• Wat ik me nou dus al zo lang afvraag. Kan een echte homo-hater me nou precies uitleggen wat daar zo vreselijk aan is?
    En ik irriteer me aan mensen die mensen homo noemen die ze niet kennen. (Kijkt even naar Tokio Hotel haters en Justin Bieber haters). No offence ofzo, maar ik vroeg het me even af, aangezien ik echt totaal geen probleem heb met homo's.

    Glambert schreef:
    Owja nog even dit!

    Tis niet omdat je homo bent dat je elke jongen die je ziet bespringt hoor!
    Wij hebben ook zo iets dat eergevoel noemt.



    Ik geef je groot gelijk.


    Mijn moeder heeft een beste vriend en die is homo, en hij is een schatje.. Hij is vrijgezel zitten we met zijn drieën op terras zit ik samen met hem naar jongens te kijken.. Ik vind het gezellig.. Ik ben der niet op tegen als ze gelukkig zijn ben ik harstikke blij voor ze.. Ik kan niet tegen mensen die homo's uitschelden dan word ik zo boos.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    BlueElephant schreef:
    Ik wil een homovriendje! :'D
    Ja, echtwaar. Ik wil zo'n beste vriend die echt veeeeeels te gay is meepraat over jongens :'D

    -
    Now, who's with me? :'D


    Me!

    OT: Ik scheld er wel eens mee, waarom weet ik ook niet? Niet vaak, maar wat Strikvraag ook al zei ik scheld liever met dit dan met een ander woord. Ik gebruik ook wel andere woorden hoor.(krul) Voor de rest snap ik niet waarom mensen er moeilijk over doen b.v homohuwelijk enz.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    BlueElephant schreef:
    Ik wil een homovriendje! :'D
    Ja, echtwaar. Ik wil zo'n beste vriend die echt veeeeeels te gay is meepraat over jongens :'D

    -
    Now, who's with me? :'D


    Ik heb er een :3 En hij is awesome. ^^

    Zo leuk om dan gewoon ergens op een bankje te zitten samen en dan jongens te beoordelen :x


    Ontopic: Ehrm. Ik kan je niet helpen :x sorry...


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Ik heb helemaal niets tegen homo's, zij zijn ook gewone mensen.


    Fuck the world, I don't care.

    Lukas 20:34 En Jezus, antwoordende, zeide tot hen: De kinderen dezer eeuw trouwen, en worden ten huwelijk uitgegeven;

    Hebreeën 13:4 Het huwelijk is eerlijk onder allen, en het bed onbevlekt; maar hoereerders en overspelers zal God oordelen.

    Catechismus
    Zondag 41
    antwoord 108 Dat alle onkuisheid van God vervloekt is , en dat wij daarom,haar van hart vijand zijnde , kuis en ingetogen leven moeten , hetzij inden heiligen huwelijken staat of daarbuiten.


    men hoort dus maagd te blijven tot het huwelijk, dat bedoelt is tussen twee geliefden (man en vrouw) die enkel het bed mogen delen omdat zij getrouwd zijn én zich dan kunnen en mogen voortplanten
    wat jullie vinden moeten jullie weten maar ik doe er niet aan mee
    ik wil schoon zijn zonder zulk soort zonden op de dag des oordeel

    En precies om deze reden hebben wij deze week op school Paarse Week en komt Editie NL bij ons op school :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    FlinkeNamen schreef:
    ik hou niet van homo's omdat God het niet toe staat
    een mens moet zich op natuurlijke wijze voortplanten, iets wat homo's niet kunnen



    Nou ja zeg. Mijn eerste reactie op dit is gewoon een dikke, vette, WTF. Ja sorry maar ik vind het gewoon ***gedoe. Ik blijf wel rein en kuis en hetero enzo, maar dat ik homo's niet ga mogen is een heel ander verhaal.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    BlueElephant schreef:
    Ik wil een homovriendje! :'D
    Ja, echtwaar. Ik wil zo'n beste vriend die echt veeeeeels te gay is meepraat over jongens :'D

    -
    Now, who's with me? :'D


    Shoganai i ne~

    FlinkeNamen schreef:
    ik hou niet van homo's omdat God het niet toe staat
    een mens moet zich op natuurlijke wijze voortplanten, iets wat homo's niet kunnen

    . srry hoor maar ik denk echt nu van WTF geloof mag niet bepalen op wie je verliefd bent. er zijn allen maar man en vrouw om ons voor te planten in de natuur.zo dat wij niet uitsterfen.(en ook andere dieren) dus er zijn allen maar 2 verschillende soorten "mensen"(m/v) om ons voortgeplant en niet om perse verliefd te worden op een andere geslacht. btw ik ben niet geloofig


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    FlinkeNamen schreef:
    Lukas 20:34 En Jezus, antwoordende, zeide tot hen: De kinderen dezer eeuw trouwen, en worden ten huwelijk uitgegeven;

    Hebreeën 13:4 Het huwelijk is eerlijk onder allen, en het bed onbevlekt; maar hoereerders en overspelers zal God oordelen.

    Catechismus
    Zondag 41
    antwoord 108 Dat alle onkuisheid van God vervloekt is , en dat wij daarom,haar van hart vijand zijnde , kuis en ingetogen leven moeten , hetzij inden heiligen huwelijken staat of daarbuiten.


    men hoort dus maagd te blijven tot het huwelijk, dat bedoelt is tussen twee geliefden (man en vrouw) die enkel het bed mogen delen omdat zij getrouwd zijn én zich dan kunnen en mogen voortplanten
    wat jullie vinden moeten jullie weten maar ik doe er niet aan mee
    ik wil schoon zijn zonder zulk soort zonden op de dag des oordeel



    ok,en mag ik ook even weten wat je daar mee bedoelt. ik ben ook bi dus zou jezus me veroordelen op de dag des oordeel?

    ps:ik ben ook christen.

    FlinkeNamen schreef:
    ik hou niet van homo's omdat God het niet toe staat
    een mens moet zich op natuurlijke wijze voortplanten, iets wat homo's niet kunnen



    beter zwijg ik. dit moet je vooral zeggen op een site waar de helft homo is.

    loveprinses schreef:
    (...)


    ok,en mag ik ook even weten wat je daar mee bedoelt. ik ben ook bi dus zou jezus me veroordelen op de dag des oordeel?

    ps:ik ben ook christen.



    Ja, dan voel je altijd een rilling over je ruggengraat gaan^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik haat homo's persoonlijk niet, 'tzouden miscchien wel de liefste mensen op aarde kunnen zijn. Daar gaat het mij niet om, ze zijn alleen harstikke vies.
    Waarom?
    Logisch, Allah s.w.t heeft een man en een vrouw op aarde gezet, geen man en een man.
    Punt

    Cassiopeia schreef:
    (...)


    Ja, dan voel je altijd een rilling over je ruggengraat gaan^^


    ja dat bedoel k,zou ik geen christen meer mogen zijn omdat ik bi ben.

    damn

    KOWEED schreef:
    ik haat homo's persoonlijk niet, 'tzouden miscchien wel de liefste mensen op aarde kunnen zijn. Daar gaat het mij niet om, ze zijn alleen harstikke vies.
    Waarom?
    Logisch, Allah s.w.t heeft een man en een vrouw op aarde gezet, geen man en een man.
    Punt



    dus wij zijn vies....