• Dag lieve Q mensjes <3

    Ik heb besloten om van Q of te gaan vanwege een ruzie die heel erg uit de hand is gelopen en daar krijg ik de schuld van, ik heb het heel erg leuk gehad met heel veel van jullie lieverds maar ik kan het niet meer ik verhuis mijn stories naar een andere site, en lieve mensjes -die ik ken- als jullie mijn msn willen sturen jullie me maar een PB en dan geef ik m ik ga volgende week van Q af eerst sla ik al mijn verhalen op en zo. Ik ga dit heel erg missen ik zit zelf te janken hier, ik heb langer dan een jaar hier op deze site gezeten, en nou ja iemand heeft dat voor mij verpest.
    Love you all <3
    En bedankt voor alles,

    <3 Jacksessed Also known as RememberXme <3(huil)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:05 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Assassin schreef:
    (...)

    Inderdaad. Maar laat haar maar weggaan, ik zal der niet missen hoor.

    Vriendelijk...

    OT:
    Je moet niet weggaan door ruzies. Je kunt die personen ook blokeren of het er over hebben met bemiddelaars. Zoals je ook ziet in dit topic wilt niemand je weghebben! Dus je moet gewoon blijven <3 (flower)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    KillJoys schreef:
    (...)
    Vriendelijk...

    OT:
    Je moet niet weggaan door ruzies. Je kunt die personen ook blokeren of het er over hebben met bemiddelaars. Zoals je ook ziet in dit topic wilt niemand je weghebben! Dus je moet gewoon blijven <3 (flower)


    Ik wel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik wel.


    Ik wil geen ruzie, maakt me niet uit of je me nou wel of niet zal missen, ik ga Q gewoon missen en die vrienden die ik heb gemaakt maar dit is iets wat ik moet doen

    (flower)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Stay....Please...

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:44 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Ja het begon op msn maar ze ging te ver en ermee door ...dus zodoende ;)

    <3

    Laat je toch niet wegjagen meisje.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Ik wil geen ruzie, maakt me niet uit of je me nou wel of niet zal missen, ik ga Q gewoon missen en die vrienden die ik heb gemaakt maar dit is iets wat ik moet doen

    (flower)


    Je kan nog altijd contact houden via msn. Je hoeft ze niet perse nooit meer te spreken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je kan nog altijd contact houden via msn. Je hoeft ze niet perse nooit meer te spreken.


    Weet ik daarom heb ik ook gezegd als iemand mijn msn wil kunnen ze me vragen ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Jeez. Waarom ga je nou weg? :x Ik kan er niet tegen als mensen weggaan of afscheid nemen op het internet en ik ze dus nooit meer zie of spreek, ook al ken ik ze niet. Ik heb dan altijd de neiging om dan helemaal emotioneel te doen. Zo van: 'Heb een goed leven.' 'Maak fouten, leer je van.' 'Hoop dat je geen ziekte krijgt.' 'Hoop dat je gelukkig wordt.' enzoverder. Nouja. Doei dan maar. <33

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:53 ]


    wth.

    Ohh wat een vriendelijkheid zeg!

    Meid, doe waar jij je goed bij voelt. We kunnen allemaal zeggen dat we willen dat je blijft maar als dat iets is wat jij echt niet wilt houd niemand je tegen. Ik wens je ( nogmaals) heel veel sterkte!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nogmaals: STAY STAY STAY. _O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Miracle08 schreef:
    Ohh wat een vriendelijkheid zeg!

    Meid, doe waar jij je goed bij voelt. We kunnen allemaal zeggen dat we willen dat je blijft maar als dat iets is wat jij echt niet wilt houd niemand je tegen. Ik wens je ( nogmaals) heel veel sterkte!


    <3 Dankjewel schat <3

    (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Jah I know darlin' maar er zit zoveel meer achter dan alleen wat pesten er zijn ook beschuldigingen gedaan en daar kan ik niet tegen :(

    (H)(H)(H)

    Ahw.. :( Gaat dat echt alleen via Quizlet en MSN..?


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Ahw.. :( Gaat dat echt alleen via Quizlet en MSN..?


    Nope via meerder sites gaat het door die ruzie en nou ja het zuigt gewoon :(

    (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Nope via meerder sites gaat het door die ruzie en nou ja het zuigt gewoon :(

    (H)

    Jezus, wat klote zeg.. mensen doen altijd zo stoer over internet -_-
    Doe maar waar je je het beste bij voelt, maar ik vind het jammer om je te zien gaan =(


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Jezus, wat klote zeg.. mensen doen altijd zo stoer over internet -_-
    Doe maar waar je je het beste bij voelt, maar ik vind het jammer om je te zien gaan =(


    Yeah I know :(

    Doe ik ook lieverd (H)

    Ik vind het ook jammer om weg te gaan maar dit wil ik doen (flower)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey