• Wat ik me nou dus al zo lang afvraag. Kan een echte homo-hater me nou precies uitleggen wat daar zo vreselijk aan is?
    En ik irriteer me aan mensen die mensen homo noemen die ze niet kennen. (Kijkt even naar Tokio Hotel haters en Justin Bieber haters). No offence ofzo, maar ik vroeg het me even af, aangezien ik echt totaal geen probleem heb met homo's.

    Villain schreef:
    We gaan nu weer even On-Topic. :'D Lul maar over kippen en God in 't Offtopic-topic.

    Oh, sorry. Ik las deze post later pas. Beschouw mijn vorig berichtje maar als 't laatste (A).


    No growth of the heart is ever a waste

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Heb ik gedaan, ik volg bijbellessen.
    Wie is God? God is gecreeerd door mensen die het onbekende een naam moesten geven. De rest zijn gekke mensen die op een wietplant hebben gekauwd en gehallucineerd hebben, of zoals mijn vader zegt, een droomwereld. Dat geloof ik.
    Want als God zou bestaan, waarom maakt hij gehandicapte kinderen? Moordenaars? Mensen die een psychise stoornis hebben of oorlog?


    Omdat je nooit een regenboog krijgt zonder regen. Voor alles heeft zijn doeleinden. Stel je voor: als alles zo positief was, geen graadje slechter, geen misdaad, verdriet. Hoe lang denk je dat mensen dat volhouden? God heeft verstand gegeven, maar het is aan jóú de taak om het goed te begrijpen. Moordenaars hebben sowieso het niet goed gebruikt.

    Edit; de mijne was de laatste

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 19:57 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Sniper schreef:
    (...)
    Oh, sorry. Ik las deze post later pas. Beschouw mijn vorig berichtje maar als 't laatste (A).

    Nejoh, jouw laatste berichtje was toch niet off-topic.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het duurde zo lang om alles te lezen, lol.
    Maar wat is dan vreselijk, als twee personen in elkaar liefde vinden dan is dat toch mooi, of het nou twee jongens of twee meiden zijn? Ik snap het echt niet.. lol.

    Ik ben dol op homo's. :9~ En meestal zijn ze nog sexy ook.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    FlinkeNamen schreef:
    Lukas 20:34 En Jezus, antwoordende, zeide tot hen: De kinderen dezer eeuw trouwen, en worden ten huwelijk uitgegeven;

    Hebreeën 13:4 Het huwelijk is eerlijk onder allen, en het bed onbevlekt; maar hoereerders en overspelers zal God oordelen.

    Catechismus
    Zondag 41
    antwoord 108 Dat alle onkuisheid van God vervloekt is , en dat wij daarom,haar van hart vijand zijnde , kuis en ingetogen leven moeten , hetzij inden heiligen huwelijken staat of daarbuiten.


    men hoort dus maagd te blijven tot het huwelijk, dat bedoelt is tussen twee geliefden (man en vrouw) die enkel het bed mogen delen omdat zij getrouwd zijn én zich dan kunnen en mogen voortplanten
    wat jullie vinden moeten jullie weten maar ik doe er niet aan mee
    ik wil schoon zijn zonder zulk soort zonden op de dag des oordeel


    Wij zijn gemaakt naar Zijn beeld. Hoe wil jij uitleggen dat mensen dan bi- of homoseksueel zijn?
    Ik ben ook Protestant, hoor.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Heb ik gedaan, ik volg bijbellessen.
    Wie is God? God is gecreeerd door mensen die het onbekende een naam moesten geven. De rest zijn gekke mensen die op een wietplant hebben gekauwd en gehallucineerd hebben, of zoals mijn vader zegt, een droomwereld. Dat geloof ik.
    Want als God zou bestaan, waarom maakt hij gehandicapte kinderen? Moordenaars? Mensen die een psychise stoornis hebben of oorlog?
    En wat dacht je van de evolutie? Die is nu wel bewezen.


