• Heey:D

    Sorry mensen,maar hoe aantrekkelijk Bill ook is,hij is gewoon echt gay&ik ben zeker fan van Tokio Hotel,maar Bill is gay of biseksueel.Niks mis mee ofzo,maar ik wil gewoon dat jullie de realiteit gaan inzien.Ik was eerst ook zo van: Hou toch je mond,Bill heeft zijn eigen stijl en is geen gay.En je mag me nu haten omdat ik dit zeg,maar ergens weet je ook gewoon dat hij heel veel vrouwelijke trekken heeft.


    Laat maar een reactie achter,en wens me maar dood als je dat fijn vind xD


    Lalalalalalalala.

    en och man laat bil toch gewoon zen leven doen iedereen zit altijd te zeggen: ik ben blij da hij anders is ik ben daar trots op en blabla en nu het er aan te pas komt is hij plots gay srry maar soms volg ik jullie niet--'

    Volgens mij heb je hier de verkeerde personen voor je hoor. Want ik heb zoiets nooit gezegt.
    Het lijkt wel alsof je het als een belediging opvat.

    Dit topic is om te discussieren, als je dat niet wilt, rot dan op.
    Ga er dan niet kijken ofzo, maar mensen zoals jullie zorgen ervoor dat er geen zinnig gesprek mogelijk is over dit onderwerp.

    xD omg dit was alleen om je mening te zeggen en niet om er een bitchfight van te maken :P


    Lalalalalalalala.

    En als er een fight komt, heb ik zo'n leuk delete knopje.
    Nu elkaar niet afkraken maar gewoon reageren. De volgende haat opermkingen worden verwijdert.

    (...)Nee, ik weet niet meer welke, die ene met dat concert in Oberhausen. Het zag er gewoon zó verdacht gay uit.
    ze zijn allemaal van oberhause--'
    schrei
    is het die dan?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    @ Bomm
    Meid, hier komt dan toch ruzie van
    Wees daar maar vrij zeker van

    Want de een gaat pro zijn en de andere contra.

    En dan gaat er een fight komen geloof me ^^
    Niet als we gewoon normaal praten? Alleen ik kan afentoe een beetje té eerlijk zijn over iemand, als je begrijpt wat ik bedoel, maar daar kan ik voor de rest ook weinig aan doen, maar ik probeer zo vriendelijk mogelijk te blijven?

    (...)
    Nou en :S mensen willen hun menig gwn geven en zeggen wat ze denken ,als dat je nier aanstaart Ga dan weg ofso :S


    jaah zover was ik ook al dat mensen hun mening willen geven -.-

    Maar van dat mening gedoe
    Gaat er toch sowieso ruzie van komen

    Want de 1 is voor en de ander tegen en dan gaan er scheldwoordn worden gebruikt en gaat dit gewoon een haat/ruzie topic worden -.-

    Noujah als jullie dat leuk vinden moet het maar ^^

    Dit topic is om te discussieren, als je dat niet wilt, rot dan op.
    Ga er dan niet kijken ofzo, maar mensen zoals jullie zorgen ervoor dat er geen zinnig gesprek mogelijk is over dit onderwerp.


    I love you (in a normal way dan è xD).

    Ik vind ook da ge een normale discussie moet voren, ma ach ja sommige mensen kunnen dat blijkbaar niet.
    Eigelijk heeft het hier ni veel nut meer, want er ontstaan alleen maar "ruzie" (zo kan je het niet echt noemen, maar ik weet niet hoe ik het moet omschrijven).


    ii_COLLAPSExBabii

    (...)ze zijn allemaal van oberhause--'
    schrei
    is het die dan?
    Ja, ik denk schrei... dat ik het probleem dus, daarom weet ik niet welke het was...

    Nee hoor, want ik blijf erbij, misschien moet ik straks even eten of naar de wc, maar ik blijf wel kijken.

    Die mensen zeggen allemaal wel dat je iemands mening moet respecteren, ( En dn heb ik het niet over Bomm of SexgodTomX) Maar zelf krijg je de vole laag als je zegt dat Bill gay is. respecteer dan ook de mening van een ander!:$


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    xD omg dit was alleen om je mening te zeggen en niet om er een bitchfight van te maken :P
    whaha ik denk da ik het heb opgestart girl:X sorry:D maja seg als ik al men mening ni mag uiten(A) gij weet da ik ni zo'n kwaaie ben è?:P en whahah nou foert dan ist een bitchfight ik kom er ni in tussn:P(A) als idereen hier zen woorden aan wil vuil mkn moeten zij da wtn!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Nou, ik vind gewoon dat het niet leuk is.

    Omdat er hier veel mensen zitten die nog ''kinderachtig'' erop gaan reageren enzoo en niet als volwassenen discussieren maar eerder als kindjes van 8 jaar.

    Grove woorden en ruzie dus :S

    iedereen moet gwn zijn menig geven en gwn normaal praten xD dan komt r ook geen ruzie :'DD


    don't Worry...Be gay.

    Nou voor zover ik een ruzie kan beschrijven is daar hier [nog] geen sprake van.
    Hou het rustig, calm down, en ga nu gewoon verder met het onderwerp. ;)