• Het vorige had zijn max van 300 berichten bereikt.
    Als je wilt verder praten over het overlijden van M.J, mag je dat in dit topic doen, maar blijf nog altijd respectvol tov fans en niet-fans.

    Zeg SleepingSun, dit is een topic over micheal jackson en geen topic om ruzie te zoeken of door te blíjven discusseren. Want dat deed je volgens mij in het vorige topic ook al ;)
    Dus zeg iets nuttigs of mondje dicht?
    En de rest btw ook, open dan een 'zeik op elkaar' topic ofzo.
    OT: ik vind het echt nergens op slaan dat er een 2e autoptie moet worden gedaan. Dood is dood, ga verder met je leven. Waarom moeten mensen altijd iemand de schuld geven als beroemde mensen dood zijn. Het zijn ook gewoon mensen, en in Micheal's geval vind ik het helemaal niet zo raar dat hij een hartaanval of een overdosis of wat dan ook kreeg. Het is zo irritant dat mensen altijd een vinger naar iemand te wijzen zodra er iets aangrijpends gebeurt


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Undiscovered schreef:
    Wil iedereen alsjeblieft vriendelijk tegen elkaar blijven en tegen MJ. Anders wordt dit topic gewoon onmiddelijk gesloten.


    Amen _O_

    Ongelovelijk, en tóch blijven jullie door gaan hè? ._.


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    (...)

    Amen _O_

    Ongelovelijk, en tóch blijven jullie door gaan hè? ._.


    we zijn gestopt, dus je moet er dan ook niet mee verder gaan .;)

    Screwed schreef:

    OT: ik vind het echt nergens op slaan dat er een 2e autoptie moet worden gedaan. Dood is dood, ga verder met je leven. Waarom moeten mensen altijd iemand de schuld geven als beroemde mensen dood zijn. Het zijn ook gewoon mensen, en in Micheal's geval vind ik het helemaal niet zo raar dat hij een hartaanval of een overdosis of wat dan ook kreeg. Het is zo irritant dat mensen altijd een vinger naar iemand te wijzen zodra er iets aangrijpends gebeurt


    amen xD


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Enchant schreef:
    (...)

    Hij hield ook wel heel veel van ze, hij gaf ze echt wel genoeg liefde. Hij denkt of wilt alleen zelf dat hij nog een kind is, waar door hij zich zelf geen vader figuur vind, maar zich zelf ziet als een vriend voor hun.

    Alhoewel ik moet zeggen dat ik het wel raar vond dat hij zijn kind boven het balkon liet hangen:X


    Dat kan ja, ik zie mijn vader ook als een vriend.


    .

    Marilena schreef:
    (...)

    Dat kan ja, ik zie mijn vader ook als een vriend.


    heeft hij jou ook over het balkon gehangen

    grapje hoor


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Marilena schreef:
    (...)

    Dat kan ja, ik zie mijn vader ook als een vriend.


    Nee maar ik bedoel; geestelijk is hij nooit verder gekomen dan zijn 13e. Hij denkt dat hij dezelfde leeftijd heeft, dat hij vriendjes is met die kinderen.


    Scream for mercy!

    Screwed schreef:
    OT: ik vind het echt nergens op slaan dat er een 2e autoptie moet worden gedaan. Dood is dood, ga verder met je leven. Waarom moeten mensen altijd iemand de schuld geven als beroemde mensen dood zijn. Het zijn ook gewoon mensen, en in Micheal's geval vind ik het helemaal niet zo raar dat hij een hartaanval of een overdosis of wat dan ook kreeg. Het is zo irritant dat mensen altijd een vinger naar iemand te wijzen zodra er iets aangrijpends gebeurt

    sommige mensen kunnen pas echt goed rust vinden als ze de echtelijk doodsoorzaak weten :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    r0ckstar schreef:
    (...)

    heeft hij jou ook over het balkon gehangen

    grapje hoor

    Hmm.... nee nog niet :Y)
    Maar hij kan me nu niet meer optillen, ben er al veel te zwaar voor :')


    .

    Ik vind het wel zielig, ik was zelf geen fan van hem. Maar als nog.. The King Of Pop is GONE!


    Life is unfair.

    Enchant schreef:
    (...)

    Nee maar ik bedoel; geestelijk is hij nooit verder gekomen dan zijn 13e. Hij denkt dat hij dezelfde leeftijd heeft, dat hij vriendjes is met die kinderen.


    Ja, je hebt daarin wel gelijk, en alles door zijn vader!


    .

    Marilena schreef:
    (...)
    Hmm.... nee nog niet :Y)
    Maar hij kan me nu niet meer optillen, ben er al veel te zwaar voor :')


    dan ben ik bang dat als ie het nu probeerd,, dat ie je naar beneden laat valen






    somige ouders willen gewoon dat hun kind/kinderen berijken wat zij zouden willen berijken


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Ja maar waarschijnlijk wou hij dat kind helemaal enti laten vallen hij wou het alleen maar laten zien ;)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Hij werd echt enorm psychisch mishandeld door z'n vader.


    -

    ILoveHajar schreef:
    Hij werd echt enorm psychisch mishandeld door z'n vader.


    Ja en Lichamelijk he


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!