• Heey people!
    Kijk ik ken een jonge, hij zit in mijn klas en hij weet ongeveer een beetje alles over mij. Vandaag in de klas had hij een stukje bladzijden uit mijn dagboek gelezen, ik vind het niet erg. Maar hij keek me raar aan en trok een pruillip. Ik ben al sinds het begin van dit schooljaar echt smoor op hem en ik weet echt niet wat ik moet doen. Hij is wel lief en alles, maar heel veel personen vinden hem een arrogant ego jongetje. En hij si populair en alles en heeft echt super veel meisjes achter zich aan. Maar hij is gewoon leuk, en hij heeft in mijn muziekschrift hoi<3 geschreven en dan doet hij heel lief tegen mij en dan doet hij opeens heel raar. Maar hij weet veel over mij maar ik weet nu niet of hij mij wel ziet staan. Want toen het een keer uitlekte dat ik verliefd op hem was, negeerde hij mij en verzon hij zelf een leugen om niet meer naast mij te zitten. Maar een week voor dat dat gebeurde zei hij nog tegen heel de klas. 'ey mensen flikker eens op ik wil Jade beter leren kennen.' Dus ik had zo iets van WTF hij wilt mij beter leten kennen. En nu twijfel ik steed, al mijn vriendinnen zeggen dat ik mooi ben en niet dik. Maar elke keer als ik in de spiegel kijk ben ik dat dus wel. En de situatie op school laat mij twijfelen en laat mijn zelfvertrouwen vaak omlaag gaan. Maar ik heb ook genoeg problemen thuis.
    Maar, denkt iemand van jullie dat hij mij leuk vind, of mij gewoon als een vriend-vriendin ziet?

    Sorry als dit allemaal maar gezeik is ofzo. Ik weet het gewoon niet echt meer.

    Dat kan alleen jij weten, ik ken hem niet, en jou ook niet :'D

    Vraag het hem zou ik zeggen, dan weet je het zeker.


    -

    hey meisje,
    je vriendinnen hebben gelijk.
    ookal ken ik je niet ik weet gewoon dat jij een supermooi meisje bent vanbinnen en vanbuiten. maar qua vriendjes kan ik je niet helpen, ik suck zelf nogal op dat gebied :X

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 20:43 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marquise schreef:
    hey meisje,
    je vriendinnen hebben gelijk.
    ookal ken ik je niet ik weet gewoon dat jij een supermooi meisje bent vanbinnen en vanbuiten. maar qua vriendjes kan ik je niet helpen, ik suck zelf nogal op dat gebied :X

    Lief bedoelt, maar best wel falend die zin :'D

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Lief bedoelt, maar best wel falend die zin :'D


    no offence, het is avond x'd
    ik ben al de gehele dag aan het werken (van 5.30 tot 19.50)
    ik ben moe (A)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    JackyDaniels schreef:
    Vraag het hem zou ik zeggen, dan weet je het zeker.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    hm, ik ken dat, alleen is het mijn beste vriend dat mijn slachtoffer is.

    hmwelja, al heeft hij n crush op 'n ander meisje, hij neemt het altijd voor me op, en zal altijd iets zeggen als iemand iets zegt op het feit dat ik 'n crush op hem heb.

    misschien dat hij je als goede vriendin ziet? zeg hem eens dat je blij bent met zo'n goede vriend, wacht zijn reactie af. oh, en geef hem complimentjes van 'jij ziet er goed uit vandaag!' en check z'n reactie x


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    hm, ik ken dat, alleen is het mijn beste vriend dat mijn slachtoffer is.

    hmwelja, al heeft hij n crush op 'n ander meisje, hij neemt het altijd voor me op, en zal altijd iets zeggen als iemand iets zegt op het feit dat ik 'n crush op hem heb.

    misschien dat hij je als goede vriendin ziet? zeg hem eens dat je blij bent met zo'n goede vriend, wacht zijn reactie af. oh, en geef hem complimentjes van 'jij ziet er goed uit vandaag!' en check z'n reactie x


    Die complimentjes geven durf ik niet zo goed want ik word al rood als hij tegen mij zegt je ziet er leuk uit...! Maar hij is nog niet echt mijn bestevriend, bijna denk ik. Hij en ik zijn wel closer geworden dan ik droomde weetje, het closetste wat ik heb gedroomd is dat hij en ik wat kregen maar ik durf dus niet echt een gesprek met hem te starten. Bang dat ik faal...;$

    Ik ken jou, en die jongen niet, dus dat wordt moeilijk oordelen.
    Maar als je écht heel erg twijfeld; luister naar je vriendinnen.
    Al denk je van niet, vriendinnen zien dingen die je zelf niet ziet. Ik heb er zelf ervaring mee. Vriendinnen van mij zeiden dat ik niet zo veel moest omgaan met de jongen die mij leuk vond, omdat dat hem valse hoop gaf. Ik vond het onzin, ik had hem toch duidelijk verteld dat ik hem alleen als vriend zag? Maar naderhand zag ik pas in dat mijn vriendinnen gelijk hadden. Ookal zei die jongen van niet, het gaf hem toch hoop. Achteraf zag ik dat, toen op het moment niet.

    Iniedergeval... Vaak zijn de adviezen van je vriendinnen toch beter als dat je in eerste instantie misschien zou denken.
    Veel succes <3


    Inspiration can hit you any time

    Maar hij weet veel over mij maar ik weet nu niet of hij mij wel ziet staan. Want toen het een keer uitlekte dat ik verliefd op hem was, negeerde hij mij en verzon hij zelf een leugen om niet meer naast mij te zitten. Maar een week voor dat dat gebeurde zei hij nog tegen heel de klas. 'ey mensen flikker eens op ik wil Jade beter leren kennen.'


    Hieruit kun je eigenlijk al opmaken dat het niks wordt. Dat laatste zei hij waarschijnlijk ofwel als grap, ofwel om jou niet teveel te kwetsen. Je zegt dat hij een populaire jongen is, dus natuurlijk doet hij aardig tegen je. Dat doen "populaire" kinderen gewoon graag.
    Ik zou hem vergeten en een andere leuke jongen zoeken.


    ars moriendi