• Dag lieve Q mensjes <3

    Ik heb besloten om van Q of te gaan vanwege een ruzie die heel erg uit de hand is gelopen en daar krijg ik de schuld van, ik heb het heel erg leuk gehad met heel veel van jullie lieverds maar ik kan het niet meer ik verhuis mijn stories naar een andere site, en lieve mensjes -die ik ken- als jullie mijn msn willen sturen jullie me maar een PB en dan geef ik m ik ga volgende week van Q af eerst sla ik al mijn verhalen op en zo. Ik ga dit heel erg missen ik zit zelf te janken hier, ik heb langer dan een jaar hier op deze site gezeten, en nou ja iemand heeft dat voor mij verpest.
    Love you all <3
    En bedankt voor alles,

    <3 Jacksessed Also known as RememberXme <3(huil)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:05 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    je kan toch ook gewoon een andere profiel an maken met een andere naam(huil)


    maar niet weg gaan van quizlet je moet de ruzie achter je laten_O_

    *hangt aan been*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jacksessed schreef:
    (...)

    I know dat ik dat niet moet doen maar dit gaat gewoon echt te ver schat ik kan het niet meer ik zelf ook te veel problemen :(

    (H)


    Verander desnoods van account zodat diegene niet direct weet wie je bent? I don't know, maar ik laat me echt niet wegjagen hier door mensen. Dat zou jij ook echt niet moeten doen.
    Gewoon een dikke middelvinger opsteken naar diegene door het te negeren en door te gaan, want zo maak je ze alleen maar blij. En er is áltijd meer in mensen dan ze denken wanneer ze op willen geven. De enige limiet is de dood of totale verlamming in een gevaarlijke situatie. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Aww.
    Ik zou dat echt jammer vinden, weet je.
    Je moet een van de eerste ooit zijn die ik bezocht, want ik heb je altijd onthouden (:
    Maargoed, ik hoop dat je je bedenkt.


    effort never betrays you

    :0 jij mag niet weggaan! ;(


    My heart is yours and so am I

    Soldier schreef:
    Waaaaaag het niet om weg te gaan. D:
    Je kent me misschien niet goed ofzo, maar toch verbied ik je om weg te gaan.
    Laat je niet afschrikken! Als iedereen hier voor alle keren weg gingen omdat ze ruzie hadden met iemand bleef er niemand meer over. O:


    Echt hé. Ik heb niet vaak ruzie maar zelfs ik zou dan al weg zijn. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Lipsy schreef:
    Aww.
    Ik zou dat echt jammer vinden, weet je.
    Je moet een van de eerste ooit zijn die ik bezocht, want ik heb je altijd onthouden (:
    Maargoed, ik hoop dat je je bedenkt.



    Aaaaw (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Coyote schreef:
    Een uit de hand gelopen ruzie... Ho eens even!
    Er zijn waarschijnlijk 2 die begonnen zijn dus ook 2 die schuld hebben!
    Jij moet je niet uit het veld laten slaan alleen maar omdat je overal de schuld van krijgt (;.

    Heb ik iets gemist??


    Ik weet het maar ja het werkt tegen me ...sommige mensen kunnen gewoon heel zielig doen :|


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Niet weggaan vanwege een ruzie. Laat je niet kennen! Gewoon blijven (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oneeu! Stay. Niemand moet Q verlaten dankzij ruzies ;o


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Jeetje, dat is nooit leuk als er hier iemand weg gaat :(
    Veel geluk ergens anders...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    neejj.. nooit leuk als er mensen weg gaan(huil)


    I write my own story of life

    Aahw laat je niet wegpesten! :( Schijt aan die mensen! Je ziet in dit topic wel dat we niet willen dat je weggaat!
    So just stay, bitch! :9~ <3 ^^


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Aahw laat je niet wegpesten! :( Schijt aan die mensen! Je ziet in dit topic wel dat we niet willen dat je weggaat!
    So just stay, bitch! :9~ <3 ^^


    Jah I know darlin' maar er zit zoveel meer achter dan alleen wat pesten er zijn ook beschuldigingen gedaan en daar kan ik niet tegen :(

    (H)(H)(H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    I don't know you, maar BLIJF.
    Alsjeblieeeft?


    It's time to be happy again.

    Ik zou mezelf toch niet weg laten pesten maar achja wat weet ik er ook van.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.