• Dag lieve Q mensjes <3

    Ik heb besloten om van Q of te gaan vanwege een ruzie die heel erg uit de hand is gelopen en daar krijg ik de schuld van, ik heb het heel erg leuk gehad met heel veel van jullie lieverds maar ik kan het niet meer ik verhuis mijn stories naar een andere site, en lieve mensjes -die ik ken- als jullie mijn msn willen sturen jullie me maar een PB en dan geef ik m ik ga volgende week van Q af eerst sla ik al mijn verhalen op en zo. Ik ga dit heel erg missen ik zit zelf te janken hier, ik heb langer dan een jaar hier op deze site gezeten, en nou ja iemand heeft dat voor mij verpest.
    Love you all <3
    En bedankt voor alles,

    <3 Jacksessed Also known as RememberXme <3(huil)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:05 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat er gebeurd is :x
    Anyways, als je vind dat je dit moet doen, dan ben ik niet degene om je tegen te houden. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Poseidon schreef:
    Dit vind ik persoonlijk best aandachtzoekerij.
    Nu ik dit topic nog eens doorgespit heb, ben ik het eens met Assassin.
    Ik vind het echt onzin dat je hier speciaal een topic over moet maken, degene die om je geven etc zullen het wel weten maar moet nu héél quizlet er bij betrokken worden? No-way.
    Anyways. Veel plezier op die andere site van je.
    Trouwens he, verwijder dan ook gewoon je account. Heb je helemaal nergens meer last van.

    Steph, je bent weer eens ftw.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Steph, je bent weer eens ftw.

    Ik dacht gister nog aan je joy :3


    your eyes are like stars in the night.

    Jammer..
    Maar als je dit echt wil, moet je dat doen..
    Doei -x


    You are beautiful, you are love.

    Hé Kim,
    Het is toch niet omdat je ruzie had met één iemand, je van Quizlet moet gaan? Je neemt jezelf iets af waar je veel aan gehad hebt [net zoals anderen], omwille van één persoon?
    Doe dat toch niet, meis, door die éne domme persoon laat jij alle verpesten?
    Laat die persoon en kom terug op Quizlet, Kim!

    x, Onzichtbare, Vliegende Olifant [Q-chat]


    Has no one told you she's not breathing?

    Vind het wel jammer dat je weg gaat. Maar ja, als je besluit vast staat dan kunnen we er niets aan veranderen. Wish you the best (: xx

    (doeg)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ehm, niet om vervelend te zijn, maar zijn dit soort topics niet verboden? Als in, hoi/doei topics zijn toch al sinds het forum hier is verboden?


    Life is hard and then we die

    aaah je moet blijven. Laat je niet weg pesten!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ehm...Nog even voor de duidelijkheid
    Ik zoek geen aandacht ik wil gewoon niet weg gaan zonder iets van me te laten horen, en ik verwijder mijn account nadat ik mijn verhalen het opgeslagen, ik wil niet meer problemen als ik hier weg ben dan dat ik er nog was ik zoek geen ruzie ben je het er niet mee eens vind ik het oke, maar aub dis is voor de mensen die ik wel ken en dat zijn er teveel om naar iedereen een bericht te sturen dus vandaar, nogmaals ik wil geen ruzie en vooral niet omdat ik het hier zo leuk heb gehad, en ik ga nog steeds weg, sorry ik kan het gewoon niet meer, dit doe ik en om een ruzie en omdat ik namelijk andere problemen heb

    (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    affinity schreef:
    :|

    *gaat aan been van Jacksessed hangen zodat ze niet weg kan*

    Hee! -Trekt van haar been af- Steel mijn trucje niet! >.< -Gaat zelf aan Jacksesseds been hangen- Dont goooooooooooooooooo!

    Don'tcha fucking dare to leave.
    Welke SOAB heeft dit gedaan? (cat)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 19:45 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Jacksessed schreef:
    Ehm...Nog even voor de duidelijkheid
    Ik zoek geen aandacht ik wil gewoon niet weg gaan zonder iets van me te laten horen, en ik verwijder mijn account nadat ik mijn verhalen het opgeslagen, ik wil niet meer problemen als ik hier weg ben dan dat ik er nog was ik zoek geen ruzie ben je het er niet mee eens vind ik het oke, maar aub dis is voor de mensen die ik wel ken en dat zijn er teveel om naar iedereen een bericht te sturen dus vandaar, nogmaals ik wil geen ruzie en vooral niet omdat ik het hier zo leuk heb gehad, en ik ga nog steeds weg, sorry ik kan het gewoon niet meer, dit doe ik en om een ruzie en omdat ik namelijk andere problemen heb

    (H)

    -Snik- Ik sleur je er doorheen! Ik vermoord alles en iedereen die jou de weg verspert! Maar altjeblieeeeeeeft! Gaaa nieeeeeeeeeeeet!!!

    Coyote schreef:
    Een uit de hand gelopen ruzie... Ho eens even!
    Er zijn waarschijnlijk 2 die begonnen zijn dus ook 2 die schuld hebben!
    Jij moet je niet uit het veld laten slaan alleen maar omdat je overal de schuld van krijgt (;.

    Heb ik iets gemist??


    Hope goes lost but never dies.

    laat jij je kennen door wat mensen op Q!
    Als je het hier leuk hebt ga je door!
    Komop ga gewoon door
    En wil je het echt niet dan veel succes op nieuwe sites
    <33


    Don't dream your life, but live your dream!