• De stelling van deze week luidt:
    Sommige stellingen zijn te hoog gegrepen voor de gemiddelde leeftijd op Q

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens. De meeste mensen hier op Quizlet vind ik echt volwassener dan hun echte leeftijd als het komt op serieuze zaken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Welja, iedereen is hier best wel volwassen voor z'n leeftijd, of kan zich met momenten volwassener gedragen...
    Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van de mensen die antwoorden op de stelling, iets hoger ligt dan de gewone gemiddelde leeftijd.
    Misschien is het wel te hoog, is het onderwerp te diep, maar persoonlijk vind ik van niet. (;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Uneventful schreef:
    Oneens. De meeste mensen hier op Quizlet vind ik echt volwassener dan hun echte leeftijd als het komt op serieuze zaken.

    Precies. Ik zie er geen probleem in.


    Chaos is a ladder.

    Nefie schreef:
    Welja, iedereen is hier best wel volwassen voor z'n leeftijd, of kan zich met momenten volwassener gedragen...
    Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van de mensen die antwoorden op de stelling, iets hoger ligt dan de gewone gemiddelde leeftijd.
    Misschien is het wel te hoog, is het onderwerp te diep, maar persoonlijk vind ik van niet. (;


    Ex astris, sciencia

    Nefie schreef:
    Welja, iedereen is hier best wel volwassen voor z'n leeftijd, of kan zich met momenten volwassener gedragen...
    Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van de mensen die antwoorden op de stelling, iets hoger ligt dan de gewone gemiddelde leeftijd.
    Misschien is het wel te hoog, is het onderwerp te diep, maar persoonlijk vind ik van niet. (;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Uneventful schreef:
    Oneens. De meeste mensen hier op Quizlet vind ik echt volwassener dan hun echte leeftijd als het komt op serieuze zaken.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Uneventful schreef:
    Oneens. De meeste mensen hier op Quizlet vind ik echt volwassener dan hun echte leeftijd als het komt op serieuze zaken.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hier moet ik even kuchen.
    Áls de stellingen al een serieus onderwerp hebben, dan gaat dat prima op voor de gemiddelde Quizletter.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Uneventful schreef:
    Oneens. De meeste mensen hier op Quizlet vind ik echt volwassener dan hun echte leeftijd als het komt op serieuze zaken.


    comfort in c h a o s

    Er wordt vaak enorm veel gereageerd op de stellingen en meestal met hele goede argumenten. Oneens dus

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 11:05 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Meh, sómmige stellingen kunnen inderdaad te hoog gegrepen zijn voor sómmige mensen. Ik geloof dat er genoeg mensen zijn hier die soms heel fel op stellingen reageren, terwijl ze er als ze wat volwassener zijn later, misschien anders op zouden reageren.
    Maar natuurlijk heb je ook een aantal mensen die al heel verstandig zijn voor hun leeftijd.


    You are beautiful, you are love.

    Lunaaaaa schreef:
    Er wordt vaak enorm veel gereageerd op de stellingen en meestal met hele goede argumenten. Oneens dus


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Het is door met anderen te debateren over stellingen dat je vaak 'volwassen' inzichten verwerft. Dus oneens.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Uneventful schreef:
    Oneens. De meeste mensen hier op Quizlet vind ik echt volwassener dan hun echte leeftijd als het komt op serieuze zaken.


    The universal language of art.

    Eef95 schreef:
    Het is door met anderen te debateren over stellingen dat je vaak 'volwassen' inzichten verwerft. Dus oneens.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."