• Heey:D

    Sorry mensen,maar hoe aantrekkelijk Bill ook is,hij is gewoon echt gay&ik ben zeker fan van Tokio Hotel,maar Bill is gay of biseksueel.Niks mis mee ofzo,maar ik wil gewoon dat jullie de realiteit gaan inzien.Ik was eerst ook zo van: Hou toch je mond,Bill heeft zijn eigen stijl en is geen gay.En je mag me nu haten omdat ik dit zeg,maar ergens weet je ook gewoon dat hij heel veel vrouwelijke trekken heeft.


    Laat maar een reactie achter,en wens me maar dood als je dat fijn vind xD


    Lalalalalalalala.

    WTF?:@ seg meiske hou u wa in bill is ni gay of bi da weet je!


    Schat, ga nu niet schelden ^^
    Ik vind nu zelf ook dat Bill heel wat vrouwelijke trekjes heeft, hou je ff in meid :)

    En wat ga je doen?
    Als Bill gay is afhaken als fan?
    Want aan je tekste te horen is het precies wel zo... :S

    Wat iets om ruzie over te maken, XD De een vind van wel de ander niet. We komen er allemaal vanzelf wel achter!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Schat, ga nu niet schelden ^^
    Ik vind nu zelf ook dat Bill heel wat vrouwelijke trekjes heeft, hou je ff in meid :)

    En wat ga je doen?
    Als Bill gay is afhaken als fan?
    Want aan je tekste te horen is het precies wel zo... :S
    wrm noemt iederen me schat?:8
    en nee ik scheld ni hallo ik ga ni liggen kappen op men vriendin! ma ik weet da hij make-up draagt ma hij heft al 100x ons duideljk gremaakt da hij geen homo is ik geloof hem en nee ik haak ni af moest hij homo zijn ma da is ook ni zo ik geloof onze heilige jongens(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    He geen ruzie.
    Laat elkaar in zijn/haar waarde.

    wrm noemt iederen me schat?

    en nee ik scheld ni hallo ik ga ni liggen kappen op men vriendin! ma ik weet da hij make-up draagt ma hij heft al 100x ons duideljk gremaakt da hij geen homo is ik geloof hem en nee ik haak ni af moest hij homo zijn ma da is ook ni zo ik geloof onze heilige jongens

    Dan zul jij over een paar jaar je heel kut gaan voelen als hij toch met een boy aankomt. Denk ik.

    Dat gaat nog wat worden als hij straks wel uit de kast zou komen..
    En ik zeg zou dus je weet nog helemaal niets zeker.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)klaat me de les ni splln --' daarbij da meiske is wel men vriedin è --' dus ze weet zelf ook da ik ni echt kwaad ben op haar--' ma ik weet da bill anders is maar er zijn 100de jonges die make-up drgn ma die izjn toch ook ni gay?o_O
    Wat maakt het uit dat ze je vriendin is? Je reageert gewoon eh ja, dom, en dat kwam ook ngo eens kwaad over. En bovendien, ik bedoel zijn make-up niet, maar heb je hem weleens zien springen enzo, en lachen? Overduidelijk homo of bi. Hij is gewoon qua gedrag écht homo-achtig.

    Het handje, het looptje, de humor, de ik-toon-geen-ineteresse-in-meiden-of-tieten, het feit dat hij tom altijd maar napraat als ze vragen elke vrouwen ze mooi vinden.
    Etc?

    Het handje, het looptje, de humor, de ik-toon-geen-ineteresse-in-meiden-of-tieten, het feit dat hij tom altijd maar napraat als ze vragen elke vrouwen ze mooi vinden.
    Etc?


    Jep
    Daar geef ik je gelijk in ;)

    Maargoed, genoeg.
    Nu niet met z'n al haar afzeiken omdat zij een andere mening heeft en iets minder abn typt dan de rest.

    En daar komt nog bij dat ik het me gewoon niet voor kan stellen dat hij hand in hand met een meisje loopt. Op de een of andere manier past dat gewoon niet in het plaatje..XD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dan is het zo pottig he? :')
    Eerder gewoon als best friends.

    Weet je wat, we plakken er geen gay of hetero op, maar gwn BI. Dan kan er niemand over dicussiere wat hij nu is :P. Hij heeft inderdaad wel héél veel vrouwelijke trekjes, maar dat maakt hem net zo aantrekkelijk (vind ik toch xD).


    ii_COLLAPSExBabii

    (...)Heilig nogwel? XD Sorry, maar voor mij zijn ze niets anders dan jongens met goede muziek.
    En bovendien Freddie Mercury heeft toch ook super lang gezworen dat hij geen homo was? Uiteindelijk was hij wél homo... nouja, bi dan.

    Dan is het zo pottig he? :')
    Eerder gewoon als best friends.


    Ja indd, ik zie het gewoon nog niet voor me. Hij hand in hand met een jongen ja dat wel. Ik weet niet hoe het komt maar zo zie ik dat gewoon..

    Mij lijkt het gewoon een superaardige jongen om vrienden mee te zijn..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.