• Het vorige had zijn max van 300 berichten bereikt.
    Als je wilt verder praten over het overlijden van M.J, mag je dat in dit topic doen, maar blijf nog altijd respectvol tov fans en niet-fans.

    TeamEdward schreef:
    Ja maar waarschijnlijk wou hij dat kind helemaal enti laten vallen hij wou het alleen maar laten zien ;)



    Weet ik,, was egt maar een grapje. Ik heb gisteren ook gekijkt


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Rest in peace, MJ.


    I clicked my heels and wished for you.

    r0ckstar schreef:
    (...)


    Weet ik,, was egt maar een grapje. Ik heb gisteren ook gekijkt


    nee niet voor grapje
    Om zijn kind te laten zien


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    (...)

    nee niet voor grapje
    Om zijn kind te laten zien


    Ik maakte maar een grapje lieverd xD,, ik weet dat hij alleen maar zijn kind wou laten zien


    I'm dreaming my end till I'm living it

    r0ckstar schreef:
    (...)

    Ik maakte maar een grapje lieverd xD,, ik weet dat hij alleen maar zijn kind wou laten zien


    :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Hij blijkt heel erg aan de drugs te hebben gezeten =/
    Maar die dokter deed er volgesmij geen ene f*ck aan, want die nanny zei dat zij er vanalles aan deed.

    Mannequin schreef:
    Hij blijkt heel erg aan de drugs te hebben gezeten =/
    Maar die dokter deed er volgesmij geen ene f*ck aan, want die nanny zei dat zij er vanalles aan deed.


    ja idd mar volgens mij zitten bijna alle sterren aan drugs :X


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    (...)

    ja idd mar volgens mij zitten bijna alle sterren aan drugs :X
    das waar =/

    TeamEdward schreef:
    Ja maar waarschijnlijk wou hij dat kind helemaal enti laten vallen hij wou het alleen maar laten zien ;)


    Ja, idd


    .

    Marilena schreef:
    (...)

    Ja, idd



    Toen ik 9 was had mijn moeder verteld dat hij zijn kind uit het raam had laten slingeren en toen vondt ik hem niet zo aardig :X
    maar nu weet ik dat hij hem helemaal niet wou laten vallen alleen laten zien ;)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Immortal schreef:
    (...)
    sommige mensen kunnen pas echt goed rust vinden als ze de echtelijk doodsoorzaak weten :X

    Ja maar als dat nou gewoon een hartaanval was. Sommige mensen kunnen pas echt goed rust vinden als ze iemand hebben om hun woedde op te uiten, blijkbaar.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nu hij dood is, ga ik er wel meer van luisteren. Ik heb toen hij no leefde niet echt naar zijn muziek omgekeken, zijn dood heeft me wel min of meer wakker geschud. Hij is nu niet meer tastbaar, maar een herinnering.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Nu hij dood is, ga ik er wel meer van luisteren. Ik heb toen hij no leefde niet echt naar zijn muziek omgekeken, zijn dood heeft me wel min of meer wakker geschud. Hij is nu niet meer tastbaar, maar een herinnering.


    Je haalt me de woorden uit de mond. :')


    .

    Aurelia schreef:
    Nu hij dood is, ga ik er wel meer van luisteren. Ik heb toen hij no leefde niet echt naar zijn muziek omgekeken, zijn dood heeft me wel min of meer wakker geschud. Hij is nu niet meer tastbaar, maar een herinnering.


    Ja presies net als ik,
    Ik vondt hem eerst neit zo geweldig zeg maar :X


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Aurelia schreef:
    Nu hij dood is, ga ik er wel meer van luisteren. Ik heb toen hij no leefde niet echt naar zijn muziek omgekeken, zijn dood heeft me wel min of meer wakker geschud. Hij is nu niet meer tastbaar, maar een herinnering.


    Dat had ik ook. ^^


    We're not gonna take it. No, we ain't gonna take it.