• Wat ik me nou dus al zo lang afvraag. Kan een echte homo-hater me nou precies uitleggen wat daar zo vreselijk aan is?
    En ik irriteer me aan mensen die mensen homo noemen die ze niet kennen. (Kijkt even naar Tokio Hotel haters en Justin Bieber haters). No offence ofzo, maar ik vroeg het me even af, aangezien ik echt totaal geen probleem heb met homo's.

    FlinkeNamen schreef:
    Lukas 20:34 En Jezus, antwoordende, zeide tot hen: De kinderen dezer eeuw trouwen, en worden ten huwelijk uitgegeven;

    Hebreeën 13:4 Het huwelijk is eerlijk onder allen, en het bed onbevlekt; maar hoereerders en overspelers zal God oordelen.

    Catechismus
    Zondag 41
    antwoord 108 Dat alle onkuisheid van God vervloekt is , en dat wij daarom,haar van hart vijand zijnde , kuis en ingetogen leven moeten , hetzij inden heiligen huwelijken staat of daarbuiten.


    men hoort dus maagd te blijven tot het huwelijk, dat bedoelt is tussen twee geliefden (man en vrouw) die enkel het bed mogen delen omdat zij getrouwd zijn én zich dan kunnen en mogen voortplanten
    wat jullie vinden moeten jullie weten maar ik doe er niet aan mee
    ik wil schoon zijn zonder zulk soort zonden op de dag des oordeel

    En wie heeft de Bijbel geschreven? Mensen. Mensen die ook maar opschreven van wat zíj dachten dat goed was, hun mening. En wij, ook als mensen, mogen dus ook een andere mening hebben.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    FlinkeNamen schreef:
    Lukas 20:34 En Jezus, antwoordende, zeide tot hen: De kinderen dezer eeuw trouwen, en worden ten huwelijk uitgegeven;

    Hebreeën 13:4 Het huwelijk is eerlijk onder allen, en het bed onbevlekt; maar hoereerders en overspelers zal God oordelen.

    Catechismus
    Zondag 41
    antwoord 108 Dat alle onkuisheid van God vervloekt is , en dat wij daarom,haar van hart vijand zijnde , kuis en ingetogen leven moeten , hetzij inden heiligen huwelijken staat of daarbuiten.


    men hoort dus maagd te blijven tot het huwelijk, dat bedoelt is tussen twee geliefden (man en vrouw) die enkel het bed mogen delen omdat zij getrouwd zijn én zich dan kunnen en mogen voortplanten
    wat jullie vinden moeten jullie weten maar ik doe er niet aan mee
    ik wil schoon zijn zonder zulk soort zonden op de dag des oordeel

    Het leuke, of niet zo leuke aan de bijbel is dat die op honderd manieren geïnterpreteerd kan worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ben ook een mens,met een hart een ziel en gevoel. alleen ik val ook op meisjes. en ik voel me goed bij het christelijke geloof. ik geloof niet dat god mij dat verwijt.

    Iemand uitschelden voor homo is zo kinderachtig.
    Doet me een beetje denken aan die groep 2 tijd, waarin kleine jongetjes het stoer vonden om meisjes 'lesbies' te noemen. Iemand homo of gay noemen is net zo kinderachtig.

    Je KAN niks tegen homos hebben want je bent geen homo, je bent een PERSOON die toevallig homoseksueel is.

    Mijn grote idool en voorbeeld in mijn leven is Freddie Mercury, en die was bi. Ik hou van hem om wie hij was en NIET omdat hij nou wel of niet op mannen/vrouwen/wat dan ook viel.

    Homofoben zijn ZO FAKKING KINDERACHTIG.

    Zo.

    Ohja, en die shit met die Bijbel: Die is ook maar geschreven door simpele zielen, echt niet door goden ofzo. En sowieso: dus je doet maar alles wat een boekje je voorschrijft? Kun je zelf niet nadenken/conclusies trekken uit dingen?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 18:46 ]


    ars moriendi

    KOWEED schreef:
    ik haat homo's persoonlijk niet, 'tzouden miscchien wel de liefste mensen op aarde kunnen zijn. Daar gaat het mij niet om, ze zijn alleen harstikke vies.
    Waarom?
    Logisch, Allah s.w.t heeft een man en een vrouw op aarde gezet, geen man en een man.
    Punt

    mensen stammen toch af van de apen:8


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    loveprinses schreef:
    (...)


    dus wij zijn vies....



    in mijn ogen wel. I'm sorry
    Dat je 't met hetzelfde geslacht doet, zou ik nooit kunnen accepteren
    Zoals ik al eerder zei, het is het probleem persoonlijk niet, maar meer het homoseksuele gedeelte.

