• Heey:D

    Sorry mensen,maar hoe aantrekkelijk Bill ook is,hij is gewoon echt gay&ik ben zeker fan van Tokio Hotel,maar Bill is gay of biseksueel.Niks mis mee ofzo,maar ik wil gewoon dat jullie de realiteit gaan inzien.Ik was eerst ook zo van: Hou toch je mond,Bill heeft zijn eigen stijl en is geen gay.En je mag me nu haten omdat ik dit zeg,maar ergens weet je ook gewoon dat hij heel veel vrouwelijke trekken heeft.


    Laat maar een reactie achter,en wens me maar dood als je dat fijn vind xD


    Lalalalalalalala.

    Goeie fan ^^

    Hy heeft wel Vrouwlijke Trekken, maar je kan niet zegen of hij 100% Gay is wat hij heeft nog niks gezegt, ik heb wel meisjes vriendinnen die ook best veel jongenstrekkjes hebben en die hebben ook gwn met een jongen verkeering -.-

    Je kan trouwens pas zegen dat hij 100% gay is als hij het zlef heeft bekend gemaakt, mijn mening erover: Het kan me niks schelen, ik houd van hun muziek en geil Tom soms wel is af (A) maarja hy moet zelf weten hea :O

    xx

    Goeie fan ^^


    Vind ik ook ^^.

    (En ze heeft ook gelijk! Het draait om de muziek xD!)


    ii_COLLAPSExBabii

    Dit wouk ook nog zeggen.
    Bill mag gay zijn zolang de muziek maar niet gay wordt xD! Even if he's gay, I'm proud to be a fan.


    ii_COLLAPSExBabii

    hmm ik zou het alleen maar cooler vinden als hij uit de kast zou komen. Wat is dat dan een groot voorbeeld voor jongens die nou ook worstelenn met hun gevoelens...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ohja, hij zingt ook best gay. Die uithaaltjes :')

    [en dat vert geile gekreun wat ik opzich niet storend vind]

    hmm ik zou het alleen maar cooler vinden als hij uit de kast zou komen. Wat is dat dan een groot voorbeeld voor jongens die nou ook worstelenn met hun gevoelens...

    inderdaad dat ja! O.O

    hmm ik zou het alleen maar cooler vinden als hij uit de kast zou komen. Wat is dat dan een groot voorbeeld voor jongens die nou ook worstelenn met hun gevoelens...
    Uhuh, maar zoals ik al zei; misschien mág Bill wel helemaal niet bekennen dat hij homo is(als hij het is) want dan verliezen ze zeker weten veel vrouwelijke fans.

    no indeed, net als het vriendinnen verbod, en nu heb ik teveel gezegt maar dat boeit me geen flikker.

    (...)Uhuh, maar zoals ik al zei; misschien mág Bill wel helemaal niet bekennen dat hij homo is(als hij het is) want dan verliezen ze zeker weten veel vrouwelijke fans.



    Maar ik denk dat ze er dan zeker meer mannelijk fans bij zoudern krijgen wat dnek jij heoveel homo's er zijn op de wereld.. Als ze toch zien dat hij het durft uit de kast te komn.. Dan doen hun het maybe ook wel en gaan ze hem aanbidden.. En als je een beetje fan bent blijf e wel fan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)


    Maar ik denk dat ze er dan zeker meer mannelijk fans bij zoudern krijgen wat dnek jij heoveel homo's er zijn op de wereld.. Als ze toch zien dat hij het durft uit de kast te komn.. Dan doen hun het maybe ook wel en gaan ze hem aanbidden.. En als je een beetje fan bent blijf e wel fan.
    Nouja, niemand wil fans verliezen enzo, en ja... er zijn natuurlijk ook heel veel mannelijke fans enzo...

    Uhmm

    Nog ff een dingetje dat hij vooral heel gay lacht....
    Watch at this : http://nl.youtube.com/user/tokiohotelchannel?ob=4

    Bill lacht echt mega-irritant en mega-gay en hij kijkt op de koop toe naar 'The NootBook.'
    o_O Da's een echte ChickFlick :S

    no indeed, net als het vriendinnen verbod, en nu heb ik teveel gezegt maar dat boeit me geen flikker.
    Hoezo teveel? ^^
    Ik heb zo het vermoeden dat jij ze in real daarover hebt gesproken? ;o

    Ik ben wel helderzient.

    Bek dicht :')

    Leer mij universal kennen.

    Uhmm

    Nog ff een dingetje dat hij vooral heel gay lacht....
    Watch at this : http://nl.youtube.com/user/tokiohotelchannel?ob=4

    Bill lacht echt mega-irritant en mega-gay en hij kijkt op de koop toe naar 'The NootBook.'
    o_O Da's een echte ChickFlick :S
    Dat lachje vond mijn moeder grappig en schattig en ik ook XD