• Dag lieve Q mensjes <3

    Ik heb besloten om van Q of te gaan vanwege een ruzie die heel erg uit de hand is gelopen en daar krijg ik de schuld van, ik heb het heel erg leuk gehad met heel veel van jullie lieverds maar ik kan het niet meer ik verhuis mijn stories naar een andere site, en lieve mensjes -die ik ken- als jullie mijn msn willen sturen jullie me maar een PB en dan geef ik m ik ga volgende week van Q af eerst sla ik al mijn verhalen op en zo. Ik ga dit heel erg missen ik zit zelf te janken hier, ik heb langer dan een jaar hier op deze site gezeten, en nou ja iemand heeft dat voor mij verpest.
    Love you all <3
    En bedankt voor alles,

    <3 Jacksessed Also known as RememberXme <3(huil)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:05 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ability schreef:
    Oneeu! Stay. Niemand moet Q verlaten dankzij ruzies ;o


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Laat me raden..fanfic.nl?

    Ik heb dat ook,Like 5x hier op Q.
    maar ik vind het zo een leuke site,dat ik maar gewoon blijf


    Je mpp moeder swaa

    Áls diegene beschuldigingen heeft gedaan en jij weet dat ze niet waar zijn, wat is het probleem dan. (;
    Ik ken je niet, maar ik merk nu wel dat je heel onzeker over jezelf bent en wanneer jij weggaat van Q heeft zij gewonnen. Wil je dat nou echt laten gebeuren??


    La credenza è una medicina contro il timore

    Q it is still the most cheerful place on earth 8D Laat je niet wegjagen door een ruzie, ik weet waarschijnlijk niet of die erg was, maak desnoods een nieuw account aan (:

    Vraag dan een bemiddelaar om je te helpen, daar zijn ze voor? En als ze iets doen, wat op Q de regels overtreedt, ga je naar een mod. Maar laat je nou niet wegpesten, kom op zeg.


    everything, in time

    I don't mind at all.


    Your make-up is terrible

    Tja. Als je liever wegloopt van een probleem dan het op te lossen, dan wens ik je nog veel succes in je verdere leven. -niet slecht bedoeld ofzo-


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    Tja. Als je liever wegloopt van een probleem dan het op te lossen, dan wens ik je nog veel succes in je verdere leven. -niet slecht bedoeld ofzo-


    Oke even iets anders jullie kennen mijn leven ook niet ...en ik dacht dat ik hier mijn emoties en alles eruit kon laten nou blijkbaar mag dat ook niet meer ik heb het hier zo leuk gehad maar het is gewoon verpest het gaat al een hele tijd niet goed en ik zelf heb heel veel problemen waar ik ook aal werk nu en nou ja ...

    (flower)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Muh, volgens mij wil je gewoon dat mensen zeggen dat je niet moet gaan en ben je er over een maand weer. Zo gaat het altijd. Vooral met mensen die dit soort topics maken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Muh, volgens mij wil je gewoon dat mensen zeggen dat je niet moet gaan en ben je er over een maand weer. Zo gaat het altijd. Vooral met mensen die dit soort topics maken.


    Nee als ik iets zeg doe ik het ook ik doe dit niet om aandacht echt niet


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Je kan die persoon ook gewoon blokkeren hè? :')
    Und, we hebben bemiddelaars niet voor niets.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:34 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    Je kan die persoon ook gewoon blokkeren hè? :')


    Inderdaad. Maar laat haar maar weggaan, ik zal der niet missen hoor.


    Your make-up is terrible

    Elphaba schreef:
    Je kan die persoon ook gewoon blokkeren hè? :')
    Und, we hebben bemiddelaars niet voor niets.


    Jah i know heb ik ook gedaan maar ze gaat gewoon door ...
    Op andere manieren

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:37 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Jah i know heb ik ook gedaan maar ze gaat gewoon door ...


    Hoe kan ze nu doorgaan, als ze op msn niets meer kan zeggen en je op q ook niet meer kan benaderen?D:


    everything, in time

    :|
    stout.....


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt