• Wat ik me nou dus al zo lang afvraag. Kan een echte homo-hater me nou precies uitleggen wat daar zo vreselijk aan is?
    En ik irriteer me aan mensen die mensen homo noemen die ze niet kennen. (Kijkt even naar Tokio Hotel haters en Justin Bieber haters). No offence ofzo, maar ik vroeg het me even af, aangezien ik echt totaal geen probleem heb met homo's.

    BlueElephant schreef:
    Ik wil een homovriendje! :'D
    Ja, echtwaar. Ik wil zo'n beste vriend die echt veeeeeels te gay is meepraat over jongens :'D

    -
    Now, who's with me? :'D

    Haha, lol, ik heb zo een vriend. Be jealous :Y)

    BlueElephant schreef:
    Ik wil een homovriendje! :'D
    Ja, echtwaar. Ik wil zo'n beste vriend die echt veeeeeels te gay is meepraat over jongens :'D

    -
    Now, who's with me? :'D

    IK! Dat lijkt me zo tof, haha!.


    your eyes are like stars in the night.

    @Speaker: Daar irriteer ik me mateloos aan. Onze lo-leerkracht is ook lesbisch. Toen de meisjes dat te weten kwamen begon iedereen opeens: "Iehw, en die zit bij ons in de kleedkamer. En wieweet kijkt die altijd naar ons!" Ja hallo. Onze LO-leerkracht die minstens 50 is, helemaal grijs en supervrolijk gaat echt op meiden van 15/16 jaar geilen.
    Eerlijk. Doe normaal. -draait met ogen-


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Ik wil een homovriendje! :'D
    Ja, echtwaar. Ik wil zo'n beste vriend die echt veeeeeels te gay is meepraat over jongens :'D

    -
    Now, who's with me? :'D


    Ik ook :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    BlueElephant schreef:
    @Speaker: Daar irriteer ik me mateloos aan. Onze lo-leerkracht is ook lesbisch. Toen de meisjes dat te weten kwamen begon iedereen opeens: "Iehw, en die zit bij ons in de kleedkamer. En wieweet kijkt die altijd naar ons!" Ja hallo. Onze LO-leerkracht die minstens 50 is, helemaal grijs en supervrolijk gaat echt op meiden van 15/16 jaar geilen.
    Eerlijk. Doe normaal. -draait met ogen-


    Ja, precies. En alsnog, ik ben dan wel van hun leeftijd, maar waarom zou ik nu in ene op hun gaan geilen? Ik vind toch ook niet elke jongen leuk? Wat een onzin, gewoon. Als ze er zoveel problemen mee heeft, gaat ze maar in het douche-hokje zichzelf omkleden. Dat heb ik ook tegen d'r gezegd en sindsdien heeft ze geen commentaar meer geleverd, maar ja.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    -> Even je titel veranderd, aan -> met (voor het Nederlands)


    I am an idiot, I move.

    Profusion schreef:
    -> Even je titel veranderd, aan -> met (voor het Nederlands)

    Lol, i suck, thanks (:

    ik heb niks tegen homo's.
    ik wil een gay als best friend.


    I'd rather go naked than wear fur.

    BlueElephant schreef:
    Ik wil een homovriendje! :'D
    Ja, echtwaar. Ik wil zo'n beste vriend die echt veeeeeels te gay is meepraat over jongens :'D

    -
    Now, who's with me? :'D



    Die heb ik (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Speaker schreef:
    (...)

    Ja, precies. En alsnog, ik ben dan wel van hun leeftijd, maar waarom zou ik nu in ene op hun gaan geilen? Ik vind toch ook niet elke jongen leuk? Wat een onzin, gewoon. Als ze er zoveel problemen mee heeft, gaat ze maar in het douche-hokje zichzelf omkleden. Dat heb ik ook tegen d'r gezegd en sindsdien heeft ze geen commentaar meer geleverd, maar ja.



    dat had ik dus ook.

    toen ik erachter kwam dat ik bi was besloot ik gewoon schijt te hebben en er opelijk voor uit te komen. nou de eerste twee maanden mog ik de kleedkamer niet meer in want ik keek na hun.op een gegeven moment was ik het zo zat en heb die deur gewoon half open getrapt en ze eens flink de waarheid gezegt. toen waren ze mooi stil

    ik ken er geen ene : )
    woorden zoals mongool zijn even erg : )


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind homo's super aardig.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    BlueElephant schreef:
    Ik wil een homovriendje! :'D
    Ja, echtwaar. Ik wil zo'n beste vriend die echt veeeeeels te gay is meepraat over jongens :'D

    -
    Now, who's with me? :'D

    Ik wil er ook een.:9~


    effort never betrays you

    Jalex schreef:
    (...)
    Maar waarom heb je daar dan een hekel aan, ik bedoel, als er mannelijke vrouwen zijn is dat niet erg. Neem ik aan. No offence, lol.

    Nee dat klopt. Aan vrouwen die zich mannelijk gedragen heb ik ook een veel mindere hekel. En dat is om de volgende reden: de manier waarop die homo's zich gedragen is een manier die ik in verband breng met Gossip Girl meiden. Kortom: het soort dat ik dolgraag wil wurgen. Maar als een vrouw zich kleedt en gedraagt als een man erger ik me daar minder aan, want die doet in mijn ogen dan een stuk normaler. Tenminste.. in mijn ervaringen. Ook daarin kun je overdrijven: boeren aan tafel omdat je wil laten zien hoe mannelijk je bent vind ik ook weer onzin :']


    No growth of the heart is ever a waste

    BlueElephant schreef:
    Ik wil een homovriendje! :'D
    Ja, echtwaar. Ik wil zo'n beste vriend die echt veeeeeels te gay is meepraat over jongens :'D

    -
    Now, who's with me? :'D


    OMG dat lijkt me zoo leuk 8D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor