• Dag lieve Q mensjes <3

    Ik heb besloten om van Q of te gaan vanwege een ruzie die heel erg uit de hand is gelopen en daar krijg ik de schuld van, ik heb het heel erg leuk gehad met heel veel van jullie lieverds maar ik kan het niet meer ik verhuis mijn stories naar een andere site, en lieve mensjes -die ik ken- als jullie mijn msn willen sturen jullie me maar een PB en dan geef ik m ik ga volgende week van Q af eerst sla ik al mijn verhalen op en zo. Ik ga dit heel erg missen ik zit zelf te janken hier, ik heb langer dan een jaar hier op deze site gezeten, en nou ja iemand heeft dat voor mij verpest.
    Love you all <3
    En bedankt voor alles,

    <3 Jacksessed Also known as RememberXme <3(huil)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:05 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Jacksessed schreef:
    Ehm...Nog even voor de duidelijkheid
    Ik zoek geen aandacht ik wil gewoon niet weg gaan zonder iets van me te laten horen, en ik verwijder mijn account nadat ik mijn verhalen het opgeslagen, ik wil niet meer problemen als ik hier weg ben dan dat ik er nog was ik zoek geen ruzie ben je het er niet mee eens vind ik het oke, maar aub dis is voor de mensen die ik wel ken en dat zijn er teveel om naar iedereen een bericht te sturen dus vandaar, nogmaals ik wil geen ruzie en vooral niet omdat ik het hier zo leuk heb gehad, en ik ga nog steeds weg, sorry ik kan het gewoon niet meer, dit doe ik en om een ruzie en omdat ik namelijk andere problemen heb

    (H)

    Alsof het echt super hard hier is, en alsof we hier super veel eisen stellen. :"D

    Anyways, je mag geen topics maken dat maar voor een aantal gericht is.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Alsof het echt super hard hier is, en alsof we hier super veel eisen stellen. :"D

    Anyways, je mag geen topics maken dat maar voor een aantal gericht is.


    Laat dit nou het gaat om iets en dat ga ik niet uitleggen hier ...


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    develin schreef:
    (...)
    Als je zoon probleem hebt met dit topic had je niet moeten reageeren.
    Was veel fijner geweest als je niet had gereageerd. Vind ik


    Idd


    Je mpp moeder swaa

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Laat dit nou het gaat om iets en dat ga ik niet uitleggen hier ...

    Wie a zegt moet ook b zeggen..


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Wie a zegt moet ook b zeggen..

    niks moet..


    Life is a beautiful struggle

    Resume schreef:
    (...)
    niks moet..

    Nee, maar ik vind het wel lame van haar.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nee, maar ik vind het wel lame van haar.


    Waarom Lame ...Doe even normaal sorry hoor dit ga ik echt niet openbaar op een site zetten ...


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Waarom Lame ...Doe even normaal sorry hoor dit ga ik echt niet openbaar op een site zetten ...

    Aha, sure. Ik zei ook niet om het 1 2 3 hier neer te zetten? En als het niet in het begin van dit topic was, nu maak je er wel een drama van.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Aha, sure. Ik zei ook niet om het 1 2 3 hier neer te zetten? En als het niet in het begin van dit topic was, nu maak je er wel een drama van.


    Doe ik niet het was niet mijn intentie om het zo te zeggen maar ik wil geen problemen op dit topic hebben dit is gewoon hoe ik doei wil zeggen


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Doe ik niet het was niet mijn intentie om het zo te zeggen maar ik wil geen problemen op dit topic hebben dit is gewoon hoe ik doei wil zeggen

    Sure, als je het zo niet wilde had je het ook niet zo gedaan. Maareh, jij zou toch alles op gaan slaan en je account verwijderen? -nu kan je hatelijk reageren maar dit is waar je zelf om gevraagd heeft-


    your eyes are like stars in the night.

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Doe ik niet het was niet mijn intentie om het zo te zeggen maar ik wil geen problemen op dit topic hebben dit is gewoon hoe ik doei wil zeggen

    Ik dacht dat je weg ging? X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb hierin gezegd dat ik over een week mijn account zou verwijderen en nee ik zoek nog steeds geen aandacht ik wou gewoon doei zeggen is dat zo erg ...


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Stelletje rare mensen hier, jeez, ze gaat weg en jullie lopen maar ruzie te maken, da's ook lekker aardig zeg. ._.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jacksessed schreef:
    Ik heb hierin gezegd dat ik over een week mijn account zou verwijderen en nee ik zoek nog steeds geen aandacht ik wou gewoon doei zeggen is dat zo erg ...

    Eh, dit soort topics mogen niet eens. En dat heb je níét gezegd. Ga dan ook gelijk nu weg als je het hier niet meer trekt..


    your eyes are like stars in the night.

    Turn schreef:
    Stelletje rare mensen hier, jeez, ze gaat weg en jullie lopen maar ruzie te maken, da's ook lekker aardig zeg. ._.

    Nee, ik vind dat ze zich aanstelt.


    your eyes are like stars in the night.