• Misschien stel ik me wel heel erg aan hoor, maar mijn vriend krijgt de laatste tijd allemaal krabbels van meisjes die ik niet ken. En daar gaat hij dan mee afspreken enzo. Ik word daar best onzeker van :$

    Stel ik me nou aan of zijn er meer mensen die daar onzeker van zouden worden?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Daar zou ik ook onzeker van worden. Ik zou gewoon aan hem vragen wie die meisjes zijn. Misschien zijn het wel gewoon vriendinnen van hem, en heeft hij geen bijbedoelingen. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik zou daar ook onzeker van worden maarja, je kan het beter eerst vragen aan je vriend of er over praten. x

    Nee,
    Misschien moet je het er met je vriend over hebben. Misschien zijn het wel meisjes uit zijn oude klas ofzo of gewoon vrienden.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik zou daar vreselijk onzeker van worden. Maar toch hij is niet voor niets jouw vriend!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Psychic schreef:
    Daar zou ik ook onzeker van worden. Ik zou gewoon aan hem vragen wie die meisjes zijn. Misschien zijn het wel gewoon vriendinnen van hem, en heeft hij geen bijbedoelingen. (:

    NYC schreef:
    Ik zou daar vreselijk onzeker van worden. Maar toch hij is niet voor niets jouw vriend!


    it's so empty living behind these castle walls

    Psychic schreef:
    Daar zou ik ook onzeker van worden. Ik zou gewoon aan hem vragen wie die meisjes zijn. Misschien zijn het wel gewoon vriendinnen van hem, en heeft hij geen bijbedoelingen. (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou daar ook onzeker van worden, maar ik spreek ook gewoon af met jongens die zelf wel of niet een vriendin hebben. En degenen met een vriendin hebben echt geen bijbedoelingen. Je kunt inderdaad gewoon vragen wie die meisjes zijn en als hij zegt dat ze alleen vrienden zijn kun je daar gewoon vanuit gaan, toch?


    I clicked my heels and wished for you.

    Je bent echt niet de enige;)
    Ik vond mezelf ook jaloers toen mijn vriend een persoonlijk gesprek ging houden met zijn beste vriendin die verliefd op hem was(cat)
    Maar ik zou er ook onzeker van worden


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik zou dan gewoon gaan vragen, en als hij dan heel vaag daarop antwoord. ga je gewoon heel kinderachtig allemaal slijmerige krabbels sturen met ' ik hou van je mijn schatje' enzo, dan weten die meiden ook dat hij van jou is


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Zou ik ook onzeker van worden :$


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Onzeker worden .. Brr :Y)


    Allah.. 8D

    Thanks allemaal, ik ben dus niet de enige. Waarschijnlijk betekent het ook niks, maar toch. Ik ben ook niet jaloers ofzo, maar juist bang.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Psychic schreef:
    Daar zou ik ook onzeker van worden. Ik zou gewoon aan hem vragen wie die meisjes zijn. Misschien zijn het wel gewoon vriendinnen van hem, en heeft hij geen bijbedoelingen. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Psychic schreef:
    Daar zou ik ook onzeker van worden. Ik zou gewoon aan hem vragen wie die meisjes zijn. Misschien zijn het wel gewoon vriendinnen van hem, en heeft hij geen bijbedoelingen. (:


    I need you like a heart needs a beat