• Heey:D

    Sorry mensen,maar hoe aantrekkelijk Bill ook is,hij is gewoon echt gay&ik ben zeker fan van Tokio Hotel,maar Bill is gay of biseksueel.Niks mis mee ofzo,maar ik wil gewoon dat jullie de realiteit gaan inzien.Ik was eerst ook zo van: Hou toch je mond,Bill heeft zijn eigen stijl en is geen gay.En je mag me nu haten omdat ik dit zeg,maar ergens weet je ook gewoon dat hij heel veel vrouwelijke trekken heeft.


    Laat maar een reactie achter,en wens me maar dood als je dat fijn vind xD


    Lalalalalalalala.

    Nee het moet niet, maar de kans is wel 99% op bi heid.

    (...)Ik kijk niet naar zijn style? Maar gewoon, het valt op dattie in mijn ogen bi lijkt.
    ja das dan goed vo jou è in mijn ogen niet en da zal altij zo zijn (buitn als hij het zegt ofoz è!;)) maja hey ik vin hem geen homo en geen bi ma als jij da vindt is da jou mening--' ieder zijn mening ma das geen reden da iedereen hier zit te zeggn(ok srry ik ga me herpakkn BIJNA iedereen zit te zeggn ongeveer dak men ogen moet openen--') omg...


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Nee het moet niet, maar de kans is wel 99% op bi heid.


    Idd


    ii_COLLAPSExBabii

    Ohja maar tomfreakse, want net kwam het er niet van.
    Gewoon m'n vraag is waarom denk je dat hij hetro is? Gewoon een vraag he?

    Nee, maar de vraag is wanneer he? Ik ben zelf vrij zeker dat het pas ná TH uitkomt, of per ongeluk. Zo'n betrapt iets zegmaar. ^^
    Al moet dat niet. Die Richie van US5 is ook halfnaakt met een gozer in een lift aangetroffen en blijft erbij dat hij hetro is :'D
    < Die vind ik dus best naja zielig. Je hele leven volhouden dat je hetro bent dan ben je gewoon ook zo alleen.

    Je mag als homo trouwen en gelukkig worden en waarom zou je je dan tegen laten houden door lullige fans die zich dan veraden voelen.
    Ik blijf erbij dat ik het kinderachtig vind dat je denkt dat je iemand van de band kan krijgen..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben even weg. O_O
    Hou dit vol zo, ik heb echt enorme honger [/gaat ontbijten]

    Ohja maar tomfreakse, want net kwam het er niet van.
    Gewoon m'n vraag is waarom denk je dat hij hetro is? Gewoon een vraag he?
    omdat ik weet da bill fdaar niet over zou liegen hij durft uit te komen voor wie hij is dus waarom zou hij zich dan schamen om te zeggen da hij homo of bi is?? maar hij heeft gezgd da hij 100% hetero is ! en ik geloof hem punt uit kijk het kan mij ni schelen wat julie denke ma ik heb mijn mening assepteer dat nou:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Mss heeft hij wel wat vrouwlijke kanten, maar hij is geen Homo!

    (...)omdat ik weet da bill fdaar niet over zou liegen hij durft uit te komen voor wie hij is dus waarom zou hij zich dan schamen om te zeggen da hij homo of bi is?? maar hij heeft gezgd da hij 100% hetero is ! en ik geloof hem punt uit kijk het kan mij ni schelen wat julie denke ma ik heb mijn mening assepteer dat nou:P


    Niemand is 100% hetero.
    Zeg zoveel als je wilt van wel, maar (ok nu komt het :P) het is wetenschappelijk bewezen dat elke persoon wel al eens gevoelens heeft gehadt voor het andere geslacht. Mss heb je het zelf niet gemerkt, dus mensen let er maar is op hè. Nee nee, da moe ni, maar het kan è.


    ii_COLLAPSExBabii

    Mss heeft hij wel wat vrouwlijke kanten, maar hij is geen Homo!
    ah danke girl liebe dich(K)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Mss heeft hij wel wat vrouwlijke kanten, maar hij is geen Homo!

    Bi dan?


    don't Worry...Be gay.

    (...)omdat ik weet da bill fdaar niet over zou liegen hij durft uit te komen voor wie hij is dus waarom zou hij zich dan schamen om te zeggen da hij homo of bi is?? maar hij heeft gezgd da hij 100% hetero is ! en ik geloof hem punt uit kijk het kan mij ni schelen wat julie denke ma ik heb mijn mening assepteer dat nou:P
    Misschien(als hij homo is) zou hij het wel helemaal niet mógen zeggen? Dat mocht Freddie toch ook niet? Of heb ik het mis? Veel platenmaatschapijen zijn dan misschien wel bang dat vele vrouwelijke fans afknappen? Denk erook aan dat Bill nu niet alles zelf voor het zeggen heeft in het rockwereldje.

    Ben ik weer.
    @ tomfreakse, nee oké, ik val je ook verder niet aan ofzo. ^^
    Ik ben het gewoon niet met je eens. Maar ieder zijn mening en gedachten.

    (...)
    Bi dan?
    XD

    He, ik stelde die vraag toch? o.o