• Heey:D

    Sorry mensen,maar hoe aantrekkelijk Bill ook is,hij is gewoon echt gay&ik ben zeker fan van Tokio Hotel,maar Bill is gay of biseksueel.Niks mis mee ofzo,maar ik wil gewoon dat jullie de realiteit gaan inzien.Ik was eerst ook zo van: Hou toch je mond,Bill heeft zijn eigen stijl en is geen gay.En je mag me nu haten omdat ik dit zeg,maar ergens weet je ook gewoon dat hij heel veel vrouwelijke trekken heeft.


    Laat maar een reactie achter,en wens me maar dood als je dat fijn vind xD


    Lalalalalalalala.

    Njah

    Laat die jongen gay, bi of hetero zijn!

    Wat hij maar wil, en als hij zich er goed bij voelt is dat goed voor hem ;)
    Daar kan geen ene fan iets aan veranderen hoor.

    Maar wat ik het stomste vind is dat als hij toch gay of eender wat blijkt te zijn dat er dan een heleboel 'fans' afhaken omdat ze dan weten [wat ze normaal nu ook al moeten doorhebben] dat ze dan nooit met Bill kunnen zijn en dat soort fans vind ik totaal geen echte fans want ze zijn er alleen maar voor de jongens en dan waarschijnlijk niet voor de muziek enzoo.

    Ochja wat Bill ook mag wezen, ik ben en blyf een fan!



    Ja klopt helemaal,maar je zegt wel: Ik blijf altijd fan,maar altijd zal niet zo ijn,want TH is niet voor altijd xD


    Lalalalalalalala.

    Ikheb ook homo vrienden enzoo en die zijn zelf nóg toffer dan de gewone man/jongen!

    En idd wat RedParadise zegt : IEMAND VERANDERT ECHT NIET ALS HIJ/ZIJ OP HETZELFDE GESLACHT VALT!

    (...)


    Ja klopt helemaal,maar je zegt wel: Ik blijf altijd fan,maar altijd zal niet zo ijn,want TH is niet voor altijd xD



    sorry verkeerd gelezen:P


    Lalalalalalalala.

    Indd homo vrienden zijn gewoon schattig.

    Net zoals dat mijn vriendin zegt dat je homo wordt omdat het je ingepraat word.. Echt omg. :8

    Volgens mij word je gewoon zo geboren.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het zit in je DNA ;)

    Ik heb dush ook nog een leuke theorie dat Tom ook gay moet zijn, aangezien dat wel vaker zo is bij twins. You know, bijna hetzelfde DNA, en daarin zit gayheid vastgelegt. :') Maar dat bespaar ik julie.

    Het zit in je DNA ;)

    Ik heb dush ook nog een leuke theorie dat Tom ook gay moet zijn, aangezien dat wel vaker zo is bij twins. You know, bijna hetzelfde DNA, en daarin zit gayheid vastgelegt. :') Maar dat bespaar ik julie.


    Haha nou je zou ook echt zomaar wel gelijk kunnen hebben hoor! :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    WTF?:@ seg meiske hou u wa in bill is ni gay of bi da weet je!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)

    Haha nou je zou ook echt zomaar wel gelijk kunnen hebben hoor! :Y)

    Toch wel he?
    Tom met zijn verdachte hetro gedoe. Jaja stiekem..
    @ tomfreakske
    Wel even rustig houden he? Niet schelden of iets. Je mag ebst je mening geven, maar wel normaal svp.

    Nou Tom gay?Dat lijkt me net zo,of hij zit expres over Marry-Kate en Ashley en Angelina te praten xD


    Lalalalalalalala.

    WTF?:@ seg meiske hou u wa in bill is ni gay of bi da weet je!
    Schat, het is toch overduidelijk? =,=
    Zie al die vrouwelijke trekjes enzo dan. En als dat 'meiske' vind dat Bill op een homo lijkt, dan mag dat, en als zij denkt dat Bill homo is, dan mag dat ook, dus ze hóeft zich helemaal niet in te houden, en helemaal niet voor jou. U_U

    Ach als je bekijkt Bomm heb je wel gelijk denk ik, Tom met zijn onverhullende gedrag.

    Met zijn vele one night stands ik geloof het niet hoor..

    Laat ze gewoon lekker homo zijn als ze willen..

    <333


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jaja laten we nu verder geen ruzie gaan maken maar gewoon proberen als volwassenen te discusieren. Moet kunnen toch?

    WTF?:@ seg meiske hou u wa in bill is ni gay of bi da weet je!



    Saébele xD mens doe rustig man!:PIk heb het niet over je liefje Tom xD&btw ik zeg ook niet dat het zo is,maar ik zeg dat het wel logisch zou kunnen zijn als hij later met een man zou komen opdagen xD


    Lalalalalalalala.

    Ja, ik laat ze. Als ik wel mag toekijken teminste of ik een heule leuke sextape krijg. ^^ [/perv]

    (...)Schat, het is toch overduidelijk? =,=
    Zie al die vrouwelijke trekjes enzo dan. En als dat 'meiske' vind dat Bill op een homo lijkt, dan mag dat, en als zij denkt dat Bill homo is, dan mag dat ook, dus ze hóeft zich helemaal niet in te houden, en helemaal niet voor jou. U_U
    klaat me de les ni splln --' daarbij da meiske is wel men vriedin è --' dus ze weet zelf ook da ik ni echt kwaad ben op haar--' ma ik weet da bill anders is maar er zijn 100de jonges die make-up drgn ma die izjn toch ook ni gay?o_O


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....