    KOWEED schreef:
    (...)


    in mijn ogen wel. I'm sorry
    Dat je 't met hetzelfde geslacht doet, zou ik nooit kunnen accepteren
    Zoals ik al eerder zei, het is het probleem persoonlijk niet, maar meer het homoseksuele gedeelte.

    Jij bent er toch niet bij als die mensen de liefde bedrijven, of zie ik dat nou verkeerd? :X


    ars moriendi

    RoseDestiny schreef:
    (...)
    mensen stammen toch af van de apen:8


    Hahhaah, nou ik ben geen aap geweest hoor:p
    Ieder zijn eigen geloof,
    we zullen 't pas weten op de dag des oordeels(A)
    -wanneer de wereld vergaat-

    KOWEED schreef:
    (...)


    in mijn ogen wel. I'm sorry
    Dat je 't met hetzelfde geslacht doet, zou ik nooit kunnen accepteren
    Zoals ik al eerder zei, het is het probleem persoonlijk niet, maar meer het homoseksuele gedeelte.

    waarom vind je het zoo vies? ik val niet op het zelfde geslacht
    we blijven mensen wat is er zoo erg aan? ik snap het niet...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    KOWEED schreef:
    (...)


    in mijn ogen wel. I'm sorry
    Dat je 't met hetzelfde geslacht doet, zou ik nooit kunnen accepteren
    Zoals ik al eerder zei, het is het probleem persoonlijk niet, maar meer het homoseksuele gedeelte.


    ik heb de tranen nu in mijn ogen staan terwijl ik eigenlijk niet wil toegeven. kijk ik ben ook maar een mens,met een hart en gevoel. ik accepteer einderen van moslims tot geert wilders fans. maar waarom accepteert niemand mij dan.

    KOWEED schreef:
    (...)

    Hahhaah, nou ik ben geen aap geweest hoor:p
    Ieder zijn eigen geloof,
    we zullen 't pas weten op de dag des oordeels(A)
    -wanneer de wereld vergaat-


    oww 21-12-2012:'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    loveprinses schreef:
    (...)

    ik heb de tranen nu in mijn ogen staan terwijl ik eigenlijk niet wil toegeven. kijk ik ben ook maar een mens,met een hart en gevoel. ik accepteer einderen van moslims tot geert wilders fans. maar waarom accepteert niemand mij dan.

    Ach, meisje toch. <3 -geeft knuffel- I'm with you (krul)


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)
    Jij bent er toch niet bij als die mensen de liefde bedrijven, of zie ik dat nou verkeerd? :X



    Zo bedoel ik 't niet 'D
    Ik laat homo's in hun waarde, maar ik heb er liever geen een in mn buurt.
    Kweet ookwel dat de meeste een moeilijke periode achter de rug gaan en blabla.
    Maar ik kan 't me gewoon niet voorstellen, zegmaar.
    In mijn cultuur bestaat het woordje 'homo' ook niet.

    FlinkeNamen schreef:
    Lukas 20:34 En Jezus, antwoordende, zeide tot hen: De kinderen dezer eeuw trouwen, en worden ten huwelijk uitgegeven;

    Hebreeën 13:4 Het huwelijk is eerlijk onder allen, en het bed onbevlekt; maar hoereerders en overspelers zal God oordelen.

    Catechismus
    Zondag 41
    antwoord 108 Dat alle onkuisheid van God vervloekt is , en dat wij daarom,haar van hart vijand zijnde , kuis en ingetogen leven moeten , hetzij inden heiligen huwelijken staat of daarbuiten.


    men hoort dus maagd te blijven tot het huwelijk, dat bedoelt is tussen twee geliefden (man en vrouw) die enkel het bed mogen delen omdat zij getrouwd zijn én zich dan kunnen en mogen voortplanten
    wat jullie vinden moeten jullie weten maar ik doe er niet aan mee
    ik wil schoon zijn zonder zulk soort zonden op de dag des oordeel



    Dat mensen maagd willen blijven tot aan hun huwelijk daar heb ik nog respect voor al kan ik me het niet inbeelden dat dit in de maatschappij van vandaag nog veel gebeurt.
    Dus volgens de bijbel zijn wij als holibi vervloekt omdat we niet op het lijntje lopen? En wat dan met de getrouwde stellen die ook genieten van anale seks? Zijn die dan ook vies?
    De liefde is iets moois en het maakt niet uit of dat nu tussen man of vrouw is of tussen 2 mensen van hetzelfde geslacht!


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    loveprinses schreef:
    (...)

    ik heb de tranen nu in mijn ogen staan terwijl ik eigenlijk niet wil toegeven. kijk ik ben ook maar een mens,met een hart en gevoel. ik accepteer einderen van moslims tot geert wilders fans. maar waarom accepteert niemand mij dan.

    heb medelijden met je :3 *geeft knuffel*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor