• Het vorige had zijn max van 300 berichten bereikt.
    Als je wilt verder praten over het overlijden van M.J, mag je dat in dit topic doen, maar blijf nog altijd respectvol tov fans en niet-fans.

    Mannequin schreef:
    However, an official cause of death won't likely come for several weeks, as we await the results of the toxicology test performed.
    Volgens mij is hij gewoon overleden aan een overdosis. Geen opzettelijke overdosis, maar een nieuwe pijnstiller, en dat zal hem wel fataal geworden zijn.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Volgens mij is hij gewoon overleden aan een overdosis. Geen opzettelijke overdosis, maar een nieuwe pijnstiller, en dat zal hem wel fataal geworden zijn.
    Ik denk iedergeval niet dat hij opzettelijk dood is gegaan

    Mannequin schreef:
    (...)Ik denk iedergeval niet dat hij opzettelijk dood is gegaan


    Ik denk het wel... ;x [/mening]


    Scream for mercy!

    Mannequin schreef:
    (...)Ik denk iedergeval niet dat hij opzettelijk dood is gegaan
    Ik ook niet, lijkt me gewoon niet mogelijk ook, anders had het allang al eerder gebeurd moeten zijn.


    Life is hard and then we die

    zijn laatste single<3
    http://www.youtube.com/watch?v=jd2qGORs8io&feature=related


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    zijn laatste single<3
    http://www.youtube.com/watch?v=jd2qGORs8io&feature=related

    Mooi lied :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    T voelt slecht om te weten dat'm dr ni meer is.


    We'll never be as young as we are tonight

    ja inderdaad^^

    Een tijdje geleden toen ik I think 9 was vondt ik hem een slecht mens. IDK wrm maby dat ik d8 dat hij emt kinderen naar bed ging enzo.
    Maar nu heb ik beseft dat hij helemaal niet zo'n slecht mens is en dat hij heel veel van kinderen houd.
    Ik heb best veel respect voor hem gekrege


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik kan het eigenlijk nog niet echt geloven.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Vind het erg voor die kinderen, ze zijn nog zo jong.
    Het ergste nog wel, ze snappen niet dat hij zó een legende was. Dat zullen ze later pas begrijpen.


    ok

    ik ben er nog niet goed van.


    Your Butt is Mine!

    ik kan het nog steeds niet geloven toen ik het hoorde dacht ik eerst dat het zo iets was zo als ze ook wel eens bij miley cyrus hebben gedaan je weet wel eerst op het internet zetten dat ze dood is en dan blijkt het opeens dat ze nog leeft, maar deze keer is het helaas echt waar (huil)(huil)(huil)

    toen we met 2 klassen in en bus zaten onderweg naar walibi werd het door de radio gezecht de kinderen in de bus gingen staan juichen en klappen in hun handen dat is pas respect loos...


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Immortal schreef:
    zijn laatste single<3
    http://www.youtube.com/watch?v=jd2qGORs8io&feature=related
    sorry, maar ik denk dat er nog meer liedjes zijn maar die zijn nog niet uitgekomen.

    Ben altijd fan van Michael Jackson geweest, en het blijft zo.

    Michael ik zal je nooit meer vergeten.