• Heey:D

    Sorry mensen,maar hoe aantrekkelijk Bill ook is,hij is gewoon echt gay&ik ben zeker fan van Tokio Hotel,maar Bill is gay of biseksueel.Niks mis mee ofzo,maar ik wil gewoon dat jullie de realiteit gaan inzien.Ik was eerst ook zo van: Hou toch je mond,Bill heeft zijn eigen stijl en is geen gay.En je mag me nu haten omdat ik dit zeg,maar ergens weet je ook gewoon dat hij heel veel vrouwelijke trekken heeft.


    Laat maar een reactie achter,en wens me maar dood als je dat fijn vind xD


    Lalalalalalalala.

    Mag ik gewoon even vragen waarom je daar zo zeker van bent? En even hoe lang je fan bent? (in verband met sommige dingen die je dan gemist kunt hebben)

    volgens mij als je erover heen.

    (...)nou dan ben ik ook bi(A) aja bill springt zo heen en weer en da wil zeggen da hij bi is? o_O wel ik spring ook wel is heen en weer en doe gek dus dan ben ik al langer bi dan dak dacht en dan ben ik nog GEEN bi ook è :8 vreemd:| *kheb nix tgn zo'n mense voor het geval jullie da denke(Aà*
    Ik bedoel niet alleen dat springen, maar dat was wel heel erg eh... gay achtig. Gewoon, als je filmpjes van hem ziet, zie je gewoon duidelijk die trekjes. En ook bij die ene dvd -effe vergeten welke het was- prestenteert hij zo'n concert ofzo, dat was gewoon zo.. ja...

    Mensen!!

    Maak er nou toch eens een einde aan!

    Komop, Bill kiest toch zelf voor wie hij valt en als dat nou een jongen is Who care's?
    Het is zijn leven en niet dat van ons en meisjes, leer er ff mee leren dat je NOOIT met 1 van hun gaat zijn en vooral zeker niet met Bill als hij dan gay blijkt te zijn.
    Laat die jongen toch zijn eigen leven leide, gay oder nicht. HET MAAKT TOCH NIET UIT!
    En stop nou ff met daarover altyd te discussieren want het heeft toch geen zin ^^

    (...)ik stem op deze 2personen(A)


    Wii dank uu :P


    ii_COLLAPSExBabii

    Ja gay-alike.
    Maargoed misschien is het ook wel eens goed te luisteren naar je omgeving die niet fan is? Want fans lopen af en toe echt met oogkleppen op. daarnaast roept ook elke niet fan dat hij gay is. Nou hoe kan dat? Dat moet toch een reden hebben want bij andere rockers met make-up zeggen ze dat niet, dus het ligt echt aan hem.

    Ik vind hem niet gay, hij heeft gewoon wat vrouwlijke trekjes maar dan hoef je nog geen gay te zijn. Maar daar heeft iedereen zijn mening over toch?
    En het staat pas vast als hij zegt dat hij het is of het heeft ontdekt. We zien wel.
    Maar ik ga je niet haten hoor:P (daar zij Tokio Hotel fans uit Tilburg veel te sexy voor xD)



    Ja fans uit Tilburg zijn de beste fans die TH ooit kan hebben xD


    Lalalalalalalala.

    Cookiex3 (moest ek je naam weten zou ik em zegge maar weet ek dus ni xp)

    100% gelijk. De duscussie moet stoppen, want het heeft geen nut.
    Uiteindelijk ligt de beslissing ENKEL EN ALLEEN in Bill's handen!


    ii_COLLAPSExBabii

    Mensen!!

    Maak er nou toch eens een einde aan!

    Komop, Bill kiest toch zelf voor wie hij valt en als dat nou een jongen is Who care's?
    Het is zijn leven en niet dat van ons en meisjes, leer er ff mee leren dat je NOOIT met 1 van hun gaat zijn en vooral zeker niet met Bill als hij dan gay blijkt te zijn.
    Laat die jongen toch zijn eigen leven leide, gay oder nicht. HET MAAKT TOCH NIET UIT!
    En stop nou ff met daarover altyd te discussieren want het heeft toch geen zin ^^
    Het maakt mij ook niets uit? Als hij homo of bi is(Ik denk dus van wel) dan boeit mij dat niet? Ik zeg alleen dat ik dénk dat hij homo of bi is? Niet dat mij dat wat uit zou maken... ^__^

    Euh meiden, dit topic is geopent zodat iedereen zijn of haar mening kon geven en er evenuteel kon worden gediscussieerd.
    niet over, wiens zaak het is.

    (...)Ik bedoel niet alleen dat springen, maar dat was wel heel erg eh... gay achtig. Gewoon, als je filmpjes van hem ziet, zie je gewoon duidelijk die trekjes. En ook bij die ene dvd -effe vergeten welke het was- prestenteert hij zo'n concert ofzo, dat was gewoon zo.. ja...
    zimmer 48
    heb je het op die?
    en och man laat bil toch gewoon zen leven doen iedereen zit altijd te zeggen: ik ben blij da hij anders is ik ben daar trots op en blabla en nu het er aan te pas komt is hij plots gay srry maar soms volg ik jullie niet--'


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ja gay-alike.
    Maargoed misschien is het ook wel eens goed te luisteren naar je omgeving die niet fan is? Want fans lopen af en toe echt met oogkleppen op. daarnaast roept ook elke niet fan dat hij gay is. Nou hoe kan dat? Dat moet toch een reden hebben want bij andere rockers met make-up zeggen ze dat niet, dus het ligt echt aan hem.


    Nouja ik moet je eerlijk bekennen dat ik toen ik voor het eerst hem zag ook eerst heel goed moest kijken.. Of het een meisje of jongen was, en dat niet om die make up en angels maar zijn gedrag.. Het is zo Gay.. En sorry mensen maar zo denk ik erover. Je hebt van die gays dat je gewoon kan zien aan hun gedrag.. Nou en dat vind ik ook bij Bill.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ALSUBLIEFT ZET HIER EEN SLOT OP xD!

    WANT WE KOMEN ER NIET ECHT VERDER MEE HOOR :P


    ii_COLLAPSExBabii

    @ Bomm
    Meid, hier komt dan toch ruzie van
    Wees daar maar vrij zeker van

    Want de een gaat pro zijn en de andere contra.

    En dan gaat er een fight komen geloof me ^^

    (...)zimmer 48
    heb je het op die?
    en och man laat bil toch gewoon zen leven doen iedereen zit altijd te zeggen: ik ben blij da hij anders is ik ben daar trots op en blabla en nu het er aan te pas komt is hij plots gay srry maar soms volg ik jullie niet--'
    Nee, ik weet niet meer welke, die ene met dat concert in Oberhausen. Het zag er gewoon zó verdacht gay uit.

    Mensen!!

    Maak er nou toch eens een einde aan!

    Komop, Bill kiest toch zelf voor wie hij valt en als dat nou een jongen is Who care's?
    Het is zijn leven en niet dat van ons en meisjes, leer er ff mee leren dat je NOOIT met 1 van hun gaat zijn en vooral zeker niet met Bill als hij dan gay blijkt te zijn.
    Laat die jongen toch zijn eigen leven leide, gay oder nicht. HET MAAKT TOCH NIET UIT!
    En stop nou ff met daarover altyd te discussieren want het heeft toch geen zin ^^

    Nou en :S mensen willen hun menig gwn geven en zeggen wat ze denken ,als dat je nier aanstaart Ga dan weg ofso :S


    don't Worry...Be gay.