• Heey:D

    Sorry mensen,maar hoe aantrekkelijk Bill ook is,hij is gewoon echt gay&ik ben zeker fan van Tokio Hotel,maar Bill is gay of biseksueel.Niks mis mee ofzo,maar ik wil gewoon dat jullie de realiteit gaan inzien.Ik was eerst ook zo van: Hou toch je mond,Bill heeft zijn eigen stijl en is geen gay.En je mag me nu haten omdat ik dit zeg,maar ergens weet je ook gewoon dat hij heel veel vrouwelijke trekken heeft.


    Laat maar een reactie achter,en wens me maar dood als je dat fijn vind xD


    Lalalalalalalala.

    Na ik niet maar oke ik dacht laat ik es ophouden en een ander de kans geven om haar mening te geven (A)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Na ik niet maar oke ik dacht laat ik es ophouden en een ander de kans geven om haar mening te geven (A)
    Oh... want in 2minuten hoort er eigenlijk ongeveer een pagina bijgekomen te zijn? XD

    Gewoon even wachten op reacties van andere mensen, en anders wel ja. :')
    *gaat ook een topic openen hierover op Unendlichkeit.
    Daar is toch iedereen volwassen enzo, of nouja, ze schelden niet. ^^ Hopen dat het hier ook zo blijft.

    xD woow:Oik was even weg en in een keer 11 pagina's xD


    Lalalalalalalala.

    En toen, toen was het stil... ;)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik denk niet dat hij gay is. In de Joepie stond overlaatst zo'n artikel met zo'n gast die nog vrienden met hen geweest was. Die zei dat Bill toch veel meisjes gezoend heeft voor ze beroemdwerden. Dus, hij is volgens mij echt niet gay.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik denk niet dat hij gay is. In de Joepie stond overlaatst zo'n artikel met zo'n gast die nog vrienden met hen geweest was. Die zei dat Bill toch veel meisjes gezoend heeft voor ze beroemdwerden. Dus, hij is volgens mij echt niet gay.
    Nou en, de Joepie lult altijd.

    Eigenlijk wil ik nog iets toevoegen aan wat Autumn zegt. Bill zag er vroeger wel een player uit, voor dat hij in ware liefde begon te geloven. Het staat bij mij (ik zeg bij mij hè mensen ;) nu 99% vast dat hij Bi is. BiBill xD! I Love BiBill (H)


    ii_COLLAPSExBabii

    Dan heb je het over de joepie he?
    Dat hangt aan elkaar van leugens. Dat tripje naar Loitsche sloeg nergens op, alles gelogen enzo.
    Zwaar triest blad.
    Trouwens als je zoiets moet geloven dan kan hij ook gay zijn. Dat zeiden een paar gozers van zijn oude school namelijk. Dat hij al eens met een jongen samen was.

    (...)Nou en, de Joepie lult altijd.

    NJah zeg...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik denk niet dat hij gay is. In de Joepie stond overlaatst zo'n artikel met zo'n gast die nog vrienden met hen geweest was. Die zei dat Bill toch veel meisjes gezoend heeft voor ze beroemdwerden. Dus, hij is volgens mij echt niet gay.

    Je moet alles proberenXD Hoe raar het ook klinkt een jongen gaat er natuurlijk eerst van uit dat hij gewoon op meisjes valt en zoent natuurlijk eerst meisjes voordat hij hevig een jongen af gaat zitten te lebberen. Als je niets probeert weet je ook niet of je hetero bent of gay..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Je moet alles proberenXD Hoe raar het ook klinkt een jongen gaat er natuurlijk eerst van uit dat hij gewoon op meisjes valt en zoent natuurlijk eerst meisjes voordat hij hevig een jongen af gaat zitten te lebberen. Als je niets probeert weet je ook niet of je hetero bent of gay..


    Daar geef ik je gelijk in ;).


    ii_COLLAPSExBabii

    Weetje,ik denk er niet zo over na. in mijn ogen is bill hetero en dan punt! ik ga niet kijken of hij van die vrouwelijke trekjes heeft ja of nee,want dat intereseert me niet (':
    Ik vind Bill hot en that's it!
    Als Hun muziek maar goed blijft [waar ik niet aan twijfel] (':

    mijn besluit ; ik denk dus Dat Bill hetero is (':
    en nee,ik wil niet in discusie gaan of dat ik gelijk heb of niet (':


    And all the girls in the front row scream your name.

    (...)
    NJah zeg...
    Het is zo...

    Dan heb je het over de joepie he?
    Dat hangt aan elkaar van leugens. Dat tripje naar Loitsche sloeg nergens op, alles gelogen enzo.
    Zwaar triest blad.
    Trouwens als je zoiets moet geloven dan kan hij ook gay zijn. Dat zeiden een paar gozers van zijn oude school namelijk. Dat hij al eens met een jongen samen was.

    Achja, voor mijn part gaat hij met een alien. Zijn persoontje interesseert me de laatste tijd geen barst. Ik luister liever gewoon naar de muziek


    Frankly my dear, I don't give a damn.