• Het vorige had zijn max van 300 berichten bereikt.
    Als je wilt verder praten over het overlijden van M.J, mag je dat in dit topic doen, maar blijf nog altijd respectvol tov fans en niet-fans.

    Masterpiece schreef:
    (...)
    1 ding?:'DDDDD
    WAJOO!
    Hoor die grap.
    ik zei dat Martin Luther king eerder was, en ik word aangevallen. ja dat noem ik 1 ding


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)ik zeg een ding en ik word meteen weer aangevallen. wie is hier nu 5 jaar?



    luister ga geen grote mond hebben nu -- want je blijf een koter van 5.

    SleepingSun schreef:
    (...)ik zei dat Martin Luther king eerder was, en ik word aangevallen. ja dat noem ik 1 ding



    Jij bent ziek.

    SleepingSun schreef:
    (...)ik zei dat Martin Luther king eerder was, en ik word aangevallen. ja dat noem ik 1 ding

    Niet alleen daarom wordt je 'aangevallen'.
    Wat je eerder zei in die die andere topic anders ook hoor. :')


    ok

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Niet alleen daarom wordt je 'aangevallen'.
    Wat je eerder zei in die die andere topic anders ook hoor. :')


    Idd :')


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ILoveEsmee schreef:
    (...)


    Jij bent ziek.
    hoezo heb ik een grote mond(als je dat zeg doe je me aan mijn leerares van +50 denken aar dat terzijde) en hoezo ben ik ziek, voor zo ver ik weet ben ik gezond


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)hoezo heb ik een grote mond(als je dat zeg doe je me aan mijn leerares van +50 denken aar dat terzijde) en hoezo ben ik ziek, voor zo ver ik weet ben ik gezond



    Alsjeblieft stil gewoon, WANT DIT IS WEL EEN MICHAEL JACKSON TOPIC, DUS JE BESTEED NU HEEL VEEL AANDACHT AAN HEM TERWIJL JE HEM HAAT OF DAT VOOR SHIT,

    ILoveEsmee schreef:
    (...)


    Alsjeblieft stil gewoon, WANT DIT IS WEL EEN MICHAEL JACKSON TOPIC, DUS JE BESTEED NU HEEL VEEL AANDACHT AAN HEM TERWIJL JE HEM HAAT OF DAT VOOR SHIT,
    ik haat hem niet nooit gezegt.en jij hebt niks over mij te zeggen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Dude's, als jullie het écht allemaal zo erg vinden wat SleepingSun zegt negeer je haar toch gewoon? Zij verteld met aantal dingen inderdaad gewoon haar mening, net als jullie doen. Bij jullie is het alleen positief. Want dit slaat echt hélemaal nergens op. Ze zegt iets en gelijk krijgt ze heel dit topic op der kop, geweldig. =='

    Als je echt vind dat ze zo een laag niveau heeft en 5 jaar is verlaag dan ook zelf niet in dat niveau.

    Amen.


    Scream for mercy!

    Mensen, calm down.
    Als je alleen maar onrespectvol over Michael gaat doen, waarom reageer je er dan in?
    En als je niets negatiefs over hem hebt, mooi.


    -

    SleepingSun schreef:
    (...)ik haat hem niet nooit gezegt.en jij hebt niks over mij te zeggen


    Luister ik mag zeggen wat ik wil en tegen wie ik het wil dus ook tegen jou. Ik ben echt niet bang voor iemand van 15, kowed gewoon.

    Enchant schreef:
    Dude's, als jullie het écht allemaal zo erg vinden wat SleepingSun zegt negeer je haar toch gewoon? Zij verteld met aantal dingen inderdaad gewoon haar mening, net als jullie doen. Bij jullie is het alleen positief. Want dit slaat echt hélemaal nergens op. Ze zegt iets en gelijk krijgt ze heel dit topic op der kop, geweldig. =='

    Als je echt vind dat ze zo een laag niveau heeft en 5 jaar is verlaag dan ook zelf niet in dat niveau.

    Amen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    jongens als jullie ruzie willen hebben doet dat maar op msn ofso maar niet hier

    ILoveEsmee schreef:
    (...)

    Luister ik mag zeggen wat ik wil en tegen wie ik het wil dus ook tegen jou. Ik ben echt niet bang voor iemand van 15, kowed gewoon.

    als ik iets zseg mag dat niet maar als jij iets zeg moeten we meteen ja en amen zeggen?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Enchant schreef:
    Dude's, als jullie het écht allemaal zo erg vinden wat SleepingSun zegt negeer je haar toch gewoon? Zij verteld met aantal dingen inderdaad gewoon haar mening, net als jullie doen. Bij jullie is het alleen positief. Want dit slaat echt hélemaal nergens op. Ze zegt iets en gelijk krijgt ze heel dit topic op der kop, geweldig. =='

    Als je echt vind dat ze zo een laag niveau heeft en 5 jaar is verlaag dan ook zelf niet in dat niveau.

    Amen.



    Ha-ha --