• Het vorige had zijn max van 300 berichten bereikt.
    Als je wilt verder praten over het overlijden van M.J, mag je dat in dit topic doen, maar blijf nog altijd respectvol tov fans en niet-fans.

    Reports are saying that Michael Jackson kept a secret library of over 100 songs he planned to be released after his death, but only for his children.

    Mannequin schreef:
    Reports are saying that Michael Jackson kept a secret library of over 100 songs he planned to be released after his death, but only for his children.

    als dat waar is, zullen ze die liedjes wel ooit nog uitbrengen, denk ik.

    UseSomebody schreef:
    (...)
    als dat waar is, zullen ze die liedjes wel ooit nog uitbrengen, denk ik.
    Ja en anders doet Sony het wel als ze weer te weinig verdienen

    Dankzij Michael Jackson accepteert de samenleving donkere mensen. Lang voor Tiger Woods, lang voor Oprah Winfrey, lang voor Barack Obama.:(


    ok

    Masterpiece schreef:
    Dankzij Michael Jackson accepteert de samenleving donkere mensen. Lang voor Tiger Woods, lang voor Oprah Winfrey, lang voor Barack Obama.:(


    Inderdaad drm heb ik Respect :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Masterpiece schreef:
    Dankzij Michael Jackson accepteert de samenleving donkere mensen. Lang voor Tiger Woods, lang voor Oprah Winfrey, lang voor Barack Obama.:(
    en die ene dan van I have a dream(kom niet op zijn naam)die was toch echt iets eerder


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)en die ene dan van I have a dream(kom niet op zijn naam)die was toch echt iets eerder


    Martin Luther king :Y)

    Maar XD
    Is het andere topic vol gaan we hier weer verder x)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Martin Luther king :Y)

    Maar XD
    Is het andere topic vol gaan we hier weer verder x)
    die ja
    nee zo bedoel ik het helemaal niet.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)en die ene dan van I have a dream(kom niet op zijn naam)die was toch echt iets eerder

    Meid, volgens mij wil jij jouw mening laten versterken door anderen duidelijk te maken dat Michael helemaal niks heeft gedaan voor de wereld.
    Nee. Door Michael werden black people écht geaccepteerd. Ze kwamen voor het eerst om tv met hun muziek.


    ok

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Meid, volgens mij wil jij jouw mening laten versterken door anderen duidelijk te maken dat Michael helemaal niks heeft gedaan voor de wereld.
    Nee. Door Michael werden black people écht geaccepteerd. Ze kwamen voor het eerst om tv met hun muziek.

    ze vroeg alleen maar of die niet eerder was
    jezus
    aangebrandt ofzo?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Meid, volgens mij wil jij jouw mening laten versterken door anderen duidelijk te maken dat Michael helemaal niks heeft gedaan voor de wereld.
    Nee. Door Michael werden black people écht geaccepteerd. Ze kwamen voor het eerst om tv met hun muziek.


    inderdaad jij hebt helemaal gelijk :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Immortal schreef:
    (...)
    ze vroeg alleen maar of die niet eerder was
    jezus
    aangebrandt ofzo?


    Ja in dit topic maar hier voor was er een andere
    en daar is ze al heeldetijd aan het zeggen dat Michael niet goed is enzo/


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ja in dit topic maar hier voor was er een andere
    en daar is ze al heeldetijd aan het zeggen dat Michael niet goed is enzo/

    ik heb nooit gezecht dat hij niet goed is.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Immortal schreef:
    (...)
    ze vroeg alleen maar of die niet eerder was
    jezus
    aangebrandt ofzo?

    Dat vroeg ze helemaal niet :S
    Kijk, leuk dat je voor haar opkomt enzo, maar doe dat wel op de goede manier. Ze zei 'die was er toch iets eeder.'
    Geen vraagteken achter, I guess?


    ok

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ja in dit topic maar hier voor was er een andere
    en daar is ze al heeldetijd aan het zeggen dat Michael niet goed is enzo/

    ja so als ze dat denkt is dat toch haar mening :X
    als ik zeg dat Harry potter slecht is moet toch niet gelijk dat iedereen vinden -_-''


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.