en toen heb ik haar keihard uit staan lachen, omdat ze zo belachelijk de hele tijd was haha :Y)
    ik mag haar nog steeds niet -zij mij ook niet :'D, ik ben volgens haar erg..eigenwijs..haha :Y)-

    Sommige leraren zijn écht niet mee te praten :Y)
    Maar ik vind de meeste eigenlijk heel aardig haha!
    Vooral nu ik in de bovenbouw zit 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Misschien moet ik maar aardiger tegen mijn wiskundeleraar gaan doen.. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    Misschien moet ik maar aardiger tegen mijn wiskundeleraar gaan doen.. (krul)

    Ja, misschien zijn ze dat ook zo schappelijk en krijgen ze medelijden en willen ze je écht helpen haha 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Sommige leraren zijn écht niet mee te praten :Y)
    Maar ik vind de meeste eigenlijk heel aardig haha!
    Vooral nu ik in de bovenbouw zit 8D

    ik ook nu haah :Y)

    maar ik heb met de meeste wel een 'oke'band, mijn duitsleraar begint bijvoorbeeld tegen mij allemaal verhalen op te hangen dat ik denk :"wtf?" maar hij is wel fijn tegenover mij , zeg maar :Y)-als ik te laat ben door de trein, vind hij het heeeelemaal niet erg :'D-

    maar mijn nederlands lerares daar valt niet mee te praten, en dan bedoel ik ook écht niet he! :3

    Oh yeah, je moest is weten :P


    Life is hard and then we die