• Het vorige had zijn max van 300 berichten bereikt.
    Als je wilt verder praten over het overlijden van M.J, mag je dat in dit topic doen, maar blijf nog altijd respectvol tov fans en niet-fans.

    Aurelia schreef:
    Nu hij dood is, ga ik er wel meer van luisteren. Ik heb toen hij no leefde niet echt naar zijn muziek omgekeken, zijn dood heeft me wel min of meer wakker geschud. Hij is nu niet meer tastbaar, maar een herinnering.

    Die woorden zocht ik al sinds mensen begonnen over 'nu luisterd opeens iedereen zijn muziek' etc.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik begin het nu pas écht te beseffen. ö


    ok

    Echt raar, ik bedoel, hij was een legende, The King of Pop!
    De eerste zwarte artiest op MTV, de man die de meeste albums verkocht etc.
    Ik kan het serieus nu nog steeds niet geloven. Net nu hij een comeback zou maken in Londen.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Paralyze schreef:
    Echt raar, ik bedoel, hij was een legende, The King of Pop!
    De eerste zwarte artiest op MTV, de man die de meeste albums verkocht etc.
    Ik kan het serieus nu nog steeds niet geloven. Net nu hij een comeback zou maken in Londen.


    Ja idd


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    And, contrary to speculation, despite Jackson's death, Rowe reveals that she does not want custody of the children. In fact, she expects to never see them again.


    Arme kindertjes

    ik mis hem...


    A. ikmisje.

    ik heb een berichtje op zijn site geplaats :)

    Ik mis Michael

    KimxBill schreef:
    ik heb een berichtje op zijn site geplaats :)


    Welke site?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    rest in piece honey <3


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    Ik mis hem nu al zo veel.. :'(


    "Let them eat cake!"

    op elke tv bij ons thuis staat bijna de hele tijd tmf op,, omdat daar alle liedjes van mj op komen


    I'm dreaming my end till I'm living it

    AMSTERDAM - Er zijn foto's opgedoken waarop is te zien hoe Michael leefde in zijn eigen vertrouwde omgeving, afgesloten van alle waanzin van de buitenwereld.

    Michael Jackson werd, als hij de straat op ging, bijna alleenmaar gefotografeerd met mondkapjes en gesluierde kinderen, waardoor er een freaky beeld ontstond.

    Maar dat het binnen de muren van zijn eigen leven helemaal niet zo raar was, laten foto's zien die zijn opgedoken. Hierop is te zien dat Michael lol maakt met vrienden, en vooral geniet van zijn kinderen.

    Kijk naar de foto's.

    Heb ik van Telegraaf.nl


    -

    Ik ben nu verslaafd aan zijn liedjes.. xD
    Why?


    Your Butt is Mine!