• Het vorige had zijn max van 300 berichten bereikt.
    Als je wilt verder praten over het overlijden van M.J, mag je dat in dit topic doen, maar blijf nog altijd respectvol tov fans en niet-fans.

    Ik ben eigenlijk heel beniewd naar die kinderen. Vooral die jongste. Die moet volgensmij bij zijn opa en oma gaan wonen =/

    Ik denk ook dat die vrijsprakingen van hem ontrecht waren. Over dat hij kinderen aangrand zal hebben. Hij heeft er namelijk wél mee in één bed gelegen, en hij zit gewoon heel close met die kinderen, té close. Hij heeft ook een pretpark geopent, en waarom? Om kindjes te lokken. Ik heb ook gehoord dat hij ouders betaald zal hebben om een dagje met hun kind op stap te mogen. [/mening again]


    Scream for mercy!

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ja zo kun je het oook zien.
    Maar ik denk het zelf niet want als je nu naar RTL 4 kijkt hoor je hoe gelukkig hij is met zijn kinderen.
    En je iet ook dat hij heel gelukkig is,maarja maby is dat wel allemaal gespeeld:X


    Beroemde mensen lijken vaak gelukkig terwijl ze het niet zijn...


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    Ik denk ook dat die vrijsprakingen van hem ontrecht waren. Over dat hij kinderen aangrand zal hebben. Hij heeft er namelijk wél mee in één bed gelegen, en hij zit gewoon heel close met die kinderen, té close. Hij heeft ook een pretpark geopent, en waarom? Om kindjes te lokken. Ik heb ook gehoord dat hij ouders betaald zal hebben om een dagje met hun kind op stap te mogen. [/mening again]
    Ik heb geen mening over dat gedoe. Maar ik denk dat hij Neverland eerst had gebouwd, omdat hij in Neverland wilde wonen. Net zoals Peter Pan nooit ouder worden enzo

    Mannequin schreef:
    (...)Ik heb geen mening over dat gedoe. Maar ik denk dat hij Neverland eerst had gebouwd, omdat hij in Neverland wilde wonen. Net zoals Peter Pan nooit ouder worden enzo


    Ja klopt. Zijn jeugd was hem ontnomen, hij wou het opnieuw beleven omdat hij nooit geweten heeft hoe het is om als kind vrij te zijn. Hij dacht dus ook [of eigenlijk wou] dat hij de leeftijd had van die kinderen, hij wist niet wat ie fout deed. ;x


    Scream for mercy!

    ik vind het echt jammer voor hem dat hij op zijn 50ste is gestorven :(

    Enchant schreef:
    (...)

    Beroemde mensen lijken vaak gelukkig terwijl ze het niet zijn...

    Ja idd,


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik kijk nu naar die documontaire op RTL 4, en naar mijn mening is zijn houding nogal majestieus. Mooi om aan te zien (: Maar dat uitje naar de dierentuin vind ik zielig voor die kinderen :X


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dit is ook niet het ene wat er wert gezegt dat er op zou komen geloof ik


    I'm dreaming my end till I'm living it

    maar toch ik zie toch heel veel vader liefde en ik geloof er ook niks van dat hij zijn kinderen egt pijn wil doen want ik geloof egt dat hij ziels veel van ze hield // Menig//


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Weetje, Michael heeft nu eindelijk rust na al die jaren van werken. Al vanaf zijn zesde heeft hij moeten werken, logisch dat hij zo snel overlijd. Het klinkt had, maar volgens mij is hij op het moment, waar hij nu is, gelukkiger dan als hij er nog was.


    Life is hard and then we die

    TeamEdward schreef:
    maar toch ik zie toch heel veel vader liefde en ik geloof er ook niks van dat hij zijn kinderen egt pijn wil doen want ik geloof egt dat hij ziels veel van ze hield // Menig//
    volgensmij was hij vast wel een goede vader...

    TeamEdward schreef:
    maar toch ik zie toch heel veel vader liefde en ik geloof er ook niks van dat hij zijn kinderen egt pijn wil doen want ik geloof egt dat hij ziels veel van ze hield // Menig//


    hij liet het alleen op een andere manier zien,, omdat hij ook geen idee had hoe het moest


    I'm dreaming my end till I'm living it

    TeamEdward schreef:
    maar toch ik zie toch heel veel vader liefde en ik geloof er ook niks van dat hij zijn kinderen egt pijn wil doen want ik geloof egt dat hij ziels veel van ze hield // Menig//
    Weetje hoe hij zijn vader heeft gezien? Als een tiran, een manager, als iemand die jou pusht. Hij wilde wel een goede vader zijn, maar wist hij veel hoe dat moest. Hij heeft zelf nooit een echte vader gehad.


    Life is hard and then we die

    Mannequin schreef:
    (...)volgensmij was hij vast wel een goede vader...

    ja idd maar wat ik ook niet geloof is dat hij dat kind boven het balkon had gehouden om te laten zien


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!