    Je moet je niet te veel verdiepen in dingen waar je toch nooit achter zult komen. Dan word je gek.
    Maar ik bedoel, alles is gemaakt om een reden. vb: een stoel is gemaakt om op te zitten, een plant is gemaakt om ons zuurstof te geven, een pen is gemaakt om ergens iets mee te schrijven.' Zo kun je over alles en iets wel wat bedenken wat zijn functie en doel heeft, toch.
    Waarom zou een mens nou geen functie en doel hebben in 't leven?
    En god, zorgt niet voor oorlog, dat doen mensen zelf.
    Mensen maken zelf beslissingen, hy geeft jouw de verantwoordelijkheid over jezelf aan jou toe, hy laat jou daar in vrij. Hy heeft wel laten weten hoe 't zou moeten zijn, zodat je later niet hoeft te boeten.
    En over die gehandicapte kinderen, verschillen tussen arm en rijk in de wereld. Dat zou net zo goed een test kunnen zijn.
    In onze taal luidt een gezegde: Na sbar komt zhar.
    wilt zeggen: na geduldhebben krijg je geluk.

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Wij zijn gemaakt naar Zijn beeld. Hoe wil jij uitleggen dat mensen dan bi- of homoseksueel zijn?
    Ik ben ook Protestant, hoor.


    het is een keuze die jezelf maakt. Dat geloof ik tenminste. want Allah maakt geen fouten.
    Hy gaat toch niet zomaar voor de lol een man en een vrouw maken, want hy weet dat je alleen dan kinderen kunt baren.

    ik snap eigenlijk niet dat mensen zo boos worden omdat koweed en ik ergens in geloven
    hij als moslim, ik als christen
    jullie hebben jullie mening gevormd en wij die van ons door waar wij in geloven
    ik haat homoseksuelen niet maar ik heb ze liever ook niet al teveel in de buurt of anders niet al te openlijk
    sorry als mensen dat vreemd vinden of niet fijn maar zo doe ik wat ik denk dat goed is en zoals koweed al eerder in dit topic zij gaat God boven alles dus ook boven lusten en dergelijke

    en trouwens mensen geven God graag de schuld van dingen maar jullie vergeten dat de duivel ook bestaat en dat die degene is die jullie probeert weg te leiden van God zijn goede wil voor ons

    Conclusie @koweed:

    Met gelovigen valt niet te praten, dat blijkt maar weer eens.
    En door al die geloven en shit krijgen we dus oorlogen.

    Serieus.


    ars moriendi

    mercury dat kunnen wij andersom ook zeggen dat met niet gelovigen niet te praten valt
    de pot verwijt de ketel ?

    FlinkeNamen schreef:
    ik snap eigenlijk niet dat mensen zo boos worden omdat koweed en ik ergens in geloven
    hij als moslim, ik als christen
    jullie hebben jullie mening gevormd en wij die van ons door waar wij in geloven
    ik haat homoseksuelen niet maar ik heb ze liever ook niet al teveel in de buurt of anders niet al te openlijk
    sorry als mensen dat vreemd vinden of niet fijn maar zo doe ik wat ik denk dat goed is en zoals koweed al eerder in dit topic zij gaat God boven alles dus ook boven lusten en dergelijke


    Ik heb ook Christelijk, maar ik doe ook niet zo? .____.
    En joh, iedereen gelooft anders. Ga ons niet dwingen net zoals jou te gaan doen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ....

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 20:36 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    FlinkeNamen schreef:
    mercury dat kunnen wij andersom ook zeggen dat met niet gelovigen niet te praten valt
    de pot verwijt de ketel ?

    Nee?

    Want waar komen al die oorlogen dan vandaan?
    Ik probeer er met een neutrale blik anar te kijken, maar gelovigen, zodra iets in kleine lettertjes in de bijbel/koran staat, is DAT de waarheid en is er GEEN ruimte voor iets anders. Dat bedoel ik er mee te zeggen.


    ars moriendi