• Wat ik me nou dus al zo lang afvraag. Kan een echte homo-hater me nou precies uitleggen wat daar zo vreselijk aan is?
    En ik irriteer me aan mensen die mensen homo noemen die ze niet kennen. (Kijkt even naar Tokio Hotel haters en Justin Bieber haters). No offence ofzo, maar ik vroeg het me even af, aangezien ik echt totaal geen probleem heb met homo's.

    KOWEED schreef:
    (...)

    Zo kunnen we uren doorgaan, maar als we kijken naar onze allereerste voorvader en moeder.
    Dat zijn Adam & Eva.
    Rara rara wie heeft hun weer op deze aardbol gezet?

    adam en eva dat vindt ik maar een myhte . ik vindt dat we van de apen afstammen en niet van 2 mensen die "zogenaamd" zijn neer gezet door god.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sniper schreef:
    Ik heb geen problemen met homo's, wel met de gayhand-en-check-mij-homo-wezen-homo's. Vreemde soort van paradox, I know.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    KOWEED schreef:
    (...)

    Zo kunnen we uren doorgaan, maar als we kijken naar onze allereerste voorvader en moeder.
    Dat zijn Adam & Eva.
    Rara rara wie heeft hun weer op deze aardbol gezet?




    Oké ja en dan kun je je ook de vraag stellen...

    Wie was er het eerst de kip of het ei?


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    @Koweed en Glmabert: het ei, want er waren eerst vissen en amfibieën, en daaruit zijn reptielen ontstaan, die eieren leggen, en vanuit sommige reptielen zijn vogels ontstaan!!


    oooh wat ben ik toch slim.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 19:45 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind homo's echt super cool, dus ik kan je niet helpen. Ik kan wel zeggen dat ik dezelfde vraag heb.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Grizzly schreef:
    @Koweed en Glmabert: het ei, want er waren eerst vissen en amfibieën, en daaruit zijn reptielen ontstaan, die eieren leggen, en vanuit sommige reptielen zijn vogels ontstaan!!


    oooh wat ben ik toch slim.

    De kip was eerst! Nanana.


    "I shut my eyes in order to see.'

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Hm, sorry maar die zijn echt niet uit het niets verschenen omdat er ergens een of andere verschijning is die bedacht dat hij mensen op een aardbol wilde neerzetten. Die hadden ook voorouders. En die ook.


    Ergens moet het ophouden?
    En nee die hadden geen voorouders, die waren namelijk de eerste mensen op aarde.
    Als je je meer zou verdiepen, in 't onstaan van de aarde, zou je al gauw tot de conclusie komen, dat je niet zomaar op deze bent gezet, omdat het zo leuk was ofzo, maar met een doel en redenen.

    Villain schreef:
    (...)
    De kip was eerst! Nanana.

    kip was eerder :'D!!!!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    We gaan nu weer even On-Topic. :'D Lul maar over kippen en God in 't Offtopic-topic.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Glambert schreef:
    (...)



    Oké ja en dan kun je je ook de vraag stellen...

    Wie was er het eerst de kip of het ei?


    Ik zou 't niet weten, ik daar nergens iets over gelezen, ik heb geen bronnen

    @ Koweed; volgens mij houdt jouw god van alle mensen, volgens al die leer en shit? dus waarom zou hij niet van holebi's houden?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    KOWEED schreef:
    (...)

    Ergens moet het ophouden?
    En nee die hadden geen voorouders, die waren namelijk de eerste mensen op aarde.
    Als je je meer zou verdiepen, in 't onstaan van de aarde, zou je al gauw tot de conclusie komen, dat je niet zomaar op deze bent gezet, omdat het zo leuk was ofzo, maar met een doel en redenen.


    Heb ik gedaan, ik volg bijbellessen.
    Wie is God? God is gecreeerd door mensen die het onbekende een naam moesten geven. De rest zijn gekke mensen die op een wietplant hebben gekauwd en gehallucineerd hebben, of zoals mijn vader zegt, een droomwereld. Dat geloof ik.
    Want als God zou bestaan, waarom maakt hij gehandicapte kinderen? Moordenaars? Mensen die een psychise stoornis hebben of oorlog?
    En wat dacht je van de evolutie? Die is nu wel bewezen.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 19:54 ]


    Your make-up is terrible

    KOWEED schreef:
    (...)

    Ergens moet het ophouden?
    En nee die hadden geen voorouders, die waren namelijk de eerste mensen op aarde.
    Als je je meer zou verdiepen, in 't onstaan van de aarde, zou je al gauw tot de conclusie komen, dat je niet zomaar op deze bent gezet, omdat het zo leuk was ofzo, maar met een doel en redenen.

    ik ben vaak nieuwschierig om het onstaan van de aarde en het heelal . en ik kijk heel vaak naar wetenschappelijke dingen op intenet op tv wat de mens allemaal heeft ontdenk over de bestaan van de aarde en de evalutsie (hoe je ook spel) theorie . hoe meer ik me er in verdiep hoe minder ik geloof dat god ooit bestaan heeft


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Speaker schreef:
    Ik weet het niet. Mensen zijn bang dat als je op hetzelfde geslacht valt je ineens iedereen van dat geslacht leuk vind. En dat je bijvoorbeeld tijdens gym even lekker gaat geilen op die andere meiden of zo. Dat is wat een klasgenoot mij vertelde toen ze wist dat ik bi was.


    wat een gelul van die klasgenoot --'' homo of lesbisch zijn betekent toch alleen maar dat je verliefd KAN worden op iemand van hetzelfde geslacht? het hoeft toch niet te betekenen dat je meteen op iedereen van hetzelfde geslacht verliefd hoeft te worden? jah tuurlijk zou het schrikken zijn als je hoort dat zo iemand verliefd is op je... nou en? doe die mensen dan geen pijn die hebben het al moeilijk genoeg. meestal zijn homo's juist lieve en gevoelige mensen die je begrijpen en naar je luisteren


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    KOWEED schreef:
    (...)


    in mijn ogen wel. I'm sorry
    Dat je 't met hetzelfde geslacht doet, zou ik nooit kunnen accepteren
    Zoals ik al eerder zei, het is het probleem persoonlijk niet, maar meer het homoseksuele gedeelte.

    Fine with me, maar waarom zijn die mensen 'vies'? Het lijkt nu net zo alsof homoseksuelen en alles wat daaronder valt beschreven worden als een vieze plaag die uitgeroeid moet worden. En dat gebeurt ook daadwerkelijk in bepaalde landen, omdat hun bijbel het niet zo op die mensen heeft, die - zoals al is aangegeven - nota bene door mensen geschreven is.
    Men mag iets niet prettig vinden, maar ik vind dat niet rechtvaardigen dat mensen vanwege hun geaardheid vermoord worden of met de nek worden aangekeken. And yes, dat gebeurt hier in ons o zo tolerante Hollandje ook. En ik moet ook bekennen dat ik me er schuldig aan maak. Ik vind het ook gross wanneer twee mannen mekaar zoenen. Maar ja, dan kijk ik een andere kant op and the deal is done :'D


    No growth of the heart is ever a waste