• Heey:D

    Sorry mensen,maar hoe aantrekkelijk Bill ook is,hij is gewoon echt gay&ik ben zeker fan van Tokio Hotel,maar Bill is gay of biseksueel.Niks mis mee ofzo,maar ik wil gewoon dat jullie de realiteit gaan inzien.Ik was eerst ook zo van: Hou toch je mond,Bill heeft zijn eigen stijl en is geen gay.En je mag me nu haten omdat ik dit zeg,maar ergens weet je ook gewoon dat hij heel veel vrouwelijke trekken heeft.


    Laat maar een reactie achter,en wens me maar dood als je dat fijn vind xD


    Lalalalalalalala.

    Ik vind het dus ook gewoon zielig voor hem. Dat hij zijn geluk op het spel zet voor een paar nepfans.. Iedereen mag gelukkig zijn dus hij ook..

    Oke ik heb gesproken!(A)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Njah

    Da's precies een wijvenlachje :S
    Gadver vind het echt vies xD

    Vies? :'DD
    Ik lach op de grond van dat lachje _O_ Srsly, té humor.

    Eigenlijk is dit wel lachen

    Wij zitten hier te zeggen van : Jaah die is gay of bi en we maken er toch Quizlets over xD

    Bek dicht :')

    Leer mij universal kennen.

    Ik wist het.

    Eigenlijk is dit wel lachen

    Wij zitten hier te zeggen van : Jaah die is gay of bi en we maken er toch Quizlets over xD
    Dat je er mee bent enzoo :P
    Ik geef toe, doe ik ook hoor maar we zitten het hier te zeggen enzo dus da's opzich wel ff lachen

    Vies? :'DD
    Ik lach op de grond van dat lachje _O_ Srsly, té humor.

    Ik vind dat lachje ubercute.!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Pff wat wist je? :')
    Universal is gewoon zo'n kutbedrijf. Heel simpel daar achter te komen hoor. ^^
    En al had ik ze wel gesproken dan zou ik het toch niet zeggen dus technisch gezien heb je niets aan dit antwoord.

    Pff wat wist je? :')
    Universal is gewoon zo'n kutbedrijf. Heel simpel daar achter te komen hoor. ^^
    En al had ik ze wel gesproken dan zou ik het toch niet zeggen dus technisch gezien heb je niets aan dit antwoord.
    Achja, omdat je Killerpilze ook had gezien enzo, had ik gedacht dat je TH ookwel zou ehbben gezien?

    (...)Achja, omdat je Killerpilze ook had gezien enzo, had ik gedacht dat je TH ookwel zou ehbben gezien?
    `Gosh, typ polio =,=

    zooo deze topic is popu xD alleen ik volg het even niet meer:P


    Lalalalalalalala.

    zooo deze topic is popu xD alleen ik volg het even niet meer:P

    dan zijn we nu met XD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    zooo deze topic is popu xD alleen ik volg het even niet meer:P
    Laten we dan maar over Bills lachje beginnen? Hij is gay, en grappig. =,=

    En ubercute!:P


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Haha ik ook typ polio hebben [/turk]

    Hm ja oké, je beredenering is wel goed ja. Maargoed Kipi suckt toch hard.