• Welcome to Riverside • 542 001 days without incident

RollentopicSchrijftopic

ROLLEN

Raadsleden
    Benjamin Cervantes - 43 - hij/hem - Whittaker - ENG - 1.1
    Lilith Harris - 37 - zij/haar - Styles - NL- 1.2
    Elliot Callahan - 31- hij/hem - Novalunosis- NL - 1.2

Bewoners
    Astrid Laursen - 38 - zij/haar - lustforlife - ENG - 1.2
    Cordelia Geneve - 28 - zij/haar- Sgaeyl - NL- 1.2
    Juniper Al'Kapur - 32 - zij/haar- Hagger - ENG - 1.1
    Davy Townsend - 28 - hij/hem - Clive - NL- 1.2
    Viktor Kowalski - 35 - hij/hem - Viperian - NL - 1.2

REGELS

• De voertaal tegen Nederlandse karakters is Nederlands. Voor de rest ben je vrij om Nederlands of Engels te schrijven.
    • Aangezien de kolonie relatief groot is, is het inzetten van NPC's om een deel van je verhaal voort te zetten toegestaan. Hou het wel redelijk en hergebruik het liefst personages.
    • Er is een minimum van 100 woorden.
    • De hoofdregels van Qreaties gelden ook hier.
    • 16+ is toegestaan, gelieve wel boven je post vermelden.
    • Gebruik triggerwarnings.
    • Maximaal 2 personages per persoon.

[ bericht aangepast op 19 jan 2025 - 16:11 ]

Frey_ > Whittaker

Ik weet niet hoe het voor de rest zit, maar persoonlijk zou ik wel weer terug willen naar een gezellig topic. Mochten er dan nog mensen dingen willen uitpraten, moedig ik dit aan in PB/GB te doen. Dit om niet iedereen erin te betrekken en dat het niet te lang doorgaat.

Voor Juni heb ik besloten dat ze niet bij de Raad zit en er al zo'n 3 jaar woont. Het enige wat echt nog mist is de historie. Als iemand relatie wil bespreken, voel je vrij! 😊

[ I will always love you ]

Same here! Als mensen al leuke ideeën hebben voor relaties met Astrid hit me up! 😊
    Waar ik sws naar zoek en voor open sta;

- Iemand die heeft geprobeerd Andrea te redden/helpen bij de bevalling, maar dat obviously niet is gelukt. Of iemand die dit heeft geweigerd, omdat het al te laat was of geen zin zou hebben gehad.

- Iemand aan wie ze haar speciale kruidenthee heeft gegeven om een unwanted pregnancy te voorkomen.

- Iemand die weet dat ze soms stiekem zelf van de wietplantjes gebruik maakt en dit over haar hoofd houdt of iemand die dit geheim houdt als diegene zelf ook mee mag doen.

- Iemand die een tegenpool is van Astrid. Iemand die haar optimisme niet goed aan kan, maar tegelijk er wel door intrigued is. Iemand die ze eventueel kan helpen wat menselijker te blijven en die haar helpt om soms wat daadkrachtiger te zijn.

En voor de rest sta ik voor van alles open!

love me until I love myself

Ik denk dat dat een goed idee is!

En hetzelfde geldt voor Bennie! Dat kan van alles zijn van 'okay hoe gaan ze in de basics met elkaar om' tot diepgaande geschiedenis. Stuur vooral een PB als je eventueel interesse hebt om daarover te brainstormen. Who knows, he might surprise you c:

Benjamin krijgt trouwens nog een wat diepgaandere update!

[ bericht aangepast op 8 jan 2025 - 18:23 ]

Frey_ > Whittaker

lustforlife schreef:
    Same here! Als mensen al leuke ideeën hebben voor relaties met Astrid hit me up! 😊

- Iemand die heeft geprobeerd Andrea te redden/helpen bij de bevalling, maar dat obviously niet is gelukt. Of iemand die dit heeft geweigerd, omdat het al te laat was of geen zin zou hebben gehad.

- Iemand aan wie ze haar speciale kruidenthee heeft gegeven om een unwanted pregnancy te voorkomen.

- Iemand die weet dat ze soms stiekem zelf van de wietplantjes gebruik maakt en dit over haar hoofd houdt of iemand die dit geheim houdt als diegene zelf ook mee mag doen.

- Iemand die een tegenpool is van Astrid. Iemand die haar optimisme niet goed aan kan, maar tegelijk er wel door intrigued is. Iemand die ze eventueel kan helpen wat menselijker te blijven en die haar helpt om soms wat daadkrachtiger te zijn.

OOOOH what if one of the two is Juni???

ThestraI schreef:
    (...)
    OOOOH what if one of the two is Juni???

👀👀 sta ik helemaal voor open!!

lustforlife schreef:
    (...)
    👀👀 sta ik helemaal voor open!!

Welke van de twee? Want ik zie Juni eigenlijk wel voor beiden.

ThestraI schreef:
    (...)
    Welke van de twee? Want ik zie Juni eigenlijk wel voor beiden.

Honestly vind ik beide goed!
    Ik zit wel te denken dat ik het idee met de wietplantjes ergens wel een leuke dynamiek zou vinden als dat iets is wat iemand echt over haar hoofd heen houdt!
    We hadden natuurlijk al eerder een beetje gesproken over Juni en Astrid en dat leek niet per se naar zo een soort dynamiek te gaan, dus maybe kunnen we dan beter gaan voor de herbal tea optie?

