• Het vorige had zijn max van 300 berichten bereikt.
    Als je wilt verder praten over het overlijden van M.J, mag je dat in dit topic doen, maar blijf nog altijd respectvol tov fans en niet-fans.

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Meid, volgens mij wil jij jouw mening laten versterken door anderen duidelijk te maken dat Michael helemaal niks heeft gedaan voor de wereld.
    Nee. Door Michael werden black people écht geaccepteerd. Ze kwamen voor het eerst om tv met hun muziek.
    dat wil ik helemaal niet. ik zeg alleen dat Martin Luther king voor MJ was. en ook veel dingen heeft berijkt, alleen niet in de muziek weereld


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Dat vroeg ze helemaal niet :S
    Kijk, leuk dat je voor haar opkomt enzo, maar doe dat wel op de goede manier. Ze zei 'die was er toch iets eeder.'
    Geen vraagteken achter, I guess?

    sorry
    verkeerd geformuleerd
    ze zei dat alleen maar :Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    SleepingSun schreef:
    (...)dat wil ik helemaal niet. ik zeg alleen dat Martin Luther king voor MJ was. en ook veel dingen heeft berijkt, alleen niet in de muziek weereld

    Leuk voor je dat je dat niet wil, zo komt het over, weetje wel.
    Als iemand iets over hem vertelt, moet jij er meteen op ingegaan met een nutteloze argument.
    Tfoe, gooi jezelf in de Maas.


    ok

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Leuk voor je dat je dat niet wil, zo komt het over, weetje wel.
    Als iemand iets over hem vertelt, moet jij er meteen op ingegaan met een nutteloze argument.
    Tfoe, gooi jezelf in de Maas.

    nee ik geef mijn menig ergens over, het is niet nutteloss het is gewoon de waarheid. als het zo bij jow over komt is het jou probleem.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    ik heb nooit gezecht dat hij niet goed is.

    Je hebt wel gezegt dat het dom was om om Michael te rouwen ofzo en dat je die Militair ofzo belangerijker vond enz enz enz


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Leuk voor je dat je dat niet wil, zo komt het over, weetje wel.
    Als iemand iets over hem vertelt, moet jij er meteen op ingegaan met een nutteloze argument.
    Tfoe, gooi jezelf in de Maas.


    Heele maal emt je eens

    Alleen dat gooi je in de maas is overdreven :X


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    SleepingSun schreef:
    (...)
    nee ik geef mijn menig ergens over, het is niet nutteloss het is gewoon de waarheid. als het zo bij jow over komt is het jou probleem.

    Het is wel nutteloos.
    Talk to my elbow, #$*@!


    ok

    TeamEdward schreef:
    (...)
    Je hebt wel gezegt dat het dom was om om Michael te rouwen ofzo en dat je die Militair ofzo belangerijker vond enz enz enz
    nee ik zei dat ik het dom VIND dat er zovele aanfdag aan word besteet en dat ander nieuws bv. die militair of korea geen aandag aan word besteet


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Heele maal emt je eens

    Alleen dat gooi je in de maas is overdreven :X

    Sarcastisch. :')


    ok

    TeamEdward schreef:
    (...)
    Je hebt wel gezegt dat het dom was om om Michael te rouwen ofzo en dat je die Militair ofzo belangerijker vond enz enz enz

    staat nog steeds niet dat hij slecht is :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Het is wel nutteloos.
    Talk to my elbow, #$*@!
    leet eerts ff normaal doen wil je


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik hou mijn mond voor ik een waarschuwing op mijn kop krijg. :')
    x.


    ok

    SleeplingSun, omdat die andere topic vol was, ga je hier maar even verder, komop zeg hou op en gedraag je, je bent geen koter van 5 meer.

    ILoveEsmee schreef:
    SleeplingSun, omdat die andere topic vol was, ga je hier maar even verder, komop zeg hou op en gedraag je, je bent geen koter van 5 meer.
    ik zeg een ding en ik word meteen weer aangevallen. wie is hier nu 5 jaar?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)ik zeg een ding en ik word meteen weer aangevallen. wie is hier nu 5 jaar?

    1 ding?:'DDDDD
    WAJOO!
    Hoor die grap.


    ok