• Dag lieve Q mensjes <3

    Ik heb besloten om van Q of te gaan vanwege een ruzie die heel erg uit de hand is gelopen en daar krijg ik de schuld van, ik heb het heel erg leuk gehad met heel veel van jullie lieverds maar ik kan het niet meer ik verhuis mijn stories naar een andere site, en lieve mensjes -die ik ken- als jullie mijn msn willen sturen jullie me maar een PB en dan geef ik m ik ga volgende week van Q af eerst sla ik al mijn verhalen op en zo. Ik ga dit heel erg missen ik zit zelf te janken hier, ik heb langer dan een jaar hier op deze site gezeten, en nou ja iemand heeft dat voor mij verpest.
    Love you all <3
    En bedankt voor alles,

    <3 Jacksessed Also known as RememberXme <3(huil)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:05 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Wat de meeste al zeggen. Laat je niet kisten door iemand anders, blijf gewoon als jij het hier na je zin hebt dan blijf je gewoon lekker. En maak des noods een nieuw account aan. (flower)

    BillJumbie schreef:
    Wat de meeste al zeggen. Laat je niet kisten door iemand anders, blijf gewoon als jij het hier na je zin hebt dan blijf je gewoon lekker. En maak des noods een nieuw account aan. (flower)


    Nee ik blijf bij mijn beslissing schat ;)

    (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Genius schreef:
    Okee doei (:
    - en ga dit niet opvatten als iets sarcastisch aub.


    Ook al is het niet sarcastisch bedoeld

    Het komt mij zo wel over


    Je mpp moeder swaa

    ook al ken ik je niet,
    je lijkt me wel erg aardig ;]
    dus,please stay?


    Je mpp moeder swaa

    Dit vind ik persoonlijk best aandachtzoekerij.
    Nu ik dit topic nog eens doorgespit heb, ben ik het eens met Assassin.
    Ik vind het echt onzin dat je hier speciaal een topic over moet maken, degene die om je geven etc zullen het wel weten maar moet nu héél quizlet er bij betrokken worden? No-way.
    Anyways. Veel plezier op die andere site van je.
    Trouwens he, verwijder dan ook gewoon je account. Heb je helemaal nergens meer last van.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 12:50 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Soldier schreef:
    Waaaaaag het niet om weg te gaan. D:
    Je kent me misschien niet goed ofzo, maar toch verbied ik je om weg te gaan.
    Laat je niet afschrikken! Als iedereen hier voor alle keren weg gingen omdat ze ruzie hadden met iemand bleef er niemand meer over. O:


    Ik wou net hetzelfde zeggen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    NOOO D:
    we gaan je missen ! ;$
    ik heb nu al een hekel aan die gene waarmee je ruzie hebt gehad. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Soldier schreef:
    Waaaaaag het niet om weg te gaan. D:
    Je kent me misschien niet goed ofzo, maar toch verbied ik je om weg te gaan.
    Laat je niet afschrikken! Als iedereen hier voor alle keren weg gingen omdat ze ruzie hadden met iemand bleef er niemand meer over. O:


    Everything is worse without music.

    Wat is er gebeurd kim? =O


    --

    Poseidon schreef:
    Dit vind ik persoonlijk best aandachtzoekerij.
    Nu ik dit topic nog eens doorgespit heb, ben ik het eens met Assassin.
    Ik vind het echt onzin dat je hier speciaal een topic over moet maken, degene die om je geven etc zullen het wel weten maar moet nu héél quizlet er bij betrokken worden? No-way.
    Anyways. Veel plezier op die andere site van je.
    Trouwens he, verwijder dan ook gewoon je account. Heb je helemaal nergens meer last van.
    Maar wie zegt dat heel Quizlet erbij betrokken word?
    Zij wil gewoon afscheid nemen via dit topic. anders als ze niks van dr laat horen en in een keer dr account weg is kunnen mensen wel allemaal roddels verzinnen en gaan liegen van hoe ze weg is gegaan.
    ik ken Jacksessed persoonlijk en ze komt echt niet over een maandje terug ofzo want ik had ook al een tijd een hele erge ruzie met haar ik had al heel lang niet met haar gesproken (ik weet wel hoelang maar dat ga ik hier niet vertellen) maar we zagen elkaar weer bij de Quizlet chat en zo begonnen we te praten en hebben we tegen elkaar gezegt dat we beiden fout waren.
    En trouwens zij moet toch lekker zelf weten
    (please geen haat reacties dit is mijn mening):X


    You're Never To Old To Make Your Dreams Come True

    EmberMclain schreef:
    (...) Maar wie zegt dat heel Quizlet erbij betrokken word?
    Zij wil gewoon afscheid nemen via dit topic. anders als ze niks van dr laat horen en in een keer dr account weg is kunnen mensen wel allemaal roddels verzinnen en gaan liegen van hoe ze weg is gegaan.
    ik ken Jacksessed persoonlijk en ze komt echt niet over een maandje terug ofzo want ik had ook al een tijd een hele erge ruzie met haar ik had al heel lang niet met haar gesproken (ik weet wel hoelang maar dat ga ik hier niet vertellen) maar we zagen elkaar weer bij de Quizlet chat en zo begonnen we te praten en hebben we tegen elkaar gezegt dat we beiden fout waren.
    En trouwens zij moet toch lekker zelf weten
    (please geen haat reacties dit is mijn mening):X

    Omdat ze nu een huge drama topic aan maakt. En dan vind ik even lekker quizlet der ook eens bij stoppen en dan aandacht vragen en iedereen horen zeggen 'Nee! ga niet weg!'. Voelt waarschijnlijk ook heel heerlijk voor haar. Moet ze alsnog wel d'r account verwijderen.


    your eyes are like stars in the night.

    Er zijn altijd nog bemiddelaars waar bij je terecht kan (: Dit is ook wel een hele drastische beslissing ineens. Ik zou 't nog eens proberen via de bemiddelaars en anders is er al nog die o-zo fijne blokkeer knop!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Poseidon schreef:
    (...)
    Omdat ze nu een huge drama topic aan maakt. En dan vind ik even lekker quizlet der ook eens bij stoppen en dan aandacht vragen en iedereen horen zeggen 'Nee! ga niet weg!'. Voelt waarschijnlijk ook heel heerlijk voor haar. Moet ze alsnog wel d'r account verwijderen.

    Als je zoon probleem hebt met dit topic had je niet moeten reageeren.
    Was veel fijner geweest als je niet had gereageerd. Vind ik


    we all deserve to die

    Wat Poseidon zegt.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    develin schreef:
    (...)
    Als je zoon probleem hebt met dit topic had je niet moeten reageeren.
    Was veel fijner geweest als je niet had gereageerd. Vind ik

    Hoef je natuurlijk ook niet op mijn reactie te reageren. Had ik ook fijn gevonden als je niet op mij had gereageerd.


    your eyes are like stars in the night.