• Heey:D

    Sorry mensen,maar hoe aantrekkelijk Bill ook is,hij is gewoon echt gay&ik ben zeker fan van Tokio Hotel,maar Bill is gay of biseksueel.Niks mis mee ofzo,maar ik wil gewoon dat jullie de realiteit gaan inzien.Ik was eerst ook zo van: Hou toch je mond,Bill heeft zijn eigen stijl en is geen gay.En je mag me nu haten omdat ik dit zeg,maar ergens weet je ook gewoon dat hij heel veel vrouwelijke trekken heeft.


    Laat maar een reactie achter,en wens me maar dood als je dat fijn vind xD


    Lalalalalalalala.

    Njah kijk

    Ik vind hem niet 100% hetero maar ook niet 100% gay.

    Okéé hij heeft wel vrouwelijke trekjes maar dat hebben zoveel jongens die ik ken en die zijn niet gay :)

    Njah ik ga hier niet zitten zeggen van : JIJ SOM KUT KIND! JIJ BENT GEEN ECHTE FAN!! HAAT AAN JOU!!

    Nee ik vind dat je recht hebt op vrije meningsuiting en als jij dat vind is dat zo ;)

    Voor mij is hij niet 100 % hetero maar ook zeker niet 100% gay ;)

    Waarom hij het zou zeggen?
    Nou om het succes van TH vol te houden? Srsly denk je eens in, als hij uit de kast komt, is hun droom van amerika in één klap weg, plus dat er duizenden fans afhaken.
    Hij is niet dom. o.o


    Je hebt miss wel gelijk, nee je hebt zeker gelijk maar als je een beetje Fan bent dan kan je het toch niets schelen als hij Gay blijkt te zijn..

    Het zou mij niets uitmaken, ik krijg em toch nooit dus..

    En ik vind homo's zowiezo al veel cuter.:Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    weten jullie niet waarom bill de ware niet kan vinden ?

    omdat het allemaal meisjes zijn (lol)


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)
    dan zouden ene boel fans gelijk weg gaan ja. maar ik zal altijd fan blijven of hij nou gay is of niet mij boeit het niet.

    ja idd, wat boeit het nou als blijkt dat hij tog wl gay of bi is -.-
    Ik ben fan (cool) en dat zal altijd zo blijven(puh) :'DD


    don't Worry...Be gay.

    Het probleem is dat iedereen dat nu wel roept, maar de meeste gaan er vanuit dat ze later trouwen met een van hen. Nu als die kans verkeken is, zal de verlieftheid wel snel overgaan, want daar is het fangedrag van de meeste op gebaseerd.

    weten jullie niet waarom bill de ware niet kan vinden ?

    omdat het allemaal meisjes zijn (lol)

    eeh...nou en ?:S
    Die Tarzan is to gook gay en heeft tog ook zijn ware gevonden -.-
    Let maar op..! ooit zul je bill ook met zijn ware zien hoor -.-


    don't Worry...Be gay.

    Het probleem is dat iedereen dat nu wel roept, maar de meeste gaan er vanuit dat ze later trouwen met een van hen. Nu als die kans verkeken is, zal de verlieftheid wel snel overgaan, want daar is het fangedrag van de meeste op gebaseerd.

    ja precies.


    don't Worry...Be gay.

    Whaha,achja natuurlijk droomt iedereen heimelijk over relaties met zijn of haar idool nou en dat is toch normaal..? Maar je kan ook doordraaien, ik zal nooit roepen dat Bill van mij is.. Want dat is hij simpelweg gewoon niet.XD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het probleem is dat iedereen dat nu wel roept, maar de meeste gaan er vanuit dat ze later trouwen met een van hen. Nu als die kans verkeken is, zal de verlieftheid wel snel overgaan, want daar is het fangedrag van de meeste op gebaseerd.


    Haha xD
    Dat vind ik het grappigste van fan zijn :P

    Sommige doen het alleen maar voor de jongens en omdat ze hopen dat huhn later met 1 vn hun gaan trouwen wat totaal niet kan -_-'

    Ik integendeel en waarschynlijk nog een hele boel hier vinden gewoon de muziek mooi en okéé ik vind hun wel sexii maar ik zeg niet van : Jaah haha ik trouw later tochmet Bill, Tom Gustav of Georg want ze zijn nu al bij mij enzoo -.-

    That's the problem.
    TH fans zijn gestoord. Ze gaan té ver.

    Njah

    Laat die jongen gay, bi of hetero zijn!

    Wat hij maar wil, en als hij zich er goed bij voelt is dat goed voor hem ;)
    Daar kan geen ene fan iets aan veranderen hoor.

    Maar wat ik het stomste vind is dat als hij toch gay of eender wat blijkt te zijn dat er dan een heleboel 'fans' afhaken omdat ze dan weten [wat ze normaal nu ook al moeten doorhebben] dat ze dan nooit met Bill kunnen zijn en dat soort fans vind ik totaal geen echte fans want ze zijn er alleen maar voor de jongens en dan waarschijnlijk niet voor de muziek enzoo.

    Ochja wat Bill ook mag wezen, ik ben en blyf een fan!

    That's the problem.
    TH fans zijn gestoord. Ze gaan té ver.


    Uhmm
    Niet alle th-fans hoor ;)

    Sommige niet dus je mag niet hun allemaal zeggen dat ze gestoord zijn -.-

    Nee niet alle, maar wel zo'n 90 % zegmaar. ^^

    Indd, het is gewoon over duidelijk dat Bill op jongens valt. Maar dat vind ik dus niet erg, want ik vind homo's stiekem heeeeel erg sexy. ;'$

    Njah

    Laat die jongen gay, bi of hetero zijn!

    Wat hij maar wil, en als hij zich er goed bij voelt is dat goed voor hem ;)
    Daar kan geen ene fan iets aan veranderen hoor.

    Maar wat ik het stomste vind is dat als hij toch gay of eender wat blijkt te zijn dat er dan een heleboel 'fans' afhaken omdat ze dan weten [wat ze normaal nu ook al moeten doorhebben] dat ze dan nooit met Bill kunnen zijn en dat soort fans vind ik totaal geen echte fans want ze zijn er alleen maar voor de jongens en dan waarschijnlijk niet voor de muziek enzoo.

    Ochja wat Bill ook mag wezen, ik ben en blyf een fan!


    Ik ben fan van hun muziek, het is natuurlijk wel mooi megenomen dat ze er ook nog wel leuk uitzien;) Maar ook al is bill gay de muziek veranderd er niet door.

    Een vriendin van mij is zwaar gelovig, ze is vrienden met een homo zeg maar. Zegt ze tegen me hij is aardig maar als hij een vriendje heeft straks da niet meer.. Nou sorry toen heb ik ook even mijn mening tegen haar gezegt.

    Iemand veranderd niet als hij homo is..!!
    Ik kan me daar soms best kwaad over maken..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.