[ bericht aangepast op 8 jan 2025 - 19:23 ]

lustforlife schreef:
    (...)
    Honestly vind ik beide goed!
    Ik zit wel te denken dat ik het idee met de wietplantjes ergens wel een leuke dynamiek zou vinden als dat iets is wat iemand echt over haar hoofd heen houdt!
    We hadden natuurlijk al eerder een beetje gesproken over Juni en Astrid en dat leek niet per se naar zo een soort dynamiek te gaan, dus maybe kunnen we dan beter gaan voor de herbal tea optie?

wait, even gben ♡ (sorry had tot nog toe geen energie voor lange berichten)

lustforlife schreef:

Elliot zou dit kunnen zijn? Niet op een geen zin manier, maar eerder op een ik kan het niet manier.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    (...)

Elliot zou dit kunnen zijn? Niet op een geen zin manier, maar eerder op een ik kan het niet manier.

Oooh dat vind ik heel interessant ja!! Zou hij het dan dus niet geprobeerd hebben vanwege eventueel zijn trauma met de ander verkeerd afgelopen operatie? Ik stuur je anders even een berichtje zo erover!

Sorry, ik breek even in. Ik vroeg mij af of jullie het goed vinden als Benjamin de enige is die het gebied echt goed kent. Ik zat namelijk eens te kijken naar de samenstelling van onze groep en de motivatie voor Benjamin om mee te gaan, en ik denk dat het een goed idee is als hij nodig is om de groep de weg te wijzen naar het doel.

Speaking of which, er zijn een aantal botanische tuinen in de buurt van het Zwarte Woud - dit lijkt mij een logisch target om nieuwe zaden te bemachtigen. Ik ga Benjamin dit laten opperen tijdens de Raad, maar ik dacht, ik deel het alvast even met iedereen ^^

Frey_ > Whittaker

Whittaker schreef:
    Sorry, ik breek even in. Ik vroeg mij af of jullie het goed vinden als Benjamin de enige is die het gebied echt goed kent. Ik zat namelijk eens te kijken naar de samenstelling van onze groep en de motivatie voor Benjamin om mee te gaan, en ik denk dat het een goed idee is als hij nodig is om de groep de weg te wijzen naar het doel.

Speaking of which, er zijn een aantal botanische tuinen in de buurt van het Zwarte Woud - dit lijkt mij een logisch target om nieuwe zaden te bemachtigen. Ik ga Benjamin dit laten opperen tijdens de Raad, maar ik dacht, ik deel het alvast even met iedereen ^^

Ik vind het opzich niet erg, maar ik denk wel dat mijn personage enigszins ook bekend is met het gebied (Inzoverre dat zij ook een lange tijd alleen rondgetrokken heeft en pas enkele maanden, pak 'n beet 7-8, nu in het kamp is).

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Sgaeyl schreef:
    (...)

Ik vind het opzich niet erg, maar ik denk wel dat mijn personage enigszins ook bekend is met het gebied (Inzoverre dat zij ook een lange tijd alleen rondgetrokken heeft en pas enkele maanden, pak 'n beet 7-8, nu in het kamp is).

Fair point! Vind je het fijn/belangrijk voor Cordelia om die kennis wel te hebben?(Eerlijk aangeven! ☺️) Want anders valt daar wel omheen te schrijven denk ik.

Bijvoorbeeld, wat als Cordelia uit het noorden is gekomen en het daar heel slecht begaanbaar is, dus dat ze aanraadt om niet die kant op te gaan? Met de overpopulatie in Nederland die dan allemaal uitwaaieren naar België en noord-oost Duitsland zou dat niet eens heel raar zijn. Benjamin heeft in Frankrijk gewoond dus hij heeft meer kennis van het zuid-westen.

Zou dat werken?

Frey_ > Whittaker

Whittaker schreef:
    (...)

Fair point! Vind je het fijn/belangrijk voor Cordelia om die kennis wel te hebben?(Eerlijk aangeven! ☺️) Want anders valt daar wel omheen te schrijven denk ik.

Bijvoorbeeld, wat als Cordelia uit het noorden is gekomen en het daar heel slecht begaanbaar is, dus dat ze aanraadt om niet die kant op te gaan? Met de overpopulatie in Nederland die dan allemaal uitwaaieren naar België en noord-oost Duitsland zou dat niet eens heel raar zijn. Benjamin heeft in Frankrijk gewoond dus hij heeft meer kennis van het zuid-westen.

Zou dat werken?

Misschien dat ze hem inderdaad eventueel kan aanvullen op delen waar zij net wat meer van weet? Of de ervaring heeft gehad inderdaad dat het op een bepaalde plek net wat slechter is, of dat er wat gaande (was) is?
    Ze hoeft voor mij niet degene te zijn die de meeste kennis heeft, maar ik zie wel voor me dat ze inderdaad wat kan bijvallen op bepaalde delen. ^^

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Sgaeyl schreef:
    (...)

Misschien dat ze hem inderdaad eventueel kan aanvullen op delen waar zij net wat meer van weet? Of de ervaring heeft gehad inderdaad dat het op een bepaalde plek net wat slechter is, of dat er wat gaande (was) is?
    Ze hoeft voor mij niet degene te zijn die de meeste kennis heeft, maar ik zie wel voor me dat ze inderdaad wat kan bijvallen op bepaalde delen. ^^

Hmm snap ik! Ik ben vooral op zoek naar een motivatie voor Benjamin om te gaan, want hij is doodsbang voor de buitenwereld en zal zich niet vrijwillig aanbieden - dus het zou moeten komen uit de hoek van 'nodig zijn'. Dus wat nou als hij het land en 'de weg' kent, maar dat Cordelia alle essentiële survivalkennins heeft - bijvoorbeeld wat voor soort gebieden het slecht is en wat wel/niet te doen? Benjamin's kennis is allemaal pre-apocalypse namelijk. En Cordelia is natuurlijk een van de meest recente binnenkomers, dus haar kennis van overleven is sowieso onmisbaar!

[ bericht aangepast op 9 jan 2025 - 11:37 ]

Frey_ > Whittaker