Viperian schreef:
(...)
Goed dat je het zegt. Ik zal de mededeling nog even lezen dan! En klopt, Viktor is weggehaald maar ik zal hem later vandaag weer terug in het topic droppen.
Een vraagje aan jou Whittaker -- Is het okè voor jou dat Viktor niet in de gemeenschap woont? Ik dacht namelijk aan een soort samenwerking met de gemeenschap, dat Viktor dan een kleine buitenpost of schuilplaats inricht buiten de gemeenschap --
Hij zou: 1) Rond de muren patrouilleren om de gemeenschap te beschermen tegen dreigingen. En 2) Voedsel verzamelen of handelen in ruil voor toegang tot hun middelen (zoals zaden, medicijnen of gereedschap).
Is dit okè voor jou?
I mean, je hoeft mij echt niet om toestemming te vragen hoor! Maar ik vind het zelf een hele toffe twist, ik zou echt blij zijn als ik een Viktor buiten mijn gemeenschap had om een oogje in het zeil te houden! Past ook goed bij zijn karakter, denk ik. Ik kan ook wel voor mij zien dat onze groep dan hem ook om hulp zou vragen. Is hij tijdens de brand/Raad dan toevallig 'op bezoek' bij de gemeenschap om te ruilen, of reizen onze karakters naar hem af? Of komen we hem misschien toevallig tegen en besluit hij zelf om mee te gaan? (Of iets heel anders?)
Het is goed dat je het zegt, want dan ga ik even brainstormen over Benjamin's motivatie om mee te gaan op een expeditie waar hij heel kwetsbaar is. Mijn gedachte was namelijk dat hij als enige kennis heeft van het gebied (Frankrijk) waar ze naar afreizen om botanische tuin met een zadenbank te vinden. Maar als Viktor daar juist zijn 'livelihood' van heeft gemaakt is dat natuurlijk minder logisch. Is geen probleem hoor, ik vond de motivatie toch al niet helemaal 'klikken' met zijn karakter. Ik ga even nadenken hoe ik daar een mooie weg omheen kan vinden! c:
[ bericht aangepast op 18 jan 2025 - 13:57 ]
Frey_ > Whittaker