• Ik kom dus net thuis van een vriendin van mij en ik had een kwartier gefietst in de kou, dus ik had honger. Nu had ik hier zo'n overheerlijke milka oreo reep liggen dus toen nam ik een stuk. Maar dat werden er al snel 2 en voordat ik het wist had ik binnen 10 minuten bijna de hele reep op. En dat terwijl ik bij die vriendin al chips had gegeten. :Y) ik ben nu dus best wel misselijk enzo.. ik heb nu heel erg de neiging om dat laatste stukje chocola ook op te eten, maar ik denk dat mn buik dan echt ontploft :p ik heb ook wel een beetje spijt dat ik zoveel gegeten heb, want ik denk dat ik de komende 2 uur niet slaap omdat ik misselijk ben. Oefff

    Hebben jullie ook weleens van die onwijze vreetbuien? Of ben ik de enige die regelmatig verandert in een soort monster dat alles opeet wat ik tegenkom?


    I wish dreams were like wishes and wishes came true. Because in my dreams I’m always with you!

    Yup net een zak chips, twee blikjes cola en een chocolade reep weggewerkt. Oh en ik had daarvoor ook nog een ijsje gegeten. Toch zit ik nog niet echt vol misschien omdat het allemaal lege kalorien zijn.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Yup. Net een best groot broodje en wat chips in kaas gedoopt gehad. Why? Omdat het kan.


    -

    Hm .. Een zak chips (met zo'n dipsaus), zak nootjes, reep chocola, toastjes.
    Alleen dat moet je natuurlijk wel weg spoelen, dus eh - twee grote glazen cola, wat koffie en water. O - I'm ready to go hehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nee, je bent niet de enige. In die producten zit suiker, en suiker zegt tegen je lichaam: Eet mij, je hebt t nodig! En daarna: Eet nog meer van mij!!
    Dus volgens mij heb je daarom zin in dat laatste stukje, ook al ben je misselijk.

    Ik weet dat ik het wel kan,


    Firm believer of all that is magic

    Oh, die chocoladerepen zijn echt hemels!
    Ik heb er de laatste tijd ook best last van gehad. Heel irritant. :')


    Caution first, always.

    Oeh nu heb ik ook zin in chocola, haha.
    Maar nee, je bent zeker niet de enige. Mijn moeder heeft sinds 2 jaar een eigen banketbakkerij en ik mag alles pakken wat ik wil. En het is allemaal zooo lekker:P ik heb dus iets te vaak last van vreetbuien. Het grootste nadeel is alleen wel dat ik sinds die bakkerij aardig wat ben aangekomen en de afgelopen tijd ben ik een beetje doorgeslagen. toen ik laatst het knoopje van mijn broek die ik pas 4 maanden had niet meer dicht kreeg, vond ik dat er wat moest veranderen. Nu ben ik sinds 3 dagen geleden aan het minderen. :)


    Just laugh. You never know who's falling in love with your smile :)

    Lol als ik een milka-reep heb dan eet ik die ook in een keer op hoor. En een zak chips kan ik ook zo in mijn eentje in een kwartier weg werken,


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind de chocolade van Milka te zoet, maar met de chocolade van Kinder kun je me altijd wakker maken. Chips kan ik wel blijven eten totdat ik er bij neerval.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 11:12 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    In plaats van chips en chocola vreet ik me altijd vol met sushi <_>. Natuurlijk kan ik een zak chips soms ook binnen tien minuten wegwerken.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Haha ik heb met kerst teveel gegeten lol...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rowling schreef:
    Lol als ik een milka-reep heb dan eet ik die ook in een keer op hoor. En een zak chips kan ik ook zo in mijn eentje in een kwartier weg werken,


    Precies dit. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Ben & Jerry's *-*
    Zo'n beker krijg ik als het moet in één keer op hoor.


    i put the fun in funeral

    ikbenLin schreef:
    Ik kom dus net thuis van een vriendin van mij en ik had een kwartier gefietst in de kou, dus ik had honger. Nu had ik hier zo'n overheerlijke milka oreo reep liggen dus toen nam ik een stuk. Maar dat werden er al snel 2 en voordat ik het wist had ik binnen 10 minuten bijna de hele reep op. En dat terwijl ik bij die vriendin al chips had gegeten. :Y) ik ben nu dus best wel misselijk enzo.. ik heb nu heel erg de neiging om dat laatste stukje chocola ook op te eten, maar ik denk dat mn buik dan echt ontploft :p ik heb ook wel een beetje spijt dat ik zoveel gegeten heb, want ik denk dat ik de komende 2 uur niet slaap omdat ik misselijk ben. Oefff

    Hebben jullie ook weleens van die onwijze vreetbuien? Of ben ik de enige die regelmatig verandert in een soort monster dat alles opeet wat ik tegenkom?

    Ik had gister mijn feestje...
    3 zakken chips
    5 cocktails zonder alcohol van guavesap en 7up ;P
    Een bak Engelse drop
    Een bak spekkies
    Een chocoladetaart
    M & M's
    Hagelslag
    Tomaten (ja, die hadden we ook)
    Om vijf uur zijn we eindelijk naar bed gegaan.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik heb iedere maand vreetbuien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?