• Wat ik me nou dus al zo lang afvraag. Kan een echte homo-hater me nou precies uitleggen wat daar zo vreselijk aan is?
    En ik irriteer me aan mensen die mensen homo noemen die ze niet kennen. (Kijkt even naar Tokio Hotel haters en Justin Bieber haters). No offence ofzo, maar ik vroeg het me even af, aangezien ik echt totaal geen probleem heb met homo's.

    Ik heb geen problemen met homo's, wel met de gayhand-en-check-mij-homo-wezen-homo's. Vreemde soort van paradox, I know.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 20:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Ik heb geen problemen met homo's, wel met de gayhand-en-check-mij-homo-wezen-homo's. Vreemde soort van paradox, I know.

    Maar waarom heb je daar dan een hekel aan, ik bedoel, als er mannelijke vrouwen zijn is dat niet erg. Neem ik aan. No offence, lol.

    Ik vind homo's schattig, maar soms zeg ik ook wel eens. "Jij irritante homo." Niet omdat ik iets tegen homo's heb, maar omdat ik me dan irriteer en ik liever met homo scheld dat met een ander woord. Ik weet eigenlijk ook niet waarom precies.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mensen denken zijn meestal bang voor homo's, omdat ze bang zijn dat wanneer er een homo in hun buurt is, ze denken dat ze meteen aangerand worden. Serieus, dit zeggen jongens altijd en dat vind ik echt gewoon arrogant. ;o

    Naja, ik ken mensen die uit de kast zijn gekomen, en die zich gelijk totaal anders gedragen. Alsof je in een bepaald 'plaatje' moet passen. Dat vind ik overdreven. Ik heb echt níks tegen homo's, mijn beste vriend is homo, maar het is fijn als die mensen gewoon zichzelf blijven en niet zich gedragen als zogenaamd zou 'moeten' :') zegmaar...


    I chill back and I spread peace n love

    Ik vind homo's echt geweldig, behalve van die echte manwijven. Ook geen idee waarom, hoor.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik ben zelf bi en nu ik mijn vriendin heb ben ik zo gelukkig...............

    en de gayhand-en-check-mij-homo-wezen-homo's dat vind ik juist schattig!

    Sniper schreef:
    Ik heb geen problemen met homo's, wel met de gayhand-en-check-mij-homo-wezen-homo's. Vreemde soort van paradox, I know.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ecstasy schreef:
    Mensen denken zijn meestal bang voor homo's, omdat ze bang zijn dat wanneer er een homo in hun buurt is, ze denken dat ze meteen aangerand worden. Serieus, dit zeggen jongens altijd en dat vind ik echt gewoon arrogant. ;o

    Ik vind homo's echt super cool, dus ik kan je niet helpen. Ik kan wel zeggen dat ik dezelfde vraag heb.


    Life is hard and then we die

    Ik ben geen homo hater. Waarom zou ik het zijn toch ook mensen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet het niet. Mensen zijn bang dat als je op hetzelfde geslacht valt je ineens iedereen van dat geslacht leuk vind. En dat je bijvoorbeeld tijdens gym even lekker gaat geilen op die andere meiden of zo. Dat is wat een klasgenoot mij vertelde toen ze wist dat ik bi was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wil een homovriendje! :'D
    Ja, echtwaar. Ik wil zo'n beste vriend die echt veeeeeels te gay is meepraat over jongens :'D

    -
    Now, who's with me? :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Ik wil een homovriendje! :'D
    Ja, echtwaar. Ik wil zo'n beste vriend die echt veeeeeels te gay is meepraat over jongens :'D

    -
    Now, who's with me? :'D


    I DO! I'm with you! Oh, dat is geniaal! Zo eentje die mee gaat shoppen en dan arm in arm alle leuke winkeltjes bekijken en dan jongens spotten vanaf een terrasje. Omygod, geniaal! <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    BlueElephant schreef:
    Ik wil een homovriendje! :'D
    Ja, echtwaar. Ik wil zo'n beste vriend die echt veeeeeels te gay is meepraat over jongens :'D

    -
    Now, who's with me? :'D

    I'm with you!

    OT: Ik ken zelf geen homo's behalve 1 stel, en die zijn echt super grappig (: Die ene is echt zo'n vrouw, dat is gewoon grappig om te zien.
    Maar ze moeten zelf doen wat ze niet laten kunnen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42