• Heey:D

    Sorry mensen,maar hoe aantrekkelijk Bill ook is,hij is gewoon echt gay&ik ben zeker fan van Tokio Hotel,maar Bill is gay of biseksueel.Niks mis mee ofzo,maar ik wil gewoon dat jullie de realiteit gaan inzien.Ik was eerst ook zo van: Hou toch je mond,Bill heeft zijn eigen stijl en is geen gay.En je mag me nu haten omdat ik dit zeg,maar ergens weet je ook gewoon dat hij heel veel vrouwelijke trekken heeft.


    Laat maar een reactie achter,en wens me maar dood als je dat fijn vind xD


    Lalalalalalalala.

    ik weet het niet hoor, het kan, alles kan, koffiekan, waterkan ... maar ik denk van niet, ik ken namelijk veel mensen met vrouwelijke kanten die wel al getrouwd zijn, dus de tijd zal het wel vertellen hé

    Haha xCupcakezZx je hebt gelijk. Onze gs leraar heeft het daar welles over gehad, je bent nooit 100% hetero dat kan ook niet. We lopen allemaal wel eens hand in hand met een vriendin, en iedereen heeft welles naar hetzelfde geslacht gekeken. Dat zei hij, en ik denk dat hij ook wle gelijk heeft.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    He, ik stelde die vraag toch? o.o
    Ja?

    (...)

    Niemand is 100% hetero.
    Zeg zoveel als je wilt van wel, maar (ok nu komt het :P) het is wetenschappelijk bewezen dat elke persoon wel al eens gevoelens heeft gehadt voor het andere geslacht. Mss heb je het zelf niet gemerkt, dus mensen let er maar is op hè. Nee nee, da moe ni, maar het kan è.
    ??:8 uhuh niemand is volledig hetero! ?
    nou swat das dan geo è? in ieder geval bill is in zijn eigen ogen hetero! dus telt da ook even geo mee als 100% hetero en man please ik wordt gek van dit topic(ni om u uit te schelden è girl;)) de 1zegt dit de ander zegt dat --' oohh man strx moet ik overgeven ieder heeft zen mening owké? dus kap nu ni op iemand anders zen mening als da ni de jouwe is ik vin bil hetero PUNT UIT!(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ben ik weer.
    @ tomfreakse, nee oké, ik val je ook verder niet aan ofzo. ^^
    Ik ben het gewoon niet met je eens. Maar ieder zijn mening en gedachten.
    hèhè dankj je hebt men darmen wat gekalmeert:P want strd moet ik hier og echt kotsen van al da gezaag soms rond iedereen zen oren --'


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Haha xCupcakezZx je hebt gelijk. Onze gs leraar heeft het daar welles over gehad, je bent nooit 100% hetero dat kan ook niet. We lopen allemaal wel eens hand in hand met een vriendin, en iedereen heeft welles naar hetzelfde geslacht gekeken. Dat zei hij, en ik denk dat hij ook wle gelijk heeft.


    Ik heb het eens gezien op tv dus ik dacht ik pas het ff toe in dit topic ;).


    ii_COLLAPSExBabii

    Ja en respect voor dat. \o/
    Nu haar niet verder meer aanvallen, jullie punt is duidelijk meiden ;)

    'T Kan me niet schelen wat hij is =P
    Bi, homo of hetero. Bill is gewoon Bill. xD En Bill is gewoon knap en hij kan goed zingen ='] Eerst zat ik daar ook altijd over na te denken, maar eigenlijk heb ik zo iets van 'ja, tzalwel =P.'

    Kijk tomfreakske jij bent in iedergeval duidelijk!<3

    Haha,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...) ??:8 uhuh niemand is volledig hetero! ?
    nou swat das dan geo è? in ieder geval bill is in zijn eigen ogen hetero! dus telt da ook even geo mee als 100% hetero en man please ik wordt gek van dit topic(ni om u uit te schelden è girl;)) de 1zegt dit de ander zegt dat --' oohh man strx moet ik overgeven ieder heeft zen mening owké? dus kap nu ni op iemand anders zen mening als da ni de jouwe is ik vin bil hetero PUNT UIT!(A)



    Beste plan dat je me niet wilt uitmaken:@. Haha nee maar een grapje hoor ;).


    ii_COLLAPSExBabii

    Toen ik aan deze topic begon zaten we nog maar op page 5, zie waar we nu zitten. Bijna 11 xD!


    ii_COLLAPSExBabii


    die da me ni gaan uitschelden:voilà slim sè om men darmen wat rustiger te mkn;):P
    wahahahahxx me


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Toen ik aan deze topic begon zaten we nog maar op page 5, zie waar we nu zitten. Bijna 11 xD!
    a hijs popu è;)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Haha, we schelden je niet uit, en als iemand je nog gaat afzeiken delete ik dat.
    Het is op een gegeven moment genoeg you know. ^^

    En ja dit topic is lekker berucht. ^^ Leuk toch.

    En toen was iedereen denk ik uitgepraat?