• Het vorige had zijn max van 300 berichten bereikt.
    Als je wilt verder praten over het overlijden van M.J, mag je dat in dit topic doen, maar blijf nog altijd respectvol tov fans en niet-fans.

    TeamEdward schreef:
    maar toch ik zie toch heel veel vader liefde en ik geloof er ook niks van dat hij zijn kinderen egt pijn wil doen want ik geloof egt dat hij ziels veel van ze hield // Menig//


    Hij hield ook wel heel veel van ze, hij gaf ze echt wel genoeg liefde. Hij denkt of wilt alleen zelf dat hij nog een kind is, waar door hij zich zelf geen vader figuur vind, maar zich zelf ziet als een vriend voor hun.

    Alhoewel ik moet zeggen dat ik het wel raar vond dat hij zijn kind boven het balkon liet hangen:X


    Scream for mercy!

    The quest is on for answers!

    Authorities in Los Angeles want to talk to a second person in their investigation into the sad and - probably avoidable - death of music icon Michael Jackson.

    They want to question his manager!!!!!!!

    Sources say police want to talk to Dr. Tohme Tohme about an "alleged indirect connection" between prescription drugs and Jackson's passing.

    A defensive Dr. Tohme, however, is denying any involvement. He says, "I don't have anything to do with his (Michael's) medication or health. This is B.S. — why should I talk to police?"

    Police are already questioning Jackson's personal physician, Dr. Conrad Murray, who lived with the singer and gave him some very powerful drugs - on a daily basis!


    bron: Perezhilton.com

    Enchant schreef:
    (...)



    Alhoewel ik moet zeggen dat ik het wel raar vond dat hij zijn kind boven het balkon liet hangen:X
    ik ook, stel je voor als er iets ergs was gebeurd.

    Ik vond het ook zo raar dat ze altijd maskers droegen. Maar Michael bedoelde het goed...

    TeamEdward schreef:
    (...)
    ja idd maar wat ik ook niet geloof is dat hij dat kind boven het balkon had gehouden om te laten zien


    Jawel, gister of eergister waren daar nog beelden van op TV. Hij heeft het echt gedaan, ik heb zelf gezien. Zoek maar op het internet.


    Scream for mercy!

    IS het afgelopen :X?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Mannequin schreef:
    (...)ik ook, stel je voor als er iets ergs was gebeurd.

    Ik vond het ook zo raar dat ze altijd maskers droegen. Maar Michael bedoelde het goed...


    Ja, hij dacht vast; mooi uitzicht ofzo.
    En die mondkapjes bedoel je? Of niet? Want die droeg hij zelf ook omdat hij bang was voor bacteriën en enge ziektes.


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    (...)

    Ja, hij dacht vast; mooi uitzicht ofzo.
    En die mondkapjes bedoel je? Of niet? Want die droeg hij zelf ook omdat hij bang was voor bacteriën en enge ziektes.
    Volgensmij liet hij zijn zoon voor het eerst zien, want iedereen was nieuwsgierig naar dat zoontje(en zijn verhaal)
    nee die maskers van spiderman en doe hoofddoeken om hun gezicht.
    Hij wilde nooit dat ze werden herkend met hem zodat ze niet werden ontvoerd

    Mannequin schreef:
    (...)Volgensmij liet hij zijn zoon voor het eerst zien, want iedereen was nieuwsgierig naar dat zoontje(en zijn verhaal)
    nee die maskers van spiderman en doe hoofddoeken om hun gezicht.
    Hij wilde nooit dat ze werden herkend met hem zodat ze niet werden ontvoerd


    Ja MJ hield erg veel van zijn kinderen inderdaad.En ook van andere kinderen Bijna teveel zou je kunnen zeggen


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Mannequin schreef:
    (...)Volgensmij liet hij zijn zoon voor het eerst zien, want iedereen was nieuwsgierig naar dat zoontje(en zijn verhaal)
    nee die maskers van spiderman en doe hoofddoeken om hun gezicht.
    Hij wilde nooit dat ze werden herkend met hem zodat ze niet werden ontvoerd


    Of omdat hij wou dat ze later gewoon normaal over straat konden zonder media, en niemand zal weten dat het zijn kinderen zijn? ;x


    Scream for mercy!

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ja MJ hield erg veel van zijn kinderen inderdaad.En ook van andere kinderen Bijna teveel zou je kunnen zeggen


    Ja dat bedoel ik, hij was té close met kinderen. ;x


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    (...)

    Of omdat hij wou dat ze later gewoon normaal over straat konden zonder media, en niemand zal weten dat het zijn kinderen zijn? ;x
    Denk het ook.

    Maar later worden die kindern toch wel herkend aan hun naam als ze bijv. gaan solliciteren.
    Ze heten allemaal Michael

    Mannequin schreef:
    Maar later worden die kindern toch wel herkend aan hun naam als ze bijv. gaan solliciteren.
    Ze heten allemaal Michael


    Ja, dat is waar.. ;x


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    (...)

    Ja, dat is waar.. ;x
    En ook nog Jackson, volgens mij is het vooral de combinatie :P


    Life is hard and then we die

    However, an official cause of death won't likely come for several weeks, as we await the results of the toxicology test performed.