• Het vorige had zijn max van 300 berichten bereikt.
    Als je wilt verder praten over het overlijden van M.J, mag je dat in dit topic doen, maar blijf nog altijd respectvol tov fans en niet-fans.

    Ik luister nu vanaf gisteren elke dag zijn liedjes. En volgens mij is er echt iets niet pluis met die dokter hoor! Oftewel heeft hij met opzet te veel medicamenten aan MJ gegeven, ja je weet wel het gevolg. Oftewel heeft MJ het zelf gevraagt.. Oftewel gewoon 'perongeluk' ?


    I found myself in Wonderland.

    Previous schreef:
    (...)
    Maar MJ heeft wel schulden. Dus als die afgelost is wat hopelijk gata lukken krijgen zijn kinderen al zijn geld. En krijgen die een goede toekomst.
    Dat geld komt toch wel binnen. Maar ik denk eerder dat die moeder dollartekens ziet dan die twee kinderen(over de 3e s nog niks zeker).

    TeamEdward schreef:
    Wat hij nu verteld op RTL 4.

    Ik vindt dat zo zielig.


    me too,, ik snap wel waarom hij niet wou opgroejen


    I'm dreaming my end till I'm living it

    SleepingSun schreef:
    (...)niet als ze minder jarig zijn(i weet niet hoe oud ze zijn)
    12, 11 en 7. Maar dat heeft'ie wel goed geregeld denk ik. En anders kunnen ze net als bij Heath Ledger het als erfenis geven

    Mannequin schreef:
    (...)12, 11 en 7. Maar dat heeft'ie wel goed geregeld denk ik. En anders kunnen ze net als bij Heath Ledger het als erfenis geven
    volgens mij kunnen midner jarige dat niet. ze krijgen hun erfenis dan pas als ze meerder jarig zijn


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)niet als ze minder jarig zijn(i weet niet hoe oud ze zijn)

    Hm, dat valt te zien. Maar meestal is het op 18. En dan nog, het geld is van hen.

    SleepingSun schreef:
    (...)volgens mij kunnen midner jarige dat niet. ze krijgen hun erfenis dan pas als ze meerder jarig zijn
    ooh je bedoelt het zoo. ik dacht dat je bedoelde: 'ze krijgen nooit iets, want ze zijn minderjarig'
    Maar als ze het pas op hun 18/21e krijgen is het toch niet erg? Ze krijgen het dan toch(lijkt me)

    UseSomebody schreef:
    (...)
    Hm, dat valt te zien. Maar meestal is het op 18. En dan nog, het geld is van hen.
    ze kunnen er alleen niks mee


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    r0ckstar schreef:
    (...)

    me too,, ik snap wel waarom hij niet wou opgroejen

    Ja idd,
    Maar had hij eht nouw over zijn vader waar hij zo bang voor was? Dat had ik neti helemaal gevolgt namelijk.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    (...)
    Ja idd,
    Maar had hij eht nouw over zijn vader waar hij zo bang voor was? Dat had ik neti helemaal gevolgt namelijk.
    vast wel, hun vader was heel erg streng

    Mannequin schreef:
    (...)vast wel, hun vader was heel erg streng


    IDD,
    Ik vindt dat egt zielig hoor :X


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Het was gewoon zelfmoord, MJ wou het zelf. Die 50 concerten had hij nooit kunnen spelen. Zijn jeugd was vreselijk en hij ziet er niet meer uit.

    Niet aanvallend bedoelt, ik blijf het zielig vinden voor de fans.


    Scream for mercy!

    SleepingSun schreef:
    (...)ze kunnen er alleen niks mee

    mss niet, maar als ze volwassen zijn, zullen ze wel genoeg hebben.

    Ja, zijn vader sloeg hem met de riem.


    Scream for mercy!

    Zijn muziek is zo geweldig. (huil) gaat hem zo hard missen.

    -luistert nu 'Beat it'.-


    A. ikmisje.