• Welcome to Riverside • 542 001 days without incident

RollentopicSchrijftopic

Nieuwe praattopic

ROLLEN

Raadsleden
    Benjamin Cervantes-Hererra - 43 - hij/hem - Mando - ENG - 1.1
    Lilith Harris - 34 - zij/haar - Styles - NL- 1.4
    Elliot Callahan - 31- hij/hem - Novalunosis- NL - 1.2

Bewoners
    Cordelia Geneve - 28 - zij/haar- Rionach - NL- 1.2
    Juniper Al'Kapur - 32 - zij/haar- Cecia - ENG - 1.1
    Viktor Kowalski - 35 - hij/hem - Graveborn - NL - 1.2
    Jesse Hale - 35- hij/hem - Malakian - ENG - 1.4

REGELS

• De voertaal tegen Nederlandse karakters is Nederlands. Voor de rest ben je vrij om Nederlands of Engels te schrijven.
    • Aangezien de kolonie relatief groot is, is het inzetten van NPC's om een deel van je verhaal voort te zetten toegestaan. Hou het wel redelijk en hergebruik het liefst personages.
    • Er is een minimum van 100 woorden.
    • De hoofdregels van Qreaties gelden ook hier.
    • 16+ is toegestaan, gelieve wel boven je post vermelden.
    • Gebruik triggerwarnings.
    • Maximaal 2 personages per persoon.

[ bericht aangepast op 6 maart 2025 - 12:20 ]

Mando -> Zoya

Ik kon het niet laten en heb Lilith zeg maar gewoon helemaal opnieuw gemaakt. Inclusief alles! hihi. Stond gewoon niet achter de eerste poging.
    Probeer morgen met haar te beginnen!
    Voor nu, mensen die nog een 'relatie' zoeken. In wat voor vorm dan ook?

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Styles schreef:
    Ik kon het niet laten en heb Lilith zeg maar gewoon helemaal opnieuw gemaakt. Inclusief alles! hihi. Stond gewoon niet achter de eerste poging.
    Probeer morgen met haar te beginnen!
    Voor nu, mensen die nog een 'relatie' zoeken. In wat voor vorm dan ook?

SARA FABEL AHHHHHHH !! Ik gebruikte haar vroeger regelmatig voor rollen and she's so gorgeous. Dus zeker staat Juun open voor een relatie. Zijn er nog bepaalde dingen die je interessant lijkt / zoekt? 🖤

[ I will always love you ]

Heb het toch iets drukker dan ik in eerste instantie dacht dit weekend, dus ik ga mijn best doen mijn rol vanavond af te maken!
    Daarna zal ik jullie rollen nog eens allemaal grondig doorlezen en relatie verzoekjes doen ^^

How far is far

Okee, Jesse is geplaatst maar nog niet af. Ik zal hem zo snel mogelijk af maken, is nogal een dingetje wanneer je de concentratie van een visstick bezit.
    Als iemand al een idee heeft voor een relatie: please come and say hi and we can discuss (:

How far is far

QUESTION: Hoe zien jullie de zombies in deze RPG? (Zelf zie ik ze als die in TWD, maar dit kan dus ook anders zijn.)
    Andere vraag is: Willen jullie NPC's mee op reis of niet?

Low energy here, so short answer. 1) Yes, TWD-like. 2) Yes. Kan ik meer mee schrijven. Het is een community dus ook logisch.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Hagger schreef:
    QUESTION: Hoe zien jullie de zombies in deze RPG? (Zelf zie ik ze als die in TWD, maar dit kan dus ook anders zijn.)

Ik zie ze inderdaad ook zoals in TWD. ^^
    En NPC's mee op reis is wel makkelijk, die kun je inderdaad ook zo nu en dan eens gebruiken in posten.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Hagger schreef:

Voor mij ook TWD, al moet ik wel zeggen dat ik de laatste seizoenen niet gezien heb dus ik weet niet wat de ontwikkelingen daar zijn.

NPC's lijkt mij ook wel makkelijk!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Hagger schreef:
    VVDD: Hoe gaan jullie personages om met vreemden? Vertrouwen ze mensen snel of zijn ze wantrouwend?

Oh, en op deze vraag simpel, kort en krachtig: niet.

Novalunosis schreef:
    (...)
    Voor mij ook TWD, al moet ik wel zeggen dat ik de laatste seizoenen niet gezien heb dus ik weet niet wat de ontwikkelingen daar zijn.

NPC's lijkt mij ook wel makkelijk!

Dat maakt niet uit. Ik ben zelfs nog bij S3 gebleven, dus laten we naarmate de RPG vordert overleggen of we een transformatie in zombies willen, ja of nee. Voor nu laten we het gewoon hierbij (en dat de NPCs meegaan, voel je vrij om zelf mensen erbij te verzinnen)! (:

VVDD: Wie kent jouw personage het beste?

Hagger schreef:
    VVDD: Wie kent jouw personage het beste?

Dat is wel echt een moeilijke voor Viktor, gezien hij een erg wantrouwend persoon is. Twijfel tussen Cordelia of Juniper. Op dit punt denk ik Cordelia?
          Ze heeft waarschijnlijk geen compleet beeld van hem (wie wel?), maar ze ziet zijn nuances en begrijpt zijn manier van denken en reageren beter dan anderen. En belangrijker nog: Viktor laat haar dat doen, bewust of onbewust. Juniper kent hem vooral voor de uitbraak. 🤔

Graveborn schreef:
    (...)
    Dat is wel echt een moeilijke voor Viktor, gezien hij een erg wantrouwend persoon is. Twijfel tussen Cordelia of Juniper. Op dit punt denk ik Cordelia?
          Ze heeft waarschijnlijk geen compleet beeld van hem (wie wel?), maar ze ziet zijn nuances en begrijpt zijn manier van denken en reageren beter dan anderen. En belangrijker nog: Viktor laat haar dat doen, bewust of onbewust. Juniper kent hem vooral voor de uitbraak. 🤔

🎶 Cordelia and Viktor sitting in a tree
    K I S S I N G
    🎶

Hagger schreef:
    (...)
    🎶 Cordelia and Viktor sitting in a tree
    K I S S I N G
    🎶

🤨😑😑😑
    Loopt te ver vooruit op de zaken jij, vrindin.

PS. IF they would do it, it's not in a tree.

[ bericht aangepast op 7 feb 2025 - 17:48 ]

Graveborn schreef:
    (...)
    🤨😑😑😑
    Loopt te ver vooruit op de zaken jij, vrindin.

PS. IF they would do it, it's not in a tree.

🎶 Cordelia and Viktor standing against a tree
    K I S S I N G
    🎶

Beter?