• Laura is 17 jaar en zit in haar laatste schooljaar, ze is een populair schoolmeisje. Ze heeft met bijna alle sexy jongens van de school het bed mee gedeelt. Totdat ze tot opeens misselijk werd en heel erg snel afviel. Ze begon bang te worden en besloot naar de dokter te gaan. Die zei het gelijk al; ze had het Aids. Ze werd doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar beleefd ze haar laatste weken voordat ze dood gaat.

    Moet ik de storie gaan maken, of lijkt hij jullie saai?

    Edit: Ik bedoelde Aids ;) Ik schrjf alleen heel vaak HIV op als ik Aids bedoel.
    & een vriendin van mij heeft HIV gehad, dus ik weet wel een beetje hoe ze zich voeld
    & ik weet ook wat het inhoud

    O en trouwens, dit is een beschrijvind die erg kort door de bocht is, in de storie is het natuurlijk allemaal veel uitgebreider


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    volgensmij word je zieker van aids en merk je pas echt iets aan de ziekte als je aids hebt
    maar het lijkt me wel een goed verhaal

    http://www.msd.nl/ziektebeelden/HIV/Wat_zijn_de_gevolgen
    Altijd eerst even weten wat een ziekte inhoud voordat je er een verhaal over schrijft ;)!


    Life is hard and then we die

    ik weet niet, volgens mij valt het moeilijk te beschrijven hoe aids-patiënten zich voelen..


    -

    Mannequin schreef:
    volgensmij word je zieker van aids en merk je pas echt iets aan de ziekte als je aids hebt
    maar het lijkt me wel een goed verhaal
    HIV is ongeveer hetzelfde als AIDS.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)HIV is ongeveer hetzelfde als AIDS.



    is HIV niet het beginstadia? :X


    -

    Pufash schreef:
    (...)


    is HIV niet het beginstadia? :X
    Zou kunnen.. ik lees dat meestal in de girlz dus ik ben ook geen expert hoor, maar, het zou kunnen ja.


    Life is hard and then we die

    Pufash schreef:
    (...)


    is HIV niet het beginstadia? :X
    idd

    Ik zou precies eerst beginnen met alles erover uit te vinden


    Don't walk away and leave without a reason.

    Hiv is het toch het virus en aids is toch de ziekte? ofzoiets...

    ParodyOnLife schreef:
    Hiv is het toch het virus en aids is toch de ziekte? ofzoiets...
    Ja dat zou wel kunnen :O


    Life is hard and then we die

    Pufash schreef:
    (...)
    is HIV niet het beginstadia? :X

    Uit mijn hoofd is HIV Human Iffeciency Syndrome en AIDS Aqcuired Immunedeficiency Syndrome. Dus het HIV-virus veroorzaakt Aids. Denk ik ><


    No growth of the heart is ever a waste

    Hiv is een virus, de volledige naam is Human Immunodeficiency Virus (menselijk immuundeficiëntievirus). Het is een snel muterend retrovirus, en verantwoordelijk voor het syndroom aids (acquired immuno-deficiency syndrome - verworven immunodeficiëntiesyndroom).
    Hiv veroorzaakt aids doordat het de CD4+ T-cellen aanvalt en vernietigt. Dit is een groep van lymfocyten (speciale witte bloedcellen) die normaal gesproken het immuunsysteem coördineert in het geval van een infectie. Op deze wijze is het virus niet alleen in staat zichzelf te vermenigvuldigen, maar schakelt het ook het mechanisme uit waardoor het lichaam zich tegen het virus en alle andere pathogenen beschermt.
    Ziezo, nu weet iedereen het =P
    Bron


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    en nu back on-topic: dat is dus of jullie het zouden willen maken of dat het jullie saai lijkt


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Pufash schreef:
    (...)


    is HIV niet het beginstadia? :X

    HIV is het viruss, waar de ziekte mee begint. Aids is het syndroom zelf. Je immuunsysteem wordt zwakker en je wordt vatbaarder voor ziektes en op den duur kan je zelfs sterven door een gewone verkoudheid


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    In je inleiding lijkt het ziekteproces allemaal heel erg snel te gaan..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.