• Heey:D

    Sorry mensen,maar hoe aantrekkelijk Bill ook is,hij is gewoon echt gay&ik ben zeker fan van Tokio Hotel,maar Bill is gay of biseksueel.Niks mis mee ofzo,maar ik wil gewoon dat jullie de realiteit gaan inzien.Ik was eerst ook zo van: Hou toch je mond,Bill heeft zijn eigen stijl en is geen gay.En je mag me nu haten omdat ik dit zeg,maar ergens weet je ook gewoon dat hij heel veel vrouwelijke trekken heeft.


    Laat maar een reactie achter,en wens me maar dood als je dat fijn vind xD


    Lalalalalalalala.

    (...)
    Volgens mij heb je hier de verkeerde personen voor je hoor. Want ik heb zoiets nooit gezegt.
    Het lijkt wel alsof je het als een belediging opvat.
    doe ik niet en gewn veel fans zeggen da ze op bill zijn omda ze trots zijn da hij anders is (A) en foert tkan mij ni bommen als julli hem gay vinne of ni ik wil hier geen ambras over mkn iikk vindt gwn da hij hetero is en da je ni op hem moet zittn kppn omda hij een andere stijl heeft een een beetj vrouwelijk is mijn mening--'


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    iedereen moet gwn zijn menig geven en gwn normaal praten xD dan komt r ook geen ruzie :'DD
    Indd...

    Njah dat mensen hun mening geven ;)

    Heb ikook al gedaan.

    En ik zeg het nog is :

    Ik vind Bill zelf ook niet 100% hetero hoor ;)
    Als hij gay zou zijn zou ik het totaal niet erg vinden,, eerder lief en schattig :P

    Nou, ik vind gewoon dat het niet leuk is.

    Omdat er hier veel mensen zitten die nog ''kinderachtig'' erop gaan reageren enzoo en niet als volwassenen discussieren maar eerder als kindjes van 8 jaar.

    Grove woorden en ruzie dus :S


    er is NOG geen ruzie,maar als dit zo doorgaat komt het er wel :'D


    don't Worry...Be gay.

    Bill is gay, Bill is ni gay.
    Sommige vinde van wel, sommige dan weer ni.
    Wat maakt het uit, Bill blijft Bill.
    Het enigste dat er dan is, is dat hij vr het andere of mss wel voor beide is. Zolang hij niet veranderd is voor mij alles ok!


    ii_COLLAPSExBabii

    Nou voor zover ik een ruzie kan beschrijven is daar hier [nog] geen sprake van.
    Hou het rustig, calm down, en ga nu gewoon verder met het onderwerp. ;)
    komt in orde chef;):P whah


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)doe ik niet en gewn veel fans zeggen da ze op bill zijn omda ze trots zijn da hij anders is (A) en foert tkan mij ni bommen als julli hem gay vinne of ni ik wil hier geen ambras over mkn iikk vindt gwn da hij hetero is en da je ni op hem moet zittn kppn omda hij een andere stijl heeft een een beetj vrouwelijk is mijn mening--'
    Ik kijk niet naar zijn style? Maar gewoon, het valt op dattie in mijn ogen bi lijkt.

    Bill is ook gewoon de juiste persoon om een schattige homo te zijn!XD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Muha, ik voel me echt een opasser nu O_O
    My god, maargoed zijn er nog andere mensen in da house die hun mening willen onderbouwen met goeie argumenten? ^^

    Bill heeft vrouwlijke trekjes...dat is gwn zo xD maar hij heeft er een beejte 'te veel' ,Do you Know what I mean?:O
    al zou hij zeggen dat hij bi of gay is zou me dat eerlijkgezegt nix verbazen...


    don't Worry...Be gay.

    Muha, ik voel me echt een opasser nu O_O
    My god, maargoed zijn er nog andere mensen in da house die hun mening willen onderbouwen met goeie argumenten? ^^


    Whaha...:'D Je moet er geld voor vragen!XD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bill is ook gewoon de juiste persoon om een schattige homo te zijn!XD
    Indd. Ik zie hem gewoon niet met een meisje zoenen enzo... Het lijkt mij gewoon meer een homo typje.

    Btw, soms moet je nog niet eens de trekjes hebben om bi of gay te zijn eigenlijk. Ik ben bi (men bestie ook) en niemand van mijn vrienden hadt dat verwacht en ik had het niet van men bestie verwacht. Bij Bill kan het evengoed omgekeerd zijn. De trekjes hebben, maar het niet zijn. Zo kan je er uren over doorgaan natuurlijk :P


    ii_COLLAPSExBabii

    Nee, maar de vraag is wanneer he? Ik ben zelf vrij zeker dat het pas ná TH uitkomt, of per ongeluk. Zo'n betrapt iets zegmaar. ^^
    Al moet dat niet. Die Richie van US5 is ook halfnaakt met een gozer in een lift aangetroffen en blijft erbij dat hij hetro is :'D

    (...)Indd. Ik zie hem gewoon niet met een meisje zoenen enzo... Het lijkt mij gewoon meer een homo typje.

    idd.


    don't Worry...Be gay.