• Heey:D

    Sorry mensen,maar hoe aantrekkelijk Bill ook is,hij is gewoon echt gay&ik ben zeker fan van Tokio Hotel,maar Bill is gay of biseksueel.Niks mis mee ofzo,maar ik wil gewoon dat jullie de realiteit gaan inzien.Ik was eerst ook zo van: Hou toch je mond,Bill heeft zijn eigen stijl en is geen gay.En je mag me nu haten omdat ik dit zeg,maar ergens weet je ook gewoon dat hij heel veel vrouwelijke trekken heeft.


    Laat maar een reactie achter,en wens me maar dood als je dat fijn vind xD


    Lalalalalalalala.

    Hm, hij kan zó lullig uit de hoek komen. Even serieus, echt zo'n viswijf af en toe. O.O Als meneer boos is... dan staat het hotel te schudden.

    (...)
    Dan zul jij over een paar jaar je heel kut gaan voelen als hij toch met een boy aankomt. Denk ik.
    --' ik zou schrikkn ja ma tis zijn leven--' daarbij bill komt latr nar huis met een vrouw ben ik zkr van--'


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)--' ik zou schrikkn ja ma tis zijn leven--' daarbij bill komt latr nar huis met een vrouw ben ik zkr van--'
    Jij mag vinden wat je vind, maar ik blijf er toch bij dat Bill bi is.

    (...)--' ik zou schrikkn ja ma tis zijn leven--' daarbij bill komt latr nar huis met een vrouw ben ik zkr van--'


    Daar kan je nooit zeker van zijn.
    Maar ach ja of hij nu met ene meisje of een jongen thuis afkomt, hij blijft nog steeds übergeil :P


    ii_COLLAPSExBabii

    Mag ik gewoon even vragen waarom je daar zo zeker van bent? En even hoe lang je fan bent? (in verband met sommige dingen die je dan gemist kunt hebben)

    Njah kijk

    Lekker ruzieën om iets wat eigenlijk totaal niet onze zaken zijn -.-

    Iedereen heeft z'n eigen mening, laat het daar ook bij ^^

    (...)Wat maakt het uit dat ze je vriendin is? Je reageert gewoon eh ja, dom, en dat kwam ook ngo eens kwaad over. En bovendien, ik bedoel zijn make-up niet, maar heb je hem weleens zien springen enzo, en lachen? Overduidelijk homo of bi. Hij is gewoon qua gedrag écht homo-achtig.
    nou dan ben ik ook bi(A) aja bill springt zo heen en weer en da wil zeggen da hij bi is? o_O wel ik spring ook wel is heen en weer en doe gek dus dan ben ik al langer bi dan dak dacht en dan ben ik nog GEEN bi ook è :8 vreemd:| *kheb nix tgn zo'n mense voor het geval jullie da denke(Aà*


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)Jij mag vinden wat je vind, maar ik blijf er toch bij dat Bill bi is.

    Al zegt hij dat hij wel bi of homo is...dan zou ik verbaast zijn eerlijk gezegt..


    don't Worry...Be gay.

    Hm, hij kan zó lullig uit de hoek komen. Even serieus, echt zo'n viswijf af en toe. O.O Als meneer boos is... dan staat het hotel te schudden.
    Hij lijkt mij eigenlijk ook best bitchy en ja...

    Ik vind hem niet gay, hij heeft gewoon wat vrouwlijke trekjes maar dan hoef je nog geen gay te zijn. Maar daar heeft iedereen zijn mening over toch?
    En het staat pas vast als hij zegt dat hij het is of het heeft ontdekt. We zien wel.
    Maar ik ga je niet haten hoor:P (daar zij Tokio Hotel fans uit Tilburg veel te sexy voor xD)


    bla bla bla

    (...)
    Al zegt hij dat hij wel bi of homo is...dan zou ik verbaast zijn eerlijk gezegt..

    Niet verbaast zijn bedoel ik he xD


    don't Worry...Be gay.

    Ik vind het gewoon een cute jongen, en ik zie al lang wel in dat ik hem toch niet krijg. Echt ik kan me dus ook niet voorstellen om bij een concert een spandoek omhoog te houden met Bill/tom/georg/gustav Fick mich , ofzeu. zo ben ik niet...

    Maar ik weet al bijna wel zeker als hij wel uit de kast komt dat zeker heel veel mensen afhaken als fan, en dat vind ik dan gewoon zielige mensen..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Njah kijk

    Lekker ruzieën om iets wat eigenlijk totaal niet onze zaken zijn -.-

    Iedereen heeft z'n eigen mening, laat het daar ook bij ^^

    Huhuh, vind ik ook.
    Als hij het is (gay dus of ev. bi) laat het dan zo zijn,
    we kunnen er toch niets aan veranderen hè.


    ii_COLLAPSExBabii

    Tsja.. Dat is waar.
    XD
    En boeiend ook of hij gay is ofniet ja..


    AAP

    (...)
    Huhuh, vind ik ook.
    Als hij het is (gay dus of ev. bi) laat het dan zo zijn,
    we kunnen er toch niets aan veranderen hè.
    ik stem op deze 2personen(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....