• Het vorige had zijn max van 300 berichten bereikt.
    Als je wilt verder praten over het overlijden van M.J, mag je dat in dit topic doen, maar blijf nog altijd respectvol tov fans en niet-fans.

    Die vader was volgensmij zo hard, omdat hij zelf nooit is doorgebroken met zijn groep en de Jackson 5 wel. En volgensmij wilde hij hun echt tot het uiterste drijven

    Mannequin schreef:
    Die vader was volgensmij zo hard, omdat hij zelf nooit is doorgebroken met zijn groep en de Jackson 5 wel. En volgensmij wilde hij hun echt tot het uiterste drijven

    ja, dat denk ik ook. Hij heeft Jackson 5 echt gepushed, en daarna M.J.

    Enchant schreef:
    Het was gewoon zelfmoord, MJ wou het zelf. Die 50 concerten had hij nooit kunnen spelen. Zijn jeugd was vreselijk en hij ziet er niet meer uit.

    Niet aanvallend bedoelt, ik blijf het zielig vinden voor de fans.


    Nee ik denk niet Dat het Zelfmoord is.
    Tot zover ik heb gehoord had hij idd heel veel stress en had hij een overdosis aan Morphine genomen en blijkbaar ook heel veel slaappillen.
    En toen ook nog een Hartaanval er over.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    UseSomebody schreef:
    (...)
    ja, dat denk ik ook. Hij heeft Jackson 5 echt gepushed, en daarna M.J.
    Het is echt ziek van die vader. Pure jaloezie
    En vorig jaar was er zo'n zusje die zei dat die vader nooit zo was, maar ik geloof er geen ene reet van.

    dat zei die vader ook een keer vandaag


    I'm dreaming my end till I'm living it

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Nee ik denk niet Dat het Zelfmoord is.
    Tot zover ik heb gehoord had hij idd heel veel stress en had hij een overdosis aan Morphine genomen en blijkbaar ook heel veel slaappillen.
    En toen ook nog een Hartaanval er over.


    Dat is dan dus zelfmoord... Hoor. (: Want met die pillen, dat doet hij zelf. De reden dat hij overleden is. Dus dood+zelf veroorzaakt = zelfmoord.


    Scream for mercy!

    Ach,

    Wat een klote vent is die vader zeg


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Enchant schreef:
    (...)

    Dat is dan dus zelfmoord... Hoor. (: Want met die pillen, dat doet hij zelf. De reden dat hij overleden is. Dus dood+zelf veroorzaakt = zelfmoord.

    niet per se hoor. Als het niet je bedoeling is om te sterven, is het geen zelfmoord. Maar mss ziet iedereen dat gwn anders; daar kunnen we niet over discussiëren he (:

    Enchant schreef:
    (...)

    Dat is dan dus zelfmoord... Hoor. (: Want met die pillen, dat doet hij zelf. De reden dat hij overleden is. Dus dood+zelf veroorzaakt = zelfmoord.


    zij bedoelt,, denk ik,, meer op dat moment precies dood willen,, en niet er langszaam aan aan dood gaan


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Enchant schreef:
    (...)

    Dat is dan dus zelfmoord... Hoor. (: Want met die pillen, dat doet hij zelf. De reden dat hij overleden is. Dus dood+zelf veroorzaakt = zelfmoord.
    Wat als hij het perongeluk heeft gedaan? Gebeurt zo vaak dat mensen gewoon medicijnen namen en erdoor dood gingen

    Enchant schreef:
    (...)

    Dat is dan dus zelfmoord... Hoor. (: Want met die pillen, dat doet hij zelf. De reden dat hij overleden is. Dus dood+zelf veroorzaakt = zelfmoord.



    Ja maar hij heeft ze zelf neit genomen. Dat was de dokter die ze heeft gegeven. En daarom geven ze dus de Dokter de sguld.
    maar idd het is ook wel half zelfmoord maar hij had er geen idee van dat hij dood ging i think


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Maar ik bedoel eigenlijk héél stiekem dat ik denk dat hij met opzet dood ging. Hij kon die concerten niet aan. [/mening]


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    Maar ik bedoel eigenlijk héél stiekem dat ik denk dat hij met opzet dood ging. Hij kon die concerten niet aan. [/mening]


    Ik ben het deels met je eens,, hij kon al die concerten niet aan,, maar of hij daarvoor gestorfen is,, weet ik niet


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Enchant schreef:
    Maar ik bedoel eigenlijk héél stiekem dat ik denk dat hij met opzet dood ging. Hij kon die concerten niet aan. [/mening]
    dat zei mijn ma ookal

    Enchant schreef:
    Maar ik bedoel eigenlijk héél stiekem dat ik denk dat hij met opzet dood ging. Hij kon die concerten niet aan. [/mening]


    Ja zo kun je het oook zien.
    Maar ik denk het zelf niet want als je nu naar RTL 4 kijkt hoor je hoe gelukkig hij is met zijn kinderen.
    En je iet ook dat hij heel gelukkig is,maarja maby is dat wel allemaal gespeeld:X